IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Opel въвежда редица подобрения по целия си моделен ред за 2011 година.

Най-впечатляващи са промените подобряващи разхода на гориво и вредните емисии от CO2.

Opel въвежда редица подобрения по целия си моделен ред за 2011 година.
Това Opel постига чрез по-масово внедряване на технологията Start/Stop при всички модели и чрез модернизация на някои двигатели. 



При малката Agila ще се появи двигателят с обем 1.2 литра ecoFLEX, който е с мощност 94 к.с. и има вредни емисии от 116 г/км. Комбиниран със системата Start/Stop автомобилът има среден разход от 5.0 литра на 100 км. 

Технологията Start/Stop ще се предлага и при Corsa 1.3 CDTI с мощност 75 к.с., както и при Corsa Van. В допълнение на това, „горещата” Corsa OPC, която е с бензинов турбодвигател с обем 1.6 литра и мощност 192 к.с. вече ще има разход по-нисък с 0.6 литра на 100 км и вредни емисии по-ниски с 9.5% в сравнение с досегашния модел. 



Второто поколение на Meriva вече ще се предлага с три „по-чисти” дизелови двигатели. Новият 1.3 CDTI ecoFLEX предлага 11.2% по-ниски вредни емисии СО2 в сравнение с досегашния (119 г/км). Двете по-мощни версии на 1.7 CDTI вече се комбинират с механична трансмисия с 6 степени, като резултатът е среден разход на гориво от 5.2 литра на 100 км. 



При хечбека на Astra ще се добави и турбодвигател с обем 1.4 литра и мощност 120 к.с., комбиниран с механична трансмисия с 6 скорости, като резултатът е среден разход на гориво от 5.9 литра на 100 км и вредни емисии от 138 г/км. Версиите на 1.7 CDTI с мощност 110 и 125 к.с. вече имат еднакъв среден разход от 4.5 литра на 100 км и вредни емисии CO2 от 119 г/км. 



Няколко подобрения са направени и на модела Insignia ecoFLEX във версии седан, комби (Sports Tourer) и хечбек. Opel Insignia ecoFLEX седан получава двулитровия дизелов двигател CDTI с два варианта на мощност 130 и 160 к.с., като има среден разход на гориво от само 4.9 литра на 100 км и вредни емисии 129 г/км.

 Insignia Sports Tourer със същия двигател има среден разход на гориво от 5.1 литра на 100 км и вредни емисии 134 г/км.. При Insignia вече ще се комбинират дизеловите двигатели и със системата 4х4 Adaptive. 



Средният разход на гориво при цялото семейство на Opel Vivaro е паднал до 7.8 литра на 100 км, като варианта Combi ecoFLEX има разход от 7.4 литра на 100 км. Подобна е и ситуацията при лекотоварния Movano.


 
0 от 500
  • #29
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Няма какво да навеждам глава! Средният разход на колата, която купих е 4.9/100 по фактурите от бензиностанцията. Ако гледам трип компютъра, сигурно ще е 4.5/100. Точно за това ти говорех. Точно в дизелите Опел още наваксват онова малоумно решение, че нямало да се занимават с дизел, защото в него нямало бъдеще.
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 15 години )
    2.0DTI 82 и 101 кс. са собствена разработка на OPEL,както и 2.2DTI 125 kс.
  • #27
    2 rate up comment 1 rate down comment
    zafira ( преди 15 години )
    каран зафира дизел 120 кс.разход смесен 6.3 дизелпо добре ти наведи главакаква кола купи
  • #26
    0 rate up comment 12 rate down comment
    забрави ( преди 15 години )
    да добавиш че форд е кенеффффф :DDD
  • #25
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Плюете по Форд, но Форд си има много добри страни. Фордовете винаги са или най-големите в класа, или от най-големите. Дори често Форд е почти толкова голям, колкото Фолксваген от по-горен клас. Форд винаги има стегнато и почти спортно окачване. Форд е дуракоустойчив. И при Фиеста и при Фокус Форд може да се похвали с изключително успешни модели. Форд е в челото на класациите на ралитата. Форд става за рали. Форд е устроен надеждно. Форд не е скъп. Форд е мъжка и многофункционална кола.
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Фокуса и Инсинята са в различни класове! Няма как да ги сравняваш. Вътрешните размери на Астрата 100% са по-малки от тези на Инсиня. Може да ти изглежда всякак, но реалността е друга.
  • #23
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Преди 5 години отивам да си купувам нов автомобил и проверявам и Опел. Търговецът си имаше негов Опел като този, към който се бях насочил. И го питам колко гори. А той направо засрамен навежда глава и ми вика: "Абе гори си!" Даже и не посмя да ме излъже. По късно карах дизелова Зафира. Ами тя гореше като бензинова кола и в малките обороти хич я нямаше, страдаше от турбо-дупка. Много пъти съм опитвал да поправя негативното си мнение за Опел, но никога не успявам!
  • #22
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ДжангоЗе ( преди 15 години )
    Имах Астра Б 1,6 НЗ мотора 75 к.с. моноинжекция.Това е един от най-добрите двигатели на Опел.При скорост 120+ гори 5,5-6,а при 80-90 пада под 5 разхода.Освен това мотора е железен.Няма никакви проблеми само наливаш и караш и на 100 000 сменяш ангренажен ремък.Оригиналната водна помпа е смених на 285 000 км.
  • #21
    4 rate up comment 0 rate down comment
    astra08 ( преди 15 години )
    Не знам защо пишат глупости! Как не ги е срам!Карам астра 1.6 115 коня (2008-*** година) и това е най-неикономичният автомобил от тези които съм имал.... Специално извънградско със 120 харчи 7, със 140 - 9/100. За да псотиогна обявеният каталожен разход от 5,2 трябва да излезна на една права отсечка и да поддържам 80 км/ч.... без да натискам спирачка и без да изпреварвам.... градското и то не е за казване, наистина може би с една идея по нисък от бившите ми коли ама пак се цели около 10-тката...
  • #20
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Лаик ( преди 15 години )
    Моля, моля като ще се обиждаме на *** предпочитам Силистренски :)))А кой какъв е се вижда от твоя и моя постинг. Без коментар!