IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първи краш-тест на Marussia

Първата серийна руска супермашина се сблъска със стена.

Първи краш-тест на Marussia
Руснаците имат намерение да се конкурират с най-големите, чрез своята Marussia - суперкола с мощност достигаща 420 к.с. и цена от около 100 000 евро.

На хартия характеристиките на Marussia изглеждат повече от перфектни (най-силната версия тежи само 850 кг и взима дисциплината 0-100 км/ч. за 3.2 сек.) и биха стреснали дори марки като Ferrari и Lamborghini.

Как обаче стои въпроса със безопасността? Дали освен бърза, Marussia е достатъчно безопасна? Е, вече имаме отговор на този въпрос, макар и не категоричен.

Руснаците публикуваха първото видео от краш-тестовете на Marussia. Те обаче не се провеждат по методиката на EuroNCAP, където сблъсъкът в стената е със скорост от 64 км/ч. При този тест, проведен в Русия, според руските стандарти, скоростта е 50 км/ч.

Все пак при челния сблъсък машината се представя повече от добре - дори челното стъкло остава здраво. Прави впечатление обаче, че в колата липсват така наречените манекени, а въздушните възглавници не се отварят.

Не са представени и резултатите при страничен и заден удар, както и при преобръщане.



0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 15 години )
    за какво и е възглавница на колата-това да не е спалня ;) с малка скорост я удрят много ясно-нали е сега само една...
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 15 години )
    руското желязо е по леко и здраво а иначе е хубава колица
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Randmaxx ( преди 15 години )
    Pi4ove,za6to mislite,4e vyob6te tazi versiq ima vyzglavnica?!?A i udara se poe ot kolelata na kolata,ne samo ot kupeto.Kolata e mnogo krasiva i dosta mo6tna,taka,4e udarite i sys sigurnost 6te sa nad 64km.,a togava........
  • #19
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Az ( преди 15 години )
    Всички големи производители ползващи възможно най-хайтек материали и технологии не успяват да произведат двуместно купе с тегло под 1000 кг а руснаците от раз 850 кг.Явно е пестено от здравина в сравнение с останалите производители.Който иска нека си я купува.
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    reventon ( преди 15 години )
    kak prosto poddava ot kapaka i se otka4a..
  • #17
    3 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Има два стандарта на света: ГОСТ И други!!! тази крилата максима се разправяше по терлици в всеки техинчески ВУЗ преди 20 години! всеки, малко в часс техниката е наясно, както и тези с руската техника особено!!! СТРАНА, КОЯТО ИЗВЕДЕ ЧОВЕК В КОСМОСА И Е СМЯТАНА КАТО НАЙ НАДЕЖДНАТА В КОСМИЧЕСКАТА ТЕХНОЛОГИЯ ВЕЧЕ 50 ГОДИНИ НЕ МОЖЕ ДА НАПРАВИ СВЕСТЕН АВТОМОБИЛ, КОНКРЕНТОСПОСОБЕН НА ПАЗАРИТЕ!!!! КАКВА СУПЕРКОЛА, КАКВИ ТЕСТОВЕ...ТЕЗИ В ЧАС ЛИ СА С КАКВО СЕ ЗАХВАЩАТ???!!!!!!!
  • #16
    4 rate up comment 1 rate down comment
    pn ( преди 15 години )
    Разбиха една кола на вятъра. Без подготовка и без нужните изводи след теста. Да бяха я дали на EuroNCAP да им го направят, както трябва. Руска му работа...
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    соске! ( преди 15 години )
    -"Колко ли са изпотрошили докато направят това филмче? "....Едвам се сдържаш да не псуваш колегите!Сега не се прави!мрън,мрън...направи ли се?!?-*** РАЗБИРА СЕ!
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    te horata praqt crash test za da proverqt geometriqta i dizaina na shasito i kupeto v na4aloto ama koi da misli
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    фишки ( преди 15 години )
    оттук е взетоhttp://auto.fishki.net/comment.php?id=8717