IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Opel въвежда редица подобрения по целия си моделен ред за 2011 година.

Най-впечатляващи са промените подобряващи разхода на гориво и вредните емисии от CO2.

Opel въвежда редица подобрения по целия си моделен ред за 2011 година.
Това Opel постига чрез по-масово внедряване на технологията Start/Stop при всички модели и чрез модернизация на някои двигатели. 



При малката Agila ще се появи двигателят с обем 1.2 литра ecoFLEX, който е с мощност 94 к.с. и има вредни емисии от 116 г/км. Комбиниран със системата Start/Stop автомобилът има среден разход от 5.0 литра на 100 км. 

Технологията Start/Stop ще се предлага и при Corsa 1.3 CDTI с мощност 75 к.с., както и при Corsa Van. В допълнение на това, „горещата” Corsa OPC, която е с бензинов турбодвигател с обем 1.6 литра и мощност 192 к.с. вече ще има разход по-нисък с 0.6 литра на 100 км и вредни емисии по-ниски с 9.5% в сравнение с досегашния модел. 



Второто поколение на Meriva вече ще се предлага с три „по-чисти” дизелови двигатели. Новият 1.3 CDTI ecoFLEX предлага 11.2% по-ниски вредни емисии СО2 в сравнение с досегашния (119 г/км). Двете по-мощни версии на 1.7 CDTI вече се комбинират с механична трансмисия с 6 степени, като резултатът е среден разход на гориво от 5.2 литра на 100 км. 



При хечбека на Astra ще се добави и турбодвигател с обем 1.4 литра и мощност 120 к.с., комбиниран с механична трансмисия с 6 скорости, като резултатът е среден разход на гориво от 5.9 литра на 100 км и вредни емисии от 138 г/км. Версиите на 1.7 CDTI с мощност 110 и 125 к.с. вече имат еднакъв среден разход от 4.5 литра на 100 км и вредни емисии CO2 от 119 г/км. 



Няколко подобрения са направени и на модела Insignia ecoFLEX във версии седан, комби (Sports Tourer) и хечбек. Opel Insignia ecoFLEX седан получава двулитровия дизелов двигател CDTI с два варианта на мощност 130 и 160 к.с., като има среден разход на гориво от само 4.9 литра на 100 км и вредни емисии 129 г/км.

 Insignia Sports Tourer със същия двигател има среден разход на гориво от 5.1 литра на 100 км и вредни емисии 134 г/км.. При Insignia вече ще се комбинират дизеловите двигатели и със системата 4х4 Adaptive. 



Средният разход на гориво при цялото семейство на Opel Vivaro е паднал до 7.8 литра на 100 км, като варианта Combi ecoFLEX има разход от 7.4 литра на 100 км. Подобна е и ситуацията при лекотоварния Movano.


 
0 от 500
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    VAYK ( преди 15 години )
    Какво караш колега....?
  • #8
    16 rate up comment 4 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Добре, че сте вие, автомобилни спецове, че да ни осведомите какви *** са всички марки. Дори не сте сядали вероятно в автомобил с едноцифрена възраст, седнали сте да оплювате Форд, Опел и пр. Стискайте зъби, след като одъртеете и до вас могат да стигнат тия "***" - на 15 години и 1/2 милион км., пък после да дрънкате, че за нищо не стават, докато за хората това е просто скрап.Извинявайте ако съм обидил някой.
  • #7
    7 rate up comment 2 rate down comment
    JetLee ( преди 15 години )
    Защо трябва да вземат от някой?Да си направят собствен двигател.Ама след 1.6 D Kadet нищо не са направили.
  • #6
    9 rate up comment 4 rate down comment
    ДжангоЗе ( преди 15 години )
    Форд са добри коли.А Най добрия форд е продадения.
  • #5
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 15 години )
    И кой дизел да вземат е "компетентен"!? Уникално калпавият дизел на VW (TDI) (говоря за малолитражните и до 2л, а и някои по големи като 2.7 TDI) или "собствените" дизелови разработки на японците!?
  • #4
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    FORD са пълни марули,тях не ги смятай вече.И OPEL не са цъфнали и вързали.Тази Insignia нещо,... те един двигател нямат с дир. впръскване,за какво говорим!Този 1.4 от статията също не е.С трици маймуни...Келява работя.
  • #3
    6 rate up comment 5 rate down comment
    ДжангоЗе ( преди 15 години )
    От Форд по-голям *** няма и за това купуват други ***.хлОпелите откакто направиха Инсигнията все по-добри започват да стават при всичките модели.Гледам двигателите подобрили и визията също.
  • #2
    3 rate up comment 11 rate down comment
    JetLee ( преди 15 години )
    Крайно време беше да си оправят двигателите,особено дизелите на Мерива и Астра.Бяха абсолютни аутсайдери,нови модели,а с шокиращо висок разход!Аз не знам защо още се занимават с боклучестия 1.3 CDTI на FIAT и другия 1.7,уж е японски,но е същата тояга.Ама бедна фирма комай,нямат сили за собствени разработки.Купуват най-евтиното,както Форд купуват *** на Пежо.
  • #1
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Видях новата Астра на живо! Е, най-накрая мога да кажа, че Опел Астра не е толкова пластмасов и ми харесва! Много приятна ми се видя. Може би отвън изглеждаше тясна вътре, но поне беше красива. Имат доста напредък в дизайна. Някой собственик да каже как е шофьорското място и самият той колко е висок?!? :)