IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-икономичната луксозна кола е Mercedes

Немците представиха S250 CDI BlueEfficiency.

Най-икономичната луксозна кола е Mercedes
Новата модификация на S-Class е най-икономичното луксозно возило в своя клас, твърдят от Mercedes.

Под капака на S250 CDI BlueEfficiency работи 2.2-литров 4-цилиндров дизелов двигател, който гарантира среден разход от около 5.9 литра на 100 км. и вредни СО2 емисии от 149 гр/км.

Така S250 CDI BlueEfficiency се превръща в първото возило в този клас с вредни емисии под 150 гр/км. и в първата S-Class с 4-цилиндров дизелов двигател в 60-годишната история на модела.

Дизеловата машина се оборудва със 7-степенна автоматична трансмисия и stop-start система. Способна е да ускори от място до 100 км/ч. за под 9 секунди и да развива максимална скорост от 240 км/ч.

Двигателят доставя 224 к.с. и 500 Нм въртящ момент или само с 11 к.с. по-малко от V6 -агрегата на S 350 CDI.
0 от 500
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Майка ти ( преди 13 години )
    Сине сине...как можах да те родя толкова кух и ***....като неразбираш не пиши
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Neno ( преди 14 години )
    така както си чета и сте ми супер смешни хора. Едва ли е проблем за мерцедес да намерят начин и с 2 цилиндъра да си задвижат 2 тона машина която да си е доста бърза за купето. Това, че вие не може да си го обясните и да си го представите си е ваш "ограничен" проблем, а и за това пишете тук и не работите при тях :)
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    fordf350 ( преди 15 години )
    е не е така бре - има 500 Нм вътряща сила, така че не е никакъв проблем да движи 2-тонна лимузина като ракета.
  • #27
    1 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Гавра с S-класата ахаха. 4 цилиндров дизел на 2.2 тона купе, няма такава подигравка с клиента. Нека спретнат и един 3 цилиндров дизел сега. Хахааа
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    какво какво? 500н. в целия диапазон от 1800 до 4200 оборота. хахахаха. е не бях се смял толко.
  • #25
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Slav78 ( преди 15 години )
    Така е от 1800 до 4200об. 500nm, 224к.с.се вадят с помоща на две турбини при 4200об.
  • #24
    4 rate up comment 0 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    В голяма грешка си !!! точно 1800об. са когато са налични 500Nm ;) бъркаш понятията конски сили и въртящ момент !
  • #23
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Slav78 ( преди 15 години )
    Трябват и поне 3000-3500об.до към 5000об. това за дизел означава шумен , нервен мотор с малък ресурс.И бъди сигурен че тази кола с този мотор няма да я бъде.За Ц и Е класа е добре за тази горе не.
  • #22
    2 rate up comment 3 rate down comment
    187 ( преди 15 години )
    на омега двигателя е по лиценз на бмв, много бръмчи (или по-скоро вие, това не е с турбина, а направо с турбинище), върви много добре, ама с тоя разход не си заслужава...
  • #21
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Cm ( преди 15 години )
    и как го взе това решение? Твойта кола по барза ли е от въпросния МБ?