IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Peugeot 508 в Париж

Най-характерното при Peugeot 508 е неговата елегантност. Новият флагман на френската марка е заложил на стил и комфорт.

Peugeot 508 в Париж
В това ни убеждават и изложените прототипи в Париж. Агресивната и донякъде странна предница на 407 е изоставена за сметка на по-атрактивен дизайнерски стил. 



Новият Peugeot 508 в Париж, (а и по-късно на европейските пазари) има за конкуренти Volkswagen B7 Passat и Kia Optima, които вече ви представихме. Според първите оценки 508 е първият седан на фирмата имащ привлекателен дизайн от доста време насам. 



Автомобилът ще бъде на пазара в Европа от пролетта на следващата година. 

В Peugeot ще предлагат новия си модел с доста възможности за избор на двигател – осем. Дизеловите версии ще са пет, бензиновите три. Малко по-късно (вероятно от началото на 2012 г), Peugeot ще пусне и хибридна версия на 508, като системата ще комбинира дизелов двигател и електромотори, както е при кросоувъра 3008 Hybrid4



Дизеловите агрегати започват с обем 1.6 литра, имащ мощност 112 к.с. и комбиниран с механична скоростна кутия с 6 степени. Този двигател има и версия с електронно контролирана трансмисия. Следва двулитровия HDi с две версии на мощността – 140 и 163 к.с., който също се комбинира с механична скоростна кутия с 6 степени, а на върха е 2.2 литра HDi с мощност 204 к.с., комбиниран с автоматична трансмисия с 6 степени. 



Бензиновите двигатели къщо ще започват от работен обем 1.6 литра VTi с мощност 120 к.с., който ще се комбинира с електронно контролирана механична скоростна кутия с 6 степени. Следва турбодвигателят ТНР с обем 1.6 литра и мощност 156 к.с., при който може да се избира между механична и автоматична скоростна кутия с 6 степени. 








0 от 500
  • #30
    6 rate up comment 1 rate down comment
    reventon ( преди 15 години )
    mn ne razbirate,tezi koito samo znaete da pluete..prosto mi go sravnete s toq uj nov ama star passat i drugo nqma smisul da komentirame..peugeoto e pone milion puti po-dobro ot onaq karuca grozna
  • #29
    2 rate up comment 1 rate down comment
    yavoraki ( преди 15 години )
    Никога не можеш да ме убедиш, че Ауто Билд не пишат манипулативни статии, извисяващи техните си национални богатства! :)
  • #28
    0 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Нещо ми мина порез главата. Незнам как, но мина през празната ми кратуна. АБ и англичаните са селяни. Италианските и френските автомобили са най-добрите. Италианските и френските журналисти казват това. Но защо стоят все по сервизите?Защо една Ксантия се ремонтира за 1400 лева и продължава през седмица да се чупи, а в същото време се продава такава за 1500 лева и то комби? Някои хора са се нашили яко. Не мога да ги мисля. Други също. И тях не ги мисля.
  • #27
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Остави швабите да си карат БМВ-та, Ауди-та и Мерцедес-и. Теб и мен никой не ни кара да правим това. Нали сме си обули цървулите, яхнали сме магарето и се бием в гърдите.
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Човек, честно да ти кажа, след като прочетох, че това Пежо приличало във фаровете на Ауди и на мен ми заприлича :) Обаче като се вгледах, видях фарове на Мондео от 2002 година. Ако още малко се загледам, мога да видя и очите на Тереза Орловски. Всъщност, прилича ми и на Фокус, Мазерати, Лексус и какво ли не. Изобщо, прилича ми на съвременен автомобил :)
  • #25
    0 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Лично мнение пак - и Рено и Пежо и Ситроен правят автомобили с хубав дизайн от доста време насам! Защо според теб Рено са с лош дизайн? Е, Клио малко залитна в посока, която не се харесва на всички, но Лагуна и Меган са със супер дизайн и винаги са били такива през последните години!
  • #24
    0 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Защо с толкова злоба към Ауто Билд? Хората там изказват лични мнения, както и тия от Топ Гиър примерно! Да, има много противоречия в статиите им, но това е журналистика и ако вчера ФИАТ 125P беше абсолютната мечта за мен, днес нещата са много по-различни. Аз например ти казвам, че новата Фиеста е отличен автомобил. И какво от това, след като ти или други като теб смятат, че тя вози като дъска, без изобщо да са се качвали на тоя автомобил? Ами нищо. Има една хубава, българска приказка - да е ***, да му го набиеш, ама акъл как?
  • #23
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Че 407 не беше ли атрактивен? Чудя се, защо хората толкова бързо забравят. Едно лично мнение - 407 бе доста по атрактивен от представяния тук 508. А и журналистите си го казаха преди време - 508 - край на експериментите. За мен това е един стандартен нов модел, който се стреми да привлече клиенти не с чудат дизайн, а с доказани форми! Да, това не са предишните силуети на Пежо, но са нещо нормално през 20010 година! Automedia! Как измисляте тия неща, които пишете или това просто е Copy-Paste?
  • #22
    2 rate up comment 2 rate down comment
    yavoraki ( преди 15 години )
    Не съм сигурен дали някои усетиха иронията в думите ми? Смешно е, как всеки обяснява това прилича на Ауди(тук не се назовава конкретен модел,защото явно всички са еднакви), онова на Мондео(ако цветовият дизайн на стоповете беше различен нямаше да е така), не виждам смисъла да се коментира, като всеки нов модел, на която и да е марка, има прилика с някой от конкурентните еквиваленти :) Нека излезе 508, хората(не и тези от Ауто Билд) сами ще преценят дали Мондео е по-добрия автомобил ;)
  • #21
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Смут ( преди 15 години )
    Постнах ви линк да сравнявате дизайна на фара