fallback

VW Passat B7

В Париж Volkswagen ще покаже новото поколение на Passat.

Първите коментари за модела са, че той е по-скоро обстоен фейслифт на Passat B6, отколкото изцяло нов В7. От VW се защитават, като казват, че всеки панел от каросерията с изключение на покрива е изцяло нов. Колата е станала с много малко по-дълга (с 4 мм), като седана е дълъг 4769 мм, а комбито 4771 мм. Широчината и височината остават без каквато и да е промяна в сравнение със сегашния модел – 1820 мм и 1474 мм. Видът на предницата е променен с нова решетка и нови фарове, като вече отговаря на съвременния фирмен стил. В двата външни края на фаровете са се появили дневни LED светлини. Задните светлини са с нови хромирани елементи и се комбинират по-добре с по-острите линии на новия Passat. Като цяло автомобилът е станал по-луксозен. Седалките са с охлаждане (загряване), а като екстра подсигуряват и масаж за водача. Изцяло променено е таблото с нови циферблати, появил се е и аналогов часовник. Базисният дизелов двигател е BlueMotion 1.6-liter TDI с мощност 105 к.с., който се комбинира с технологията start/stop. С него новият Passat има според производителите среден разход от 4.1 литра на 100 км. Това означава с един резервоар автомобилът да може да измине 1600 км. Вредните емисии от CO2 са 109 грама на километър. След него идва двулитровия дизел с две версии на мощност – 140 и 170 к.с. Базисен при бензиновите двигатели е 1.4 TSI (122 к.с), след него идват 1.8 TSI (160 к.с), 2.0 TSI (210 к.с), a на върха е V6 с обем 3.6 литра и мощност от 300 к.с. Според някои коментари линията от бензинови двигатели е небалансирана, като има голяма разлика (90 к.с.) между мощността на най-силния четирицилиндров двигател и V6. Трансмисиите ще бъдат механична и DSG. За първи път при най-силния Passat ще видим електронния диференциал XDS, защото 300 к.с. при предно предаване имат нужда от него. При новите високотехнологични системи да отбележим автоматичното спиране на колата, което е във възможностите на системата Automatic Distance Control, която задейства спирачките при появата на пешеходец или друго препятствие при по-ниска скорост на колата. Това което е по-интересно, обаче, е възможността й да ускори колата, ако открие заплаха за евентуален удар от друга кола отзад. Passat е оборудван и със система предупреждаваща водача за умора и нуждата да спре за почивка. Първите доставки на новия VW Passat ще започнат в Европа от началото на 2011 година.  
Тагове:
fallback
  • #4
    VAYK ( преди 15 години )
    Чудесна семейна кола!!!
  • #3
    Concord ( преди 15 години )
    БРАВО ФОЛЦВАГЕН!!!!!!!ПАК НА НИЩО НЕ МЯЗА И ТАЯ КОЛА ........
  • #2
    C7 ( преди 15 години )
    Има една истина:и най-лошия ваген е по-добър и от най-добрия форд!Спазваш ли това правило,нямаш ядове.
  • #1
    A3 ( преди 15 години )
    Predi6niqt Passat ne mi hareswa6e s ka4estwoto na izrabotkata na interiora.Sega to e qsno,4e ot VW nqma kak da o4akwame stra6en dizain,ama pone spored men B7 ne e lo6.
fallback
Последни