IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus CT200h - икономичен спортен автомобил

Новият CT200h ще харчи 4.1 литра на 100 км. и ще отделя 96 гр/км. вредни емисии.

Lexus CT200h - икономичен спортен автомобил
На автомобилното изложение в Париж ще видим продуктовата версия на новия, компактен, спортен хибрид на Lexus. Според официална информация на японската компания CT200h ще изисква по около 4.1 литра на 100 км., ще отделя само 96 гр/км. вредни емисии и ще се отличава със завиден спортен нрав.

Хибридното премиум возило ще конкурира автомобили като Audi A3 и BMW 1-series, чрез завидна динамика, луксозен салон, нисък разход и конкурентна цена. Всъщност цената на CT200h все още не е известна, но в повечето европейски страни ековозилото ще се ползва със сериозни данъчни облекчения в размер на няколко хиляди евро.

От Lexus съобщиха, че на определени европейски пазари ще бъде налична дори по-екологична версия на CT200h. Тя ще се отличава със специални, по-малки колела, по-ниско тегло и само 89 гр/км. вредни СО2 емисии.

Динамиката на спортният премиум хечбек ще се гарантира от оптимизирана версия на 1.8-литровия бензинов двигател на Toyota Prius, оборудван с CVT трансмисия. Хибридната система ще разчита още на електромотор и никел метал хидридна батерия, която ще доставя пробег на електроенергия за около 2 километра.

Lexus CT200h ще разполага с четири режима на работа - Normal, Eco, EV(изцяло на електричество) и Sport, като последния ще променя, настройките на задвижващата система, шасито и волана.

Със CT200h японците планират да увеличат двойно пазарният си дял в Европа. Производството трябва да стартира до края на тази година, а първите доставки - в началото на следващата. От ековозилото ще бъдат произвеждани по около 30 000 броя годишно.

Официалната премиера на Lexus CT200h ще се състои на автомобилното изложение в Париж.
0 от 500
  • #24
    3 rate up comment 0 rate down comment
    XaxoXixi ( преди 15 години )
    Abe bro ot pisaniqta ti mi e qsno, 4e ima cql jivot da si me4tae6 kola ot klasa na Lexus, ti sus sigurnost kara6 kola koqto struva kolkoto ednata djanta na Lexus /koito i da e model/ :))))
  • #23
    7 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Задминавал си, само че те не са знаели,че се бягаш с тях:). Айде стига вече глупости, достатъчно ги избълва в тази тема. Един Lexus GS450h хибрида,дето прави 5.5 сек. 0-100км/ч. що не се пробваш да го задминеш, но като и водача на Лексуса знае ,че се бягате, а не когато само ти си знаеш.***. A Land Cruiser не само ,че е най-проходимият и най-здрав СУВ в света, а е и единствено ползван по най-тежките терени в света-Мисиите на ООН,КФОР, по пустинята и т.н. само с Ланд Крюзери и Патроли се ходи
  • #22
    5 rate up comment 0 rate down comment
    dchev ( преди 15 години )
    Sinbad0,otidi i pokarai malko Prius V za USA i togava govori!Az sem imal 2005 Toyota Solara s 220 hp 3.3l V6, koito si beshe super moshten dvigatel za 2005 godina....che i sega...Verno, ne e 300 hp kato nai-novite V6 dvigateli, no pak si beshe dosta moshten!Priusa si podderza 130-140 km bez problem! I da mi kazesh che tova e malko, to az shte se izsmeia!Po berzo i shte ima ticket ili zatvor!A za power button si go ima :)
  • #21
    3 rate up comment 6 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    Задминавал съм много "недоразумения" на Тойота и Лексус по точно всичко в Тойота е недоразумение без Лендкрузър за който мога да кажа че е голям и проходим нищо повече....
  • #20
    3 rate up comment 3 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    V6 *** пича си.....заболя ме корема да се смея.....лелеееееееее Power бутона викаш......
  • #19
    8 rate up comment 3 rate down comment
    dchev ( преди 15 години )
    Az sem sobstvenik na Prius Gen3 i moga da vi kaza che si e dosta berza i normalna kola.Ako iskash berzina, natiskash butona za "power" mode i kolata se dvizi kato s V6 dvigatel. Taka che ne podtzeniavaite Hybrid na Toyota i Lexus.Tova che bateriite sa nikel-metal i ne sa litium, ne znachi nishto. Toyota nikoga ne vkarva v proizvostvo neshto, koeto ne e izpitano dobre. Te zatova i pochti niamat problemi s tezi baterii.Priusa e kola, koiato vsiako semeistvo triabva da kara!
  • #18
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Карал съм го последния приус с 1.8 мотора(120 коня) и си върви прилично като го настъпиш до край ***, малко само става конфюз като не чуваш "батерията" и колата тръгва -))
  • #17
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Ахах ( преди 15 години )
    Аха... а на теб ти куца името...
  • #16
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Kaput ( преди 15 години )
    Естествено,че ще е с бензинов мотор!На Toyota яко им куцат дизелите,ако и да се опитват да прикриват това с хибридите.Които пък никак не са евтини и масови,още по-малко чак толкова икономични.
  • #15
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Obrut ( преди 15 години )
    Ти май наистина знаеш за хибридите само това, което си чел по форумите на БМВ/ФВ?Качи се, покарай, придобий впечатления, и тогава разправяй кой щял да седи в дясната лента, или как не може да катери с електродвигателя...