IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Започват продажбите на новия VW Sharan

Тази есен на повечето европейски пазари ще излезе новото поколение на VW Sharan.

Започват продажбите на новия VW Sharan
Големият семеен MPV модел вече може да се поръчва в дилърските центрове на VW. 



Новият Volkswagen Sharan ще се предлага първоначално с три двигатели в Европа:1.4 TSI с мощност 110 kW и максимален въртящ момент 240Nm, както и турбодизеловия 2.0 TDI с мощност 103 и 125 kW и двете версии с максимален въртящ момент от 320 Nm. 



Средният комбиниран разход на гориво при бензиновия агрегат (според производителите), е 7,2 литра на 100 км, максималната скорост е 197 км/час, а ускорението е за 10,7 секунди. Разходът при дизеловите версии е 5,5 - 5,7 литра на 100 км, максималната им скорост е съответно 194 и 204 км/час, а ускорението съответно за 10,9 и 10,7 секунди. 



Бензиновият агрегат ще се комбинира само с механична скоростна кутия с 6 степени, а дизеловият с механична трансмисия с 6 степени и с роботизираната DSG. Всички версии разполагат със системата BMT (BlueMotion Technology), която подпомага ниския разход на гориво и включва и системата Start-Stop. 



На по-късен етап ще се появи и версия с по-силни агрегати, вкл. 2.0 TSI с мощност 147 kW, както и версия на 1.4 TSI с трансмисия DSG. Планира се и версия 4Motion (4х4). Дължината на новата генерация VW Sharan се е увеличила с цели 220 мм и вече достига 4850 мм. 



Друга новост са двете плъзгащи се врати отзад, които заменят конвенционалните при досегашния модел. 





0 от 500
  • #27
    5 rate up comment 10 rate down comment
    AnonimeN ( преди 15 години )
    Братлета, ако искате може да напишете по един учебник по физика. Аз може и да съм зле, не знам, не съм се преглеждал, но давам примери за автомобили, които са ми минали през ръцете и проблеми които са ми минали през главата. Така,че Вие си карайте старите френски консерви, драскайте злобни кометарчета насам-натам и се надувайте с познанията си за инерционните сили. Пък аз с анаеробния си мозък ще си покарам още малко немския леген, след което ще го сменя с новия му модел.
  • #26
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 15 години )
    Бай Киро, ти карал ли си НОВА френска кола или още си на комби пасата от 93?
  • #25
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Айнцу цвайнцу дрън ( преди 15 години )
    Немско и качествено!!!??? Тези легенди са верни, но до краят на 80-те...
  • #24
    1 rate up comment 9 rate down comment
    киро ( преди 15 години )
    Е,сто пъти по-добро е от френските ***!
  • #23
    13 rate up comment 2 rate down comment
    пеню ( преди 15 години )
    голфче комби? :)
  • #22
    11 rate up comment 6 rate down comment
    цецо ( преди 15 години )
    лично на мене не ми харесва външно
  • #21
    20 rate up comment 2 rate down comment
    crash test ( преди 15 години )
    AnonimeN, много си зле моето момче...ти чувал ли си, че когато колата се мачка всъщност абсорбира силата на удара.затова ти е изкарала въздуха немската каска, щото мозъка ти отдавна е анаеробен. ако се сблъскат два танка със по 100 км/ч (знам че е невъзможно) - никой няма да остане жив вътре, защото инерционното претоварване ще смачка вътрешните им органи към костите. иначе карай си варела, но поне акъл не давай
  • #20
    13 rate up comment 2 rate down comment
    p ( преди 15 години )
    Лепни му един номер и ето ти маршрутка.
  • #19
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Той ( преди 15 години )
    Приятелю , почти във всички случаи при удар отзад м/у 2 коли от един габарит предната кола е с по-малки щети, познай защо . Е ако задната е джип, предната лека, нещата стоят иначе, че един с джип беше вкарал на една позната багажника вътре в колата като се отнесъл на един светофар.
  • #18
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Той ( преди 15 години )
    Те това се казва шофьор. Освен човек да се моли да не е покрай теб друго не ни остава.