IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Голям проблем или добре премерена PR акция на BMW?

Тежък удар за BMW: компанията събира принудително в сервизите на компанията 345 хиляди автомобила, заради проблем в спирачките. Засегнати са различни модели, произведени от 2002 до 2010 година.

Голям проблем или добре премерена PR акция на BMW?

Производствена линия на серия 3 в Регенсбург: тройката не е засегната от акцията

Акцията засяга 5-та, 6-та и 7-ма серии, както и 5800 лимузини от марката Rolls-Royce (собственост на баварците). Компанията съобщи за проблема точно в началото на автосалона в Париж, когато всички погледи са вперени в автомобилната индустрия.

Проблемът се обяснава така: при висок пробег на автомобила може да се стигне до теч в усилвателя на спирачките. Автомобилите могат да спират, но благодарение на механично усилие. Инциденти или наранявания в следствие на проблема не са документирани.

Засегнатите модели са с двигатели с 8 и 12 цилиндъра и са произвеждани в периода 2002 – 2010 година. Проблемът не касае новата Серия 5.

По данни на BMW става дума за доброволно участие в акцията. Собствениците на такива автомобили ще бъдат информирани и ще могат да оставят колата си за отстраняване на проблема.

Акцията на BMW изгуби 2% от стойността си в петък на борсата във Франкфурт и това въпреки че септемврийският ръст в оборота на трите марки на компанията (BMW, Mini и Rolls-Royce) възлиза на 16%. Данните показват, че само за септември продажбите на концерна възлизат на 142 хиляди автомобила. Продажбите за януари-септември т.г. също показват двуцифрен ръст, обяви шефът на групата Норберт Райтхофер на пресконференция в Париж.
0 от 500
  • #17
    17 rate up comment 11 rate down comment
    we ( преди 15 години )
    А кога ще си признаят за проблемите с HPFP във всички x35i модели, която дефектира на няколко хиляди километра. Ако не вярват да се поразровят в интернет. Няма човек, който да не е сменил поне две и решението всеки път е едно и също - подмяна с нова, която е същата - лошо измислена и направена и която също ще се счупи след няколко хиляди км. Точно поради тази причина не си купих 335i, а толкова много я исках.
  • #16
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Пича ( преди 15 години )
    Не аз,а проф.Панайотов писал учебника по "Маркетинг и планиране".:)Ако имаш нещо против можеш да се обърнеш към него и да му обориш определенията и теориите за реклама.
  • #15
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Дон Кихот ( преди 15 години )
    Много развинтена фантазия имаш :) Собствениците, на които ще им се случи това, най-вероятно ще са от България, защото само тук има пазар за стари кошници. Май ще се окаже прав оня лаф, че БМВ по-бързо ускорява, отколкото спира xD
  • #14
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Пича ( преди 15 години )
    Опаляяя,имало хора на които не им е съвсем ясен терминът"Реклама".Та да започнем от там.Определението за реклама може да се формулира по много начини.За мен най-приемливото е:Въздействие върху потребителя.Целите могат да бъдат различни,както и начините на предаване на информацията.В случая се заостря вниманието на потребителите към даден продукт с помощта на антирекламата,която от своя страна се тушира от загрижеността на фирмата към своите потребители.Тези неща се учат по Маркетинг.
  • #13
    0 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    kato cqlo ako se otrepe nqma da bude stastliv :D :D :D ;)
  • #12
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Проблем в спирачки абсолютно не може да означава Пи Ар акция, щото всеки потребител настръхва като чуе за проблем в спирачки. Още по-наудачно е когато тия проблеми се появат при супер скъпи лимузини - 8 и 12 цилиндрови, както и Роулс Ройс.По-скоро БМВ са се уплашили, че може да им се случи случката с тойота и са решили да поемат този негатив, привиквайки колите в сервиза.
  • #11
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Ники ( преди 15 години )
    Може да се каже, че е пресилена акция... Но реклама?!? Извинявай...
  • #10
    9 rate up comment 8 rate down comment
    До Пича ( преди 15 години )
    Абе за каква реклама говориш. Откога проблемите в спирачната ситема са станали реклама. Това пък е най-*** което може да се измисли. Става въпрос за спирачки, а това е свързано на първо място с безопасността и живота на пътуващите.
  • #9
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Е и? Ако се утрепеш ще си по щаслив щото е било с бмв? Тъпо не мислиш ли?
  • #8
    4 rate up comment 7 rate down comment
    pathfinder ( преди 15 години )
    ако колата е препродадена няколко пъти как ще те викнат.и ако не си първи собственик дали ще важи това ?