IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Renault представи Latitude

Renault отново се впуска в приключението наречено висока средна класа.

Renault представи Latitude
След екстравагантния и противоречив Vel Satis, сега пред нас е автомобил с класически съвременен вид, наречен Renault Latitude. 



Продажбите в Европа ще започнат от началото на следващата година. Колата е с предно предаване и окачване отпред от Renault Laguna, a отзад от Nissan. Renault ще заложи при този модел преди всичко на турбодизелови двигатели – 2.0 dCi с две версии на мощност 110 и 127 kW, и 3.0 V6 dCi, който предлага максимална мощност от 177 kW и максимален въртящ момент 450 Nm. 



Има и бензинов двигател - 2.0 16V с мощност 103 kW, който ще може да работи освен с бензин, също и с био-гориво E85. 



Latitude използва и някои системи от по-скъпите японски модели Nissan и Infiniti. Например йонизаторът за въздух, мултимедийната система, аудиосистемата Bose. Интересно е, че европейските пазари не са първата цел на новия модел на Renault. Изглежда най-голям ефект ще се търси в Азия. 



Залага се на комфорт, а не на екстравагантност, както беше при Vel Satis. На предните седалки може срещу доплащане да се поръча и функция масаж. Разположението на водача е относително високо и видимостта е отлична. 



От друга страна мястото над главите на пътниците е относително голямо, което се дължи на специфичната линия на покрива. На таблото може да се види и дисплей с 3D ефект, разположен между оборотомера и километража. Централният дисплей е с много големи размери. 



Голяма част от командите са съсредоточени в кръгов център на централната конзола. Прави впечатление отварянето на капачката на резервоара с бутон разположен на вратата на шофьора. 



За да добиете по-добра представа за размерите на Renault Latitude, ви предлагаме сравнение с два други модела на фирмата – Laguna и Fluence. 


0 от 500
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Safrane ( преди 14 години )
    За да коментираш марка автомобил, трябва поне веднъж да си шофирал автомобил от тази марка.Нека тези които са далеч от комфорта на флагманите на рено, си задържат компетентните мнения за семеен кръг!Автомобила излежда страхотно, като интериор и екстериор.На тези, които твърдят, че дизайна не е типичен за рено, нека видят "Safrane II" поне на снимка и тогава пак можем да си пишем.
  • #20
    0 rate up comment 3 rate down comment
    abvbg ( преди 15 години )
    kopirali sa go za hora kato teb- koito vijdat v edna kola samo farove stopove i gumi! Da ti kaja v tozi konservativen klas nemoje mnogo da se varira- edin primer: nikoi ne haresa Vel Satisa za6toto e ekstravaganten, sega nikoi ne haresva Latituda za6toto e prekaleno standarten... ha sega- ugod nqma!
  • #19
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Определено са копирали Авенсис 1:1.Ако сменят емблемата си е чиста Тойота.
  • #18
    2 rate up comment 2 rate down comment
    187 ( преди 15 години )
    а с по - големи крилца и по - голяма попивателна способност няма ли да изкарат ;)
  • #17
    3 rate up comment 1 rate down comment
    187 ( преди 15 години )
    за флуенс ли говориш?знам, мисълта ми беше, че са разликите в тия три модела като размер е минимален, флуенс ги разбива откъм багажник,а предполагам, че е най - евтин.
  • #16
    1 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 15 години )
    Малко ми е безлично. Но пък няма лошо, отдавна не е имало читаво Рено в този клас. Успех и да си радва собствениците.
  • #15
    10 rate up comment 7 rate down comment
    sd ( преди 15 години )
    Скоро очаквайте: Renault Blendamed, Renault Nokia, Renault Panasonic, Renault Vaio, Renault Android и т.н... щото простия французин не може да измисли едно оригинално име.
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 187 ( преди 15 години )
    Бъркаш!Модела излезна преди близо година в Азия като Renault Samsung.
  • #13
    3 rate up comment 4 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    Li4no ne mi hareswa osobeno tolkova golqmata dominaciq na 3 opredeleni modela.Ako ima powe4e cenite 6te sa po-niski,a ka4estwoto po-wisoko,ama sudba.
  • #12
    1 rate up comment 3 rate down comment
    AnonimeN ( преди 15 години )
    Съгласен, но с една малка добавка - и конкурентен сегмент.