IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Започват продажбите на новия VW Sharan

Тази есен на повечето европейски пазари ще излезе новото поколение на VW Sharan.

Започват продажбите на новия VW Sharan
Големият семеен MPV модел вече може да се поръчва в дилърските центрове на VW. 



Новият Volkswagen Sharan ще се предлага първоначално с три двигатели в Европа:1.4 TSI с мощност 110 kW и максимален въртящ момент 240Nm, както и турбодизеловия 2.0 TDI с мощност 103 и 125 kW и двете версии с максимален въртящ момент от 320 Nm. 



Средният комбиниран разход на гориво при бензиновия агрегат (според производителите), е 7,2 литра на 100 км, максималната скорост е 197 км/час, а ускорението е за 10,7 секунди. Разходът при дизеловите версии е 5,5 - 5,7 литра на 100 км, максималната им скорост е съответно 194 и 204 км/час, а ускорението съответно за 10,9 и 10,7 секунди. 



Бензиновият агрегат ще се комбинира само с механична скоростна кутия с 6 степени, а дизеловият с механична трансмисия с 6 степени и с роботизираната DSG. Всички версии разполагат със системата BMT (BlueMotion Technology), която подпомага ниския разход на гориво и включва и системата Start-Stop. 



На по-късен етап ще се появи и версия с по-силни агрегати, вкл. 2.0 TSI с мощност 147 kW, както и версия на 1.4 TSI с трансмисия DSG. Планира се и версия 4Motion (4х4). Дължината на новата генерация VW Sharan се е увеличила с цели 220 мм и вече достига 4850 мм. 



Друга новост са двете плъзгащи се врати отзад, които заменят конвенционалните при досегашния модел. 





0 от 500
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    AnonimeN ( преди 15 години )
    Ако автомобилът е неизменна част от работата ти и изминаваш по над 100000 км. на година и ти ще имаш произшествия. Ако четеше по внимателно коментарите ми щеше да забележиш, че под "блъснал" имам предвид ПТП-та в които и другите са виновни.p.s. Сега може да продължиш с треперещи от завист пръстчета да ми тряскаш минуси.
  • #36
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не, не е това разликата. Аз мога да дам точно обратен пример, но с предната броня на Пасат, която бе на съставните си части, за разлика от задната броня на другият автомобил.
  • #35
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Бъчваря ( преди 15 години )
    Цената е по-ниска от тая на предния модел. Единственият му проблем обаче е, че съществуват Galaxy и S-MAX. За първи път Фордове да са по-скъпи от Фолксваген, което е признание от страна на VW, че Форд ги изпреварват в тоя сегмент.
  • #34
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    супер е кошаааа сега вече ще мога да влизам надървен в него заради 200мм по голямата му дължина :DDD но каква е разликата м/у тоя Sharan и Touran и сега ще изпраскат една цена дето ще трябва да ме свестяват 3часа след като я чуя
  • #33
    7 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Абсолютно. В днешно време всички правят добри автомобили. Някои са по-красиви, други по-комфортни, трети по надеждни и т.н.Но като цяло, почти не можеш да си купи лоша кола от утвърдените марки, дори да искаш. Всички автомобили са чада на безброй добри инжинери, стотици милиони инвестиции и милиони км. тестове.Да оплювате една или друга марка просто така или защото навремето сте имали дърта бангия, която се е строшила е смешно и късогледо.Дължим уважение на всичко марки мисля.
  • #32
    11 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Вижте какво, признак на глупост е да се отрича приноса и на немци, и на французи, и на италианци, и на японци, че дори и на американци. В колите на всеки от изброените има силни и слаби страни. Пазарът затова е пазар, за да балансира с цената си всичко това. След като Алфа Ромео е на цената на БМВ, след като Рено купи Нисан, а Нисан се бори равностойно с Порше, след като марките на всички тези нации са имали славни успехи, значи няма такава марка, която да е на нивото на Москвич. Бъдете реалисти
  • #31
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Французите имат поне от 8 години 1.5, 100 к.с., 200 Nm при 2000 оборота, който в момента е вече по-мощен и с по-висок в.м. при по-ниски обороти. Среден разход 4.6/100 за "С" сегмент. Години след като излезе този френски двигател, Клюндай въобще не продаваше дизел в България. Всяка нова разработка е по-икономична е мощна. Французите имат традиции и когато те пускаха комън рейл, марки като Клюндай и ФВ само мигаха на парцали.
  • #30
    9 rate up comment 1 rate down comment
    France ( преди 15 години )
    Че ти да не си тестова кукла бе, що коли си изблъскакл що нещо! Да не са та взели от EuroNCAP? Само такива като теба си взимат германски барутници за коли!!! А сега си карай германския леген, и ако още не ти е дошъл акъла в главата си купи и новоя му модел, да се надяваме че след няколко години ще разбереш що за коли правят швабите...
  • #29
    1 rate up comment 8 rate down comment
    ANONIMEN ( преди 15 години )
    TOVA E SEMEINA KOLA IKONOMI4NA I BURZA V KLASA SI I KA4ESTVENA
  • #28
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    E NA BMW LI DA PRILI4A? nali e vw mnogo qsno 4e e kato drugite