
При малката Agila ще се появи двигателят с обем 1.2 литра ecoFLEX, който е с мощност 94 к.с. и има вредни емисии от 116 г/км. Комбиниран със системата Start/Stop автомобилът има среден разход от 5.0 литра на 100 км.
Технологията Start/Stop ще се предлага и при Corsa 1.3 CDTI с мощност 75 к.с., както и при Corsa Van. В допълнение на това, „горещата” Corsa OPC, която е с бензинов турбодвигател с обем 1.6 литра и мощност 192 к.с. вече ще има разход по-нисък с 0.6 литра на 100 км и вредни емисии по-ниски с 9.5% в сравнение с досегашния модел.
.jpg)
Второто поколение на Meriva вече ще се предлага с три „по-чисти” дизелови двигатели. Новият 1.3 CDTI ecoFLEX предлага 11.2% по-ниски вредни емисии СО2 в сравнение с досегашния (119 г/км). Двете по-мощни версии на 1.7 CDTI вече се комбинират с механична трансмисия с 6 степени, като резултатът е среден разход на гориво от 5.2 литра на 100 км.

При хечбека на Astra ще се добави и турбодвигател с обем 1.4 литра и мощност 120 к.с., комбиниран с механична трансмисия с 6 скорости, като резултатът е среден разход на гориво от 5.9 литра на 100 км и вредни емисии от 138 г/км. Версиите на 1.7 CDTI с мощност 110 и 125 к.с. вече имат еднакъв среден разход от 4.5 литра на 100 км и вредни емисии CO2 от 119 г/км.
.jpg)
Няколко подобрения са направени и на модела Insignia ecoFLEX във версии седан, комби (Sports Tourer) и хечбек. Opel Insignia ecoFLEX седан получава двулитровия дизелов двигател CDTI с два варианта на мощност 130 и 160 к.с., като има среден разход на гориво от само 4.9 литра на 100 км и вредни емисии 129 г/км.
Insignia Sports Tourer със същия двигател има среден разход на гориво от 5.1 литра на 100 км и вредни емисии 134 г/км.. При Insignia вече ще се комбинират дизеловите двигатели и със системата 4х4 Adaptive.

Средният разход на гориво при цялото семейство на Opel Vivaro е паднал до 7.8 литра на 100 км, като варианта Combi ecoFLEX има разход от 7.4 литра на 100 км. Подобна е и ситуацията при лекотоварния Movano.


0