
При всички случаи дизайнът на този автомобил ще подскаже какво може да се очаква от бъдещото семейство на Peugeot 208. Ъгълът под който е заснет автомобила го прави да изглежда по-голям от това, което е в действителност. За този ефект допринасят и доста големите колела с лети джанти, разположени в ъглите на каросерията и с големи арки над тях.
Интересната насочена назад А колонка на автомобила сме виждали и при концепцията на електромобила BB1, но представената снимка разкрива и наличието на стилови характеристики от концепцията SR1. Това личи при задната броня, задните светлини във формата на бумеранг и вдлъбнатините в панелите на вратите.
Вероятно това разполагане на колелата в четирите ъгъла на колата ще се запази и при 208, за да се увеличи обемът в купето.
Поставената цел Peugeot да се превърне в седмия по големина производител на автомобили в света до 2015 година (сега фирмата е десета), може да бъде постигната при успех на бъдещето семейство 208.
Освен хечбек с три и с пет врати, в него ще видим и SUV модел, (2008, който ще конкурира Nissan Juke), открит модел СС със сгъваем твърд покрив, както и супер компактен MPV (от класа на Kia Venga).


7