IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Corvette ZR1 VS 911 Turbo

Измерват се динамика и сексапил.

Corvette ZR1 VS 911 Turbo
Американците от Motor Trend противопоставиха най-новите версии на доказаните спортисти - Chevrolet Corvette ZR1 и Porsche 911 Turbo.

Тестът включва драг състезание на 1/4 миля, бърза обиколка на писта и тест за време на разстояние една миля. Въпреки, че машините имат коренно различни концепции, динамичните им показатели са почти аналогични и това кара журналистите от Motor Trend да ги изправят една срещу друга.

Chevrolet Corvette ZR1 използва осемцилиндров двигател с обем 6.2 литра и максимална мощност 638 к.с. Колата ускорява от място до 100 км/час за 3.4 секунди и има максимална скорост 330 км/час. Задвижването е поверено на задните колела.

Porsche 911 Turbo залага на турбодвигател тип boxer с обем 3.8 литра и максимална мощност 493 к.с. Ускорява от място до 100 км/час за 3.4 секунди и има максимална скорост 311 км/ч. Задвижването е към четирите колела.

При състезанието на 1/4 миля, по-ниското тегло и задвижването на четирите колела на 911 Turbo си казват думата. Немската машина не оставя шанс на мускулестия американец.



Какво обаче се случва на пистата? Там професионалният пилот тествал двете коли, коментира, че Corvette се държи по-сигурно на пътя, по-лесен е за управление и се вписва по-добре в завоите, докато 911 Turbo изисква по-честа смяна на предавките, заради по-малкия турбодвигател. Като минус се изтъкват неудобните седалки на ZR1, чиято опора не държи достатъчно сигурно водача, особено при по-острите завои.

На пистата 911 Turbo остава втори, като записва време с около 3 сек. по-бавно от това на Corvette ZR1.

При последното изпитание ZR1 развива 177.2 мили в час, преминава разтоянието за 29.8 сек и записва поредна победа. Немската машина остава без резултат, след като турбините на двигателя капитулират по време на изпитанието.

Американците са категорични - победител е Chevrolet Corvette ZR1, не само при динамичните изпитания, но и при "тестът сексапил".

"...и двете коли бяха паркирани пред къщата ми в продължение на две седмици, но открих розово червило само на предното стъкло на Corvette. Точно така, някой беше целунал ZR1", споделя водещият на предаването Jonny Lieberman.
0 от 500
  • #42
    2 rate up comment 2 rate down comment
    T ( преди 15 години )
    Само ще допълня, че за да караш *** трябва да си много добър шофьор докато 911 е много по-лесно за каране. А и *** целия е пласмаса отвън. багажното отделение прилича на такова от средно статистически автомобил качеството на изработка е в пъти по ниско от това на 911 но все пак и *** е и по-ефтин това е . Качеството почти винаги одначава по-скъпо !
  • #41
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Корвет - абсолютен победител по съотношение цена-качество. Победител и в двигателя, а турбините са консуматив, и то доста скъп. Порше - еднакви от 40 години.
  • #40
    6 rate up comment 3 rate down comment
    T ( преди 15 години )
    motor trend е американско предаване нормално е да кажат че *** е или ро-добър или равен. Но това за турбините си е просто смешно изказване, то ако ставаше така да гърмят турбините. Само ще добавя че 911 е един от най-надежните автомобили във почти всички класации.
  • #39
    0 rate up comment 9 rate down comment
    ili ( преди 15 години )
    A ti ne misli,che sum na 17,shtoto kato ti go butna v guzerete toya debeliya she si promenish mnenieto na kolko sum!Prez tova vreme ti produljavai s chekiite!
  • #38
    5 rate up comment 1 rate down comment
    GP ( преди 15 години )
    Все пак тестът е американски и няма как да не изберат някое по-слабо Poрsche за Corvette. 145 k.c. не са малко.
  • #37
    0 rate up comment 8 rate down comment
    ili ( преди 15 години )
    Ti si cigane be mizernik,pogledni se v ogledaloto!
  • #36
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не знам какво са имали предвид еднаквите им динамични показатели, но от видеото личи, че Corvette послъгват за ускорението. Двете коли са с адски различни техн. хар. - атмосферен с/у турбина, разлика от 140 коня... Тоя Corvette трябва да го пуснат с/у Murcielago LP640... Маи им е доста удобно така на американците...
  • #35
    5 rate up comment 3 rate down comment
    СЦ ( преди 15 години )
    Какъв сексапил има ***, като прилича на настъпена жаба по средата и с тая висока и отсечена/изделяна с теслата/ задница. Тия хамериканци имат изкривена представа за красивото. А колкото до гонките, трябва да се има в предвид, че *** е с 140 коня повече, така че за мене краен победител е Поршето и по дизаин и по бързина. Скоро в една класация в Щатите по здравина на двигателите, Порше Панамера беше на първо място, така че тук гръмнали турбините няма никакво значение и не променя нещата.
  • #34
    7 rate up comment 2 rate down comment
    reventon ( преди 15 години )
    na 911-kata i hvruknali turbinite :D:D
  • #33
    5 rate up comment 0 rate down comment
    MAJO ( преди 15 години )
    Само не знам как и двете коли ускоряват до 100 км/ч. за 3,4 ", пък Турбината му скъса 6 литровия гъзец на старта.