IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW разкри концепцията 6-Series

Баварската фирма показа концепция, която променя значително днешния агресивен вид на 6-Series, като го заменя с по-елегантна и класическа линия на автомобила.

BMW разкри концепцията 6-Series
Концепцията ще има своята премиера в края на месеца на автомобилния салон в Париж. Дизайнът на новата концепция има нещо от стила за първи път показан при концепцията с четири врати Gran Coupé, която видяхме през април в Пекин. 



Този стил свързва новата концепция на 6-Series с другите по-нови модели на BMW, включително с 5-series, с която имат и много общо в механиката. Новата 6-Series купе ще бъде на пазара в Европа през пролетта на следващата година. До края на 2011 ще се появи и версия кабриолет с мек сгъваем покрив. 



Новата 6-Series ще продължи промените в дизайна при новия шеф-дизайнер на марката Адриан ван Хойдонк. Всъщност неговият проект Z9 Gran Turismo още от 1999 година лежи в основата на днешната 6-Series. 



„С новата концепция 6-Series аз затворих кръга. Имах късмет да въздействам върху създаването на сега актуалната 6-Series, а сега съм отговорен изцяло за новия дизайн на концепцията на купето”, казва Хойдонк. 



Макар това което виждаме да е обявено като концепция, серийната версия на новата 6-Series ще се отличава малко от нея. Разликите ще бъдат във външните огледала, накрайниците на ауспуха и джантите. 

„Това което виждате сега ще бъде и при серийния модел”, потвърждава Хойдонк. Дължината на новата „шестица” ще е подобна на сегашната, но колата ще бъде доста по-широка и малко по-ниска от сега актуалния модел. 



Въпреки запазената дължина, при новия модел колесната база ще бъде по-голяма, така че ще бъде по-широко в купето, особено на задната седалка. Багажникът ще запази обема си от 450 литра. 



Таблото е асиметрично, като връща една по-стара традиция на BMW централната конзола да е леко завъртяна към водача. 

Хойдонк обяснява това така: „Това е купе, автомобил на водача. Затова всичко в него трябва да бъде центрирано към водача, за разлика на други определяни като семейни модели”. 



Засега BMW не разкрива с какви двигатели ще бъде новата „шестица”, но ако вземем предвид най-новите модели на фирмата, можем да очакваме комбинация от редови бензинови турбодвигатели с 6 цилиндъра и бензинови V8, както и турбодизелови двигатели с 6 цилиндъра. На върха ще бъде би-турбо V8 от подразделение „М” на BMW.
0 от 500