IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първия дизелов седан на Infiniti

Компанията обяви цените и техническите характеристики на спортното, луксозно возило.

Първия дизелов седан на Infiniti
Infiniti M30d се оборудва с първия двигател на марката, разработен специално за Европа – 3,0-литров V6 пиезоинжекционен дизелов, с въртящ момент от 550 Нм и емисии на CO2 от 199 г/км. Двигателят с 238 к.с. (175 kW) е способен да ускори колата от място да 100 км/ч. за 6.9 сек. и да развива максимална скорост от 250 км/ч (електронно ограничена).

Разходът на гориво в комбиниран цикъл е 7,5 л/100км, а според информация на Infiniti в извънградски условия резервоарът от 80 литра предоставя възможност за изминаване на повече от 1300 км.

M30d се предлага в пет версии, а цените стартират от 98 000 лева.

Базовата версия е оборудвана стандартно със: 7-степенна автоматична скоростна кутия, би-ксенонови фарове, електрически предни седалки с 10 посоки на регулиране, камера за заден ход, датчици за паркиране отпред и отзад, волан с подгряване, аудио система с хард диск (HDD) и селектор за режим на шофиране, който позволява да се избират режими Sport (Спорт), Normal (Нормално), Snow (Сняг) и Eco (Екологично).

Следваща в каталога на Infiniti е версия GT. M30d GT е създаден на базата на M30d, но предлага още повече лукс. Стандартното оборудване включва: полуанилинова кожа, отопляеми и вентилирани предни седалки, активна система на фаровете (AFS) и декоративни елементи от бяло ясеново дърво със сребристо прахово покритие. Цената на M30d GT започва от 105 000 лева с ДДС.

По-спортният избор, версията S (от 106 000 лева с ДДС) представя активно управление на четирите колела (4WAS), спортно окачване и спортни седалки (също отопляеми и вентилирани), превключватели на предавките от магнезий и 20-инчови алуминиеви джанти.

За най-взискателните са предвидени версиите Premium. Те се базират съответно на модификациите GT или S, но добавят всички възможни опции за M модела: предупреждение за „сляпо петно“ (BSI – Blind Sport Intervention TM), Интелигентен круиз контрол (ICC – Intelligent Cruise Control), Предупреждение и предотвратяване напускането на лентата (LDWP – Lane Departure Warning and Prevention), Forest AirTM, аудио система Bose® Premium Surround с 16 високоговорителя, Connectiviti+ на Infiniti, включваща навигационна система с 30 GB HDD, DSS (Dynamic Safety Shield) и др.

Цените за M30d GT Premium започват от 117 000 лева с ДДС, а тези на M30d S Premium – от117 900 лева с ДДС.

Спортното и луксозно дизелово возило ще бъде на пазара от месец октомври тази година.

Очаква се още през 2011 година М-линията на Infiniti да се разшири с новаторския M35 Hybrid. Става дума за хибрид, базиран на популярния Infiniti M, който според японската компания: "ще предлага динамиката на V8 двигател с икономичността на 4-цилиндров агрегат без никакви компромиси по отношение на удоволствието от управлението му или на багажното пространство".
0 от 500
  • #36
    1 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 15 години )
    Не само на Нисан, а и на МБ двигателите скоро ще се правят от Рено, заради обединението което направиха наскоро! Недей да слагаш етикети на нищо в този глобален свят!
  • #35
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Пича ( преди 15 години )
    Ти май пишеш преди да си прочел статията!!!Хората са ти написали,че с фул екстри и всичко за което се сетиш цената скача до 117 900 лв. с ДДС.Цената е много добра според мен.За марките,които споменаваш за тези пари ще ги вземеш голи,като пушки.Това ме кефи на японците,че колите им още в базовите модели са бъкани с екстри,които при другите марки ги доплащаш.
  • #34
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Пича ( преди 15 години )
    Мерси колега за инфото.Явно наистина мотора се оказва,че е на Рено,а не разработка на японците,което за мен е недопистимо.Не че нещо имам против техните двигатели(на Рено),но да се вграждат в премиум модел за над 100 хил.е доста несериозно.НЕ говори никак добре за марката,която е синоним на качество,лукс и надежност.Добре,че имат отличен бензинов двигател в модела иначе не ги виждам с тази френската печка какви ще са им продажбите.
  • #33
    2 rate up comment 0 rate down comment
    OPC ( преди 15 години )
    затова си я поръчай от USA там цената е на половина. Преди 3 месеца докарахме купих едно Мурано за 29500 долара всички екстри без нави, докарването+застраховка е около 4500-5000 долара. Сами си правим сметките колко излиза. Бях го гледал това Мурано бяло за над 95 хил лв. е няма как...
  • #32
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Az ( преди 15 години )
    Max-117 900
  • #31
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Slav78 ( преди 15 години )
    Колеги,тази кола макар и с дизелов мотор при тази цена трудно ще се конкурира с 5-та на BMW и Е-то на МВ. Цената посочена горе все пак е за базисен модел, а се досещате предполагам че ,когато започнете да я товарите с екстри и ви кажат че това върви с онова и не може да се поръча без него щото едикакво , ще стане поне 150 000 .
  • #30
    1 rate up comment 4 rate down comment
    E ( преди 15 години )
    E хааа,ще се "лансира"... от къде ги изкопаваш тези купешки изрази?Като на свинче звънче!Колкото и да си правите вятър на зъбите,не може да промените реалността.А тя е,че дизелите на Рено нито са качествени,нито са икономични.
  • #29
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Д ( преди 15 години )
    Моторът е чисто нов и досега не е ползван в много автомобили на Рено. Всъщност единствено и само (и то за първи път) в Рено Лагуна от 2009 година. Всички останали автомобили, които го ползват, са Нисан. Моторът е с кодово название V9X и тепърва ще се лансира в автомобилите на Рено-Нисан.http://en.wikipedia.org/wiki/V9X_Engine
  • #28
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Аз ако харесвам марката и имам парите, няма да ми пука на кого е мотора. Рено е смотан автомобил, но дизелите им са много добри и икономични. Какъв е проблема тогава, след като само мотора (може да се окаже) на Рено? Няма проблем! Всичко останало е Нисан! Той да изкара 300 000 км., пък после се продава и да го кара който иска, нали така? :)
  • #27
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Пича ( преди 15 години )
    Знам,че имат,ама не е този,който го слагат на Еспейс мисля,че беше.Това е друг двигател.