
Продажбите в Европа ще започнат от началото на следващата година. Колата е с предно предаване и окачване отпред от Renault Laguna, a отзад от Nissan. Renault ще заложи при този модел преди всичко на турбодизелови двигатели – 2.0 dCi с две версии на мощност 110 и 127 kW, и 3.0 V6 dCi, който предлага максимална мощност от 177 kW и максимален въртящ момент 450 Nm.

Има и бензинов двигател - 2.0 16V с мощност 103 kW, който ще може да работи освен с бензин, също и с био-гориво E85.

Latitude използва и някои системи от по-скъпите японски модели Nissan и Infiniti. Например йонизаторът за въздух, мултимедийната система, аудиосистемата Bose. Интересно е, че европейските пазари не са първата цел на новия модел на Renault. Изглежда най-голям ефект ще се търси в Азия.

Залага се на комфорт, а не на екстравагантност, както беше при Vel Satis. На предните седалки може срещу доплащане да се поръча и функция масаж. Разположението на водача е относително високо и видимостта е отлична.

От друга страна мястото над главите на пътниците е относително голямо, което се дължи на специфичната линия на покрива. На таблото може да се види и дисплей с 3D ефект, разположен между оборотомера и километража. Централният дисплей е с много големи размери.

Голяма част от командите са съсредоточени в кръгов център на централната конзола. Прави впечатление отварянето на капачката на резервоара с бутон разположен на вратата на шофьора.

За да добиете по-добра представа за размерите на Renault Latitude, ви предлагаме сравнение с два други модела на фирмата – Laguna и Fluence.
(1).jpg)


1