IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

C4 Picasso с технологията микрохибрид e-HDi

Двата варианта на еднообемен автомобил на французите - C4 Picasso и Grand C4 Picasso, приемат новия имидж на марката и екотехнологията микрохибрид e-HDi.

C4 Picasso с технологията микрохибрид e-HDi
От лансирането си моделите бележат безспорен търговски успех с почти 650 000 продадени автомобила. Сега те предлагат няколко новости най-вече по отношение на стила и двигателите.

Промените във външността на C4 Picasso и Grand C4 Picasso засягат най-вече предния капак, където е интегрирано новото лого на Citroen и новите LED светлини - видими както през нощта, така и през деня.


По-интересното обаче се крие под капака. Там е на разположение новата технологията микрохибрид e-HDi, чиято основна задача е да намали потреблението на гориво и вредните емисии.

Микрохибрид e-HDi е комбинирана със система Stop&Start от последно поколение, ръчна пилотирана скоростна кутия и двигател HDi 110 с филтър за твърди частици (FAP). Технологията гарантира средна консумация на гориво в рамките на 4,8 л/100 км.(5,0 за Grand C4 Picasso) и чувствително намалено ниво на емисии CO2 - 125 г/ км.(130) г/ км.

Микрохибрид е разработена на база на функцията Stop&Start от второ поколение. Оборудвана е със алтернатор - стартер, или реверсивен алтернатор, чиито функции са оптимизирани. Потеглянето на автомобила става за 400 мс, което е половината от времето, необходимо на стартера. Липсата на шум е постигната с употребата на ремък вместо зъбно зацепване, монтиран на стандартен стартер.

На борда на возилата се интегрира и системата CITROEN eTouch. Това е комплексна сервизна услуга, която включва спешни повиквания и пътна помощ (локализирани), както и виртуална сервизна книжка и Eco Driving достъпни през персонален акаунт MyCITROEN в интернет.

За повикванията, CITROEN eTouch функционира напълно автономно. Системата разполага с модул GPS и SIM карта, които не се нуждаят от абонамент за телефон и нямат лимит на валидността. На борда на автомобила са поставени два бутона - « SOS » за спешни повиквания (в случай на удар повикването може да се активира автоматично) и « Шеврони » за пътна помощ. Тези две услуги са напълно безплатни и достъпни денонощно.

Обновените C4 Picasso и Grand C4 Picasso ще бъдат налични в края на тази година.

0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    clubford.o*r*g/sasasa
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    AnonimeN ( преди 15 години )
    Говоря за сравнително нови, а не за 15-20-годишни автомобили. А за ламарините - консервните кутии на "Скумрия в собствен сос" са по-дебели от тези на Citroen-а.
  • #11
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Grand C4 Picasso ( преди 15 години )
    Големи разбирачи се извъдихте! От полови година карам Grand C4 Picasso и още не мога да и се нарадвам! Модела е от 4 години, а според мен все още е актуален като дизайн! Освен това е удобен, за разлика от немските консерви Touran и Zafira, които също съм карал! А с таблото много бързо се свиква - сега ми е трудно свиквам с нормалните табла! И мултифункционалния волан го има и в най-ниското оборудване!
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Sigismund Freud ( преди 15 години )
    Ламарини? Пежо и Ситроен изгнили няма. Има немски ръждички,че и 10 години ги произвеждаха без да им пука за клиентите.Окачване? Е,ми след 20 години всички коли заприличват на опел,пък и нещо,което го няма(окачване) не се чупи.
  • #9
    7 rate up comment 1 rate down comment
    e-HDI ( преди 15 години )
    Какъв Шаран бе оли*офрен :DD ... поредното недоразумение на VW! А за разхода как лъжеш...
  • #8
    4 rate up comment 7 rate down comment
    :) ( преди 15 години )
    това табло, както са почнали, да го бяха преместили от дясно
  • #7
    6 rate up comment 10 rate down comment
    vv ( преди 15 години )
    tova otvytre e golqmo nedorazumenie
  • #6
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    "...спешни повиквания...пътна помощ. Тези две услуги са напълно безплатни и достъпни денонощно." - Ха, ха, ха! Може и да има такива неща във Франция. Но тук, ако те натресе някой пернишки голфаджия, посредата между село *** Големанци и Долно Нанагорнище, стой и чакай помощ, чувай Ваньо!
  • #5
    4 rate up comment 8 rate down comment
    AnonimeN ( преди 15 години )
    Уважавам по-екзотичните марки като Alfa Romeo и Citroen и доста години основно Citroen-и карах, но за съжаление са много слабички. И като ламарина, и като окачване, и като пластмаси и като каквото друго се сетите. Немските машини нямат такава харизма и чар, но откъм здравина нямат равни...
  • #4
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Това с пътната помощ най- ми харесва. ето така ще бъдат решени разни проблеми със статистиката, където Ситроен държат последните места по надеждност. От фирменият сервиз идват, ремонтират автомобила и воала...нашият автомобил е надежден, защото показва най-малко дефекти според едикоя си класация на едикоя си организация xDDDDDDDDDDDDDD