
Седанът Peugeot 508 има дължина 4790 мм, а комби версията 4810 мм. Това е съответно със 101 и с 48 мм повече от седана и комбито 407. Колесната база също е увеличена с 92 мм. Обемът на багажника при седана е 545 литра, а при комбито 660 литра.
При свалени седалки образуващи равна площ мястото за багажа при седана нараства до 1581 литра, а при комбито до 1865 литра.

Въпреки по-големите размери, собственото тегло на 508 при еднакви двигатели с 407 е по-ниско с около 35 кг. Наред с това, модел 508 има един от най-добрите в този клас аеродинамични коефициенти – 0.25, при комбито SW 0.26.
Peugeot 508 използва платформата на Citroen C5, която от своя страна беше създадена на базата на модернизацията на тази използвана от Peugeot 407.

Peugeot 508 ще се предлага с два вида предно окачване. Повечето автомобили от модела ще бъдат с окачване „псевдо-МакФерсон", което е позволило да се намали теглото на колата с 12 кг. в сравнение с 407. При модификация Peugeot 508 GT с 2.2 дизел, мощност 204 к.с. и максимален въртящ момент 450 Nm, окачването е променено, като подсигурява по-висока точност на кормилната система.

Peugeot 508 ще се предлага с два бензинови двигатели – с обем 1.6 литра и мощност 120 к.с. и версия с турбина на същия двигател, предлагаща максимална мощност от 150 к.с. Двата двигателя ще се комбинират с механична скоростна кутия с 6 степени или с автомат. С първия двигател Peugeot 508 ускорява за 11.5 секунди, с втория за 8.6 секунди.

Освен с двата бензинови двигатели, новият модел на Peugeot ще се предлага и с пет дизелови агрегати. Те ще са с обем от 1.6 до 2.2 литра и мощност от 112 к.с. (285 Nm) до 204 к.с. (450 Nm). С най-мощния от дизеловите двигатели, Peugeot 508 седан ще ускорява от място до 100 км/час за 8.2 секунди, а комбито – за 8.3 секунди.

От 2012 година ще има и хибридна версия с двулитров дизел с мощност 163 к.с. и електродвигател който ще задвижва при нужда задните колела.


0