IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Peugeot представи 508

Peugeot разпространи подробна информация за новото семейство 508, което идва на смяна в моделния ред на фирмата на два модела - 407 и 607.

Peugeot представи 508
Световната премиера предстои в началото на октомври на автомобилния салон в Париж. Продажбите в Европа ще започнат от началото на идната година, съобщават от фирмата. 



Седанът Peugeot 508 има дължина 4790 мм, а комби версията 4810 мм. Това е съответно със 101 и с 48 мм повече от седана и комбито 407. Колесната база също е увеличена с 92 мм. Обемът на багажника при седана е 545 литра, а при комбито 660 литра. 

При свалени седалки образуващи равна площ мястото за багажа при седана нараства до 1581 литра, а при комбито до 1865 литра. 



Въпреки по-големите размери, собственото тегло на 508 при еднакви двигатели с 407 е по-ниско с около 35 кг. Наред с това, модел 508 има един от най-добрите в този клас аеродинамични коефициенти – 0.25, при комбито SW 0.26. 

Peugeot 508 използва платформата на Citroen C5, която от своя страна беше създадена на базата на модернизацията на тази използвана от Peugeot 407. 



Peugeot 508 ще се предлага с два вида предно окачване. Повечето автомобили от модела ще бъдат с окачване „псевдо-МакФерсон", което е позволило да се намали теглото на колата с 12 кг. в сравнение с 407. При модификация Peugeot 508 GT с 2.2 дизел, мощност 204 к.с. и максимален въртящ момент 450 Nm, окачването е променено, като подсигурява по-висока точност на кормилната система. 



Peugeot 508 ще се предлага с два бензинови двигатели – с обем 1.6 литра и мощност 120 к.с. и версия с турбина на същия двигател, предлагаща максимална мощност от 150 к.с. Двата двигателя ще се комбинират с механична скоростна кутия с 6 степени или с автомат. С първия двигател Peugeot 508 ускорява за 11.5 секунди, с втория за 8.6 секунди. 



Освен с двата бензинови двигатели, новият модел на Peugeot ще се предлага и с пет дизелови агрегати. Те ще са с обем от 1.6 до 2.2 литра и мощност от 112 к.с. (285 Nm) до 204 к.с. (450 Nm). С най-мощния от дизеловите двигатели, Peugeot 508 седан ще ускорява от място до 100 км/час за 8.2 секунди, а комбито – за 8.3 секунди. 



От 2012 година ще има и хибридна версия с двулитров дизел с мощност 163 к.с. и електродвигател който ще задвижва при нужда задните колела.  
0 от 500
  • #47
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Много добър на външен вид, а също и интериора. Вярно че отвън прилича на АУДИ, не само заради решетката, а отвътре на Пасат 6. Няма лошо важното, че лови окото и няма дразнещи форми, а колкото до двигателите чувал съм само добри отзиви за френския дизел.
  • #46
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Klio6tio ( преди 15 години )
    Male 4e ne adekvaten gnom. '6to za gluposti govori. Outlander ne izpolzva ve4e tdi na VW a 2.2 hdi na Peugeot. Nqmat sobstven. A koi pe4eli na 24 heures du Mans sam proveri. Kato Peugeot spe4eli mimalata godina a tazi ma4ka6e mnoooogo Audi v na4aloto.Smurt za takiva kato teb. SMURT!
  • #45
    9 rate up comment 0 rate down comment
    ZX9 ( преди 15 години )
    На картинка изглежда доста добре! Има приятен, агресивен дизайн и нелош интериор. Двигателите също са съвсем адекватни. Харесва ми!
  • #44
    0 rate up comment 2 rate down comment
    SLK ( преди 15 години )
    Не селски,никой не иска да пада на твоето ниво.Смотани марули,като теб,дето имат 20+ годишни клозети,започват да си фантазират и да си вярват.Имал два пасата 5 и 5.5...цъ,цъ,цъ!Я погледни през прозереца на колибата,да не са станали три или четири,а киртак!Прозрачен си като гупа.
  • #43
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Бъчваря ( преди 15 години )
    Абе тук май си прав. Никой не купува кола, защото е балансирана. Купува се или евтина, или спортна или комфортна или обемна или... такава, дето се харесва на жената. Обаче тестовете са нещо различно. Те винаги търсят балансираният автомобил за победител. Просто такива са правилата!
  • #42
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Бъчваря ( преди 15 години )
    Да, но АБ е с милионен тираж. Има име в Германия. Не може с лека ръка да отхвърляме реалността и да казваме - "***". Това е все едно да отхвърлиш като достоверен източник на информация "БНТ1" и "BTV". И да го направиш, никой няма да ти обърне внимание, а голяма е вероятността, останалите да те сметнат за чалнат. Не казвам, че Пежо са най-лошите. Просто казах, че хората се влияят от медиите. Иначе, аз съм си за БНРП( докато съществуваше) и Aтака. Не ме интересува, кой колко е заблуден.Аз никога не съм си променял политическите предпочитания. 20 години гласувам за националната кауза и до края на живота си ще го правя! Оставям списания, вестници, телевизии и тем подобни визии за вас, заблудени овчици. Истината е една живеем за себе си, за близки и приятели, за държава. Споменах държава не защото толкова вярвам в нея, а защото всичко останало е една помия. Ако малко кривнем от тоя път, ние попадаме под ударите на закона. Ако не в нашата страна, в тая, която живеем. Майната му на АБ. Чета и съм чел много други автомобилни списания. Почнах от Наука и техника за младежта. Минах през За Рулем, Моделист Конструктор и Авто-Мото Свят. Попрелиствах и Авто труд. В ръцете ми попадаха и разни други чешки, френски и американски вестници и списания. Чета Ауто Билд от 1991 година. Имам почти всички броеве. През ръцете ми минават и Топ Гиър, Авто Мотор унд Шпорт... Каквото мога, чета. Обаче стигнах до едно заключение. Каквото и да чета, то не ме удовлетворява. Писанията са на толкова ниско ниво, че е достатъчно само да обърнеш внимание на техническите данни от производителя. Журналистите търсят тираж и сензация. Бищо друго не ги интересува. Това не означава, че хората не се влияят от писанията. Точно в тоя аспект бе и написаното от мен за Пежо. Няма как да откажеш бабите от наколенките на доктор Ливайн. Няма как да откажеш и хорицата от турските сериали по БТВ или от Шоуто на Слави. Няма как да отучиш и хората да слушат новини по Хоризонт или коя да е програма. Няма как!
  • #41
    1 rate up comment 1 rate down comment
    EDI ( преди 15 години )
    Човече,аз незнам кой е комплексар,но така като гледам ти обиждаш,и се държиш комплексарски!Нямам намерение да ти падам на нивото и да водя повече спорове с теб!Нито ме познаваш,нито те интересува каква кола кой ден и защо карам,нито знаеш къде работя,нито нищо!Затова недей да говориш глупости моля те!Нито те интересува какви коли си купувам и защо!И аз невиждам нищо нередно в това човек да има повече от 1 кола?
  • #40
    1 rate up comment 3 rate down comment
    SLK ( преди 15 години )
    Хърбела с пасатите цепи мрака!В четните дни от месеца кара единия,в нечетните другия.Иначе видеш ли страшно се разочаровал от тях и трескаво си търси пежа...,две разбира сем,поне две...:)))Да се смееш ли,да плачеш ли,да чукаш на дърво ли! Диагнозта е ясна:беден селски комплексар с тежка неврастения!
  • #39
    4 rate up comment 1 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    Za kakwa obektiwnost moje da se gowori pri Autobild kato prawqt test na VW i drugi marki i drugite marki pobejdawat VW w razhod,uskorenie,prostranstwo,cena i t.n. i t.n.,a nakraq VW bie za6toto e balansirano,e kwo zna4i balansirano kato gubi po ws pokazateli???????
  • #38
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Точно АБ са най-необективни!