fallback

VW Passat B7

В Париж Volkswagen ще покаже новото поколение на Passat.

Първите коментари за модела са, че той е по-скоро обстоен фейслифт на Passat B6, отколкото изцяло нов В7. От VW се защитават, като казват, че всеки панел от каросерията с изключение на покрива е изцяло нов. Колата е станала с много малко по-дълга (с 4 мм), като седана е дълъг 4769 мм, а комбито 4771 мм. Широчината и височината остават без каквато и да е промяна в сравнение със сегашния модел – 1820 мм и 1474 мм. Видът на предницата е променен с нова решетка и нови фарове, като вече отговаря на съвременния фирмен стил. В двата външни края на фаровете са се появили дневни LED светлини. Задните светлини са с нови хромирани елементи и се комбинират по-добре с по-острите линии на новия Passat. Като цяло автомобилът е станал по-луксозен. Седалките са с охлаждане (загряване), а като екстра подсигуряват и масаж за водача. Изцяло променено е таблото с нови циферблати, появил се е и аналогов часовник. Базисният дизелов двигател е BlueMotion 1.6-liter TDI с мощност 105 к.с., който се комбинира с технологията start/stop. С него новият Passat има според производителите среден разход от 4.1 литра на 100 км. Това означава с един резервоар автомобилът да може да измине 1600 км. Вредните емисии от CO2 са 109 грама на километър. След него идва двулитровия дизел с две версии на мощност – 140 и 170 к.с. Базисен при бензиновите двигатели е 1.4 TSI (122 к.с), след него идват 1.8 TSI (160 к.с), 2.0 TSI (210 к.с), a на върха е V6 с обем 3.6 литра и мощност от 300 к.с. Според някои коментари линията от бензинови двигатели е небалансирана, като има голяма разлика (90 к.с.) между мощността на най-силния четирицилиндров двигател и V6. Трансмисиите ще бъдат механична и DSG. За първи път при най-силния Passat ще видим електронния диференциал XDS, защото 300 к.с. при предно предаване имат нужда от него. При новите високотехнологични системи да отбележим автоматичното спиране на колата, което е във възможностите на системата Automatic Distance Control, която задейства спирачките при появата на пешеходец или друго препятствие при по-ниска скорост на колата. Това което е по-интересно, обаче, е възможността й да ускори колата, ако открие заплаха за евентуален удар от друга кола отзад. Passat е оборудван и със система предупреждаваща водача за умора и нуждата да спре за почивка. Първите доставки на новия VW Passat ще започнат в Европа от началото на 2011 година.  
Тагове:
fallback
  • #64
    Пича,6.5=? ( преди 15 години )
    Върви да си учиш уроците.
  • #63
    Пича ( преди 15 години )
    Изглежда много по-добре от предната версия.Изчистени форми и класически дизайн.Единственото,което според мен куца на дизайна е радиаторната решетка отпред.Дано гамата от двигатели да я разширят,че тази много бедна ми се вижда.
  • #62
    malewhore ( преди 15 години )
    Ало миризмата, пак си осрал целия форум. В новината има ли нещо лошо казано за Форд бе ***, а има ли нещо въобще за Форд в тая новина бе кратуно?
  • #61
    Анонимен ( преди 15 години )
    Разбирачи, това ако е еднакъв дизайн с предходния модел, значи имате нужда от 14-ти диоптър или просто си драскате. Айде хващайте трамвая!
  • #60
    RS1600 ( преди 15 години )
    Спора стана сектантски. И Ford и VW са едни от водещите марки на пазара и не заслужават оплюване. Факт е, че Фордовете са недооценени тъдява, т.к. при нас Голф и VW е религия, но кварталните майстори оправдаващи собствената си некъдърност не са ми критерий. Вие си ги слушайте.Доста е добър този нов Пасат, но наистина е по-скоро мащабен фейслифт, отколото нов модел (така е и С Голф 6). Просто това е стила на марката. Аз не го харесвам, но го уважавам, не случайно си има толкова фенове.
  • #59
    AnonimeN ( преди 15 години )
    Обясни го на милионите пре**ани европейци купили си и продалжаващи да купуват VW, колко са прости.
  • #58
    autoaddict ( преди 15 години )
    :)Че какво по-хубаво от това?! "... автомобилът ми ме превозва от точка "А" до точка "Б" безпроблемно, сигурно и бързо..."Това е най-важното ;)Все така да те вози още 1 000 000км!:)
  • #57
    AnonimeN ( преди 15 години )
    Аз също не съм технически експерт. За мен е важно, че автомобилът ми ме превозва от точка "А" до точка "Б" безпроблемно, сигурно и бързо (вече над 100 000 км.), като същевременно правейки го ми доставя удоволствие от шофирането.
  • #56
    reventon ( преди 15 години )
    absoluten ***,izob6to ne mi haresva,sjolili edin 4asovnik kum interiora na passat cc i aidee,noviq e gotov..
  • #55
    Анонимен ( преди 15 години )
    "при най-силния Passat ще видим електронния диференциал XDS, защото 300 к.с. при предно предаване имат нужда от него"Искате ли да се хванем на бас, че с този двигател пасата ще се предлага само 4х4
fallback
Последни