IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Peugeot пуска „горещия” 308 GTi

Предлаганите „горещи” модели в Европа се увеличават с още един - Peugeot 308 GTi.

Peugeot пуска „горещия” 308 GTi
Дали това означава, че се връща доброто време за спортните модели на френската марка? 



В официално съобщение до пресата, от Peugeot казват: „В марката Peugeot вади на пазара 308 GTi, което представлява нова ера в производството на спортни хечбеци на фирмата, които от една страна вече са предназначени за ежедневна употреба, а от друга са много екологични. За да бъде практичен, този хечбек ще се предлага с пет врати”. 



Според производителите въпреки комфорта потребен за ежедневното каране, колата ще предлага и удоволствие от динамиката. В същото време комбинираният среден разход на гориво няма да надхвърля 6.9 литра на 100 км. Вредните емисии СО2 са 159 г/км. 



Промените засягат и окачването, което отпред е усилено с нови пружини и приближава солата с 10 мм до пътя (височината на автомобила е 1488 мм). Спирачните дискове са с увеличен диаметър до 340 мм отпред и 290 отзад. Кормилната система е по-чувствителна и точна. Колата има система за контрол на стабилността, която може напълно да бъде изключена. 



Мощността е 200 к.с. (при 5500 до 6800 оборота в минута), която идва от бензиновият турбодвигател THP VTi с обем 1.6 литра, с директно впръскване на горивото. Максималният въртящ момент на двигателя е 275 Nm, като е наличен между 1700 и 4500 об/мин. Предаването е към предните колела, а двигателят е комбиниран с механична скоростна кутия с 6 степени. 308 GTi ускорява от място до 100 км/час за 7.7 секунди. От 80 до 120 км/час на пета скорост ускорява за 6.7 секунди. 



Интересно е, че изпускателната система включва и своя собствена звукова система (Sound System), която променя звученето на двигателя съобразно интензивността на ускоряване. 

Автомобилът има и специфичен спортен body kit. Peugeot 308 GTi e взел предната броня от 308 CC, задната броня е с черен дифузьор, на покрива има нов спойлер. Накрайника на ауспуха е двоен, надписа GTi виждаме отстрани и отзад на каросерията. Колата е с нови джанти с размер 18 цола и гуми 225/40. В интериора виждаме алуминиеви педали, спортен кожен волан и лакирана в черно средна конзола. 


0 от 500
  • #20
    4 rate up comment 1 rate down comment
    malewhore ( преди 15 години )
    Баце, за пръв път от както влизам в този сайт ти слагам +. Хубав коментар
  • #19
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    Горещина ли е, чудо ли е? :))
  • #18
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Бъчваря ( преди 15 години )
    5 врати? Не, благодаря. Всичко друго е хубаво предполагам (освен цвета на снимката - бойлер на колела)
  • #17
    4 rate up comment 8 rate down comment
    !!! ( преди 15 години )
    Хи-хи,горещо Пежо...,този кош е чисто-нов,но нема да може да се опре на един сивик тайп ар -седмо поколение(2001-2005)
  • #16
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    На мен пък ми харесва дизайнът! 407 и 308 са изключително красиви автомобили. Въпрос на вкус :)
  • #15
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не знам за качеството, сигурно е добро, но външния вид на новите Пежа е изключително нескопосан, след 206, 306 и 406 нищо красиво и очарователно на външен вид не е излизало, пълна скръб, не знам кой би си купил подобен спортен автомобил. Липса на всякаква агресия, особено с тази предница според мен. На тези които им харисва им пожелавам да си я купят и карат безаварийнол А да и да я пълнят с мацки! :)
  • #14
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Shteel ( преди 15 години )
    http://***.peugeotclub.info/forum/viewforum.php?f=84&sid=38308d03bbf21382c9b900d1c470df0bКъде са масовите оплаквания?
  • #13
    9 rate up comment 3 rate down comment
    nikky ( преди 15 години )
    Абсолютен факт. 308-цата ми е на 50,000 километра, от които 45,000 са на извънградско. Винаги влиза в работен режим, по-малко се износват всички части - накладки, филтри и т.н., дори и в дупки скача по-рядко. Затова и съм много очарован от нея.
  • #12
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Предполагам, че след толкова критики по цял свят са си оправили качеството. Като цяло вървят нагоре, така че 308 сигурно ще е добро. То зависи и от шофьора и в кой град се кара. Ако има много дупки в града му, даже Хонда Акорд ще се счупи :) Така че... Имаш ли пари - избираш, купуваш, караш и РЕМОНТИРАШ! Няма кола, дето не се чупи :)
  • #11
    9 rate up comment 2 rate down comment
    nikky ( преди 15 години )
    Точно пък в клуб Пежо, в раздела 308 има най-малко оплаквания! Гарантирам, защото го следя.