IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche Cayenne е паркетна джипка? Да бе, да!

Потребителски видео тест на Porsche Cayenne.

Porsche Cayenne е паркетна джипка? Да бе, да!
Със сигурност Porsche Cayenne не е типичен офроудър. Возилото се оборудва с мощни двигатели, които се представят изключително добре, както на дългите прави, така и по завоите на първокласните пътища. Как обаче стоят нещата извън пътя? Дали освен комфортен, бърз и луксозен Cayenne е и проходим?

Вижте видеото ще останете приятно изненадани. Кадрите са любителски.

0 от 500
  • #35
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Obrut ( преди 15 години )
    Ако се кефите на това, почакайте да видите какво може един Land Cruiser. Тогава ще разберете, че има един офроуд автомобил и много wannabes...
  • #34
    3 rate up comment 5 rate down comment
    edin ( преди 15 години )
    ne se pravat v edin zavod,kayena se pravi do leipzig,a tourega v bratislava
  • #33
    4 rate up comment 3 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Братле тоя Defender не е толкова проходим,колкото си мислиш,граничните служби ползват такива и аъм бил свидетел как една уаз-ка му разказа играта,все пак зависи и от шофЕра разбира се :)
  • #32
    5 rate up comment 2 rate down comment
    X5M ( преди 15 години )
    Saglasen sym s kolegata. Imah Toureg i na edin selski pyt mu izpadaha plastmasite otdolu. Ina4e se kateri i minava prez mesta, neposilni za lekite koli, no sa iznejeni.
  • #31
    12 rate up comment 3 rate down comment
    X ( преди 15 години )
    Никой не трябва да твърди, че тези автомобили нямат офроуд качества... Просто не са толкова здрави и издържливи, както Ленд Роувър Дефендър или Сузуки Самурай, модели от преди 20-ина години.
  • #30
    3 rate up comment 2 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    То това е. Може автомобилите да са много по-близки, отколкото си представяме, но другото няма как да се замени. Порше Кайен и ФВ Туарег са едновременно, колкото еднакви, толкова и различни.
  • #29
    2 rate up comment 4 rate down comment
    -V8- ( преди 15 години )
    Дойдохме си на думата за дизайн, мощ имидж и т.н. Туарег-а и Кайен-а нямат почти нищо общо като се качиш да ги караш. Иначе за взаймнозаменяемите части си долу горе прав. То в днешно време май всички авто фирми сглобяват ЛЕГО и слагат по един двигател (някои и това не правят) и давай газ ;)
  • #28
    2 rate up comment 2 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Има малка разлика в задницата. Кайена е по-скосен. Но като цяло над 90% от чаркаляците им са взаимнозаменяеми. Като при конструктор ЛЕГО. Вече предницата на Кайена, интериорният дизайн, стил, имидж, динамика и мощ, които се очакват от едно ПОРШЕ, са съвсем други. Брачед ми ми разказва преди време за един случай с Кайен скъсал някакъв лагер на кардана, но не се сменявал отделано, а заедно с целият кардан. Поръчали от ФВ, че и по евтино излязло на клиента ако бил от Порше. Еднакви на 100% били.
  • #27
    4 rate up comment 0 rate down comment
    -V8- ( преди 15 години )
    Значи шасито, АБС-а и трансмисията (на малка част от моделите). Хайде и вратите (това го научих наскоро от личен опит :D)Че те направо една и съща кола. Да вземем да си купим всички по един R5 и да си бръмчим ;)
  • #26
    1 rate up comment 2 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    H1 ли е моделът, който се използва в щатската армия, но брониран или за там има друга версия?