
Промените във външността на C4 Picasso и Grand C4 Picasso засягат най-вече предния капак, където е интегрирано новото лого на Citroen и новите LED светлини - видими както през нощта, така и през деня.

.jpg)
По-интересното обаче се крие под капака. Там е на разположение новата технологията микрохибрид e-HDi, чиято основна задача е да намали потреблението на гориво и вредните емисии.
Микрохибрид e-HDi е комбинирана със система Stop&Start от последно поколение, ръчна пилотирана скоростна кутия и двигател HDi 110 с филтър за твърди частици (FAP). Технологията гарантира средна консумация на гориво в рамките на 4,8 л/100 км.(5,0 за Grand C4 Picasso) и чувствително намалено ниво на емисии CO2 - 125 г/ км.(130) г/ км.

Микрохибрид е разработена на база на функцията Stop&Start от второ поколение. Оборудвана е със алтернатор - стартер, или реверсивен алтернатор, чиито функции са оптимизирани. Потеглянето на автомобила става за 400 мс, което е половината от времето, необходимо на стартера. Липсата на шум е постигната с употребата на ремък вместо зъбно зацепване, монтиран на стандартен стартер.

На борда на возилата се интегрира и системата CITROEN eTouch. Това е комплексна сервизна услуга, която включва спешни повиквания и пътна помощ (локализирани), както и виртуална сервизна книжка и Eco Driving достъпни през персонален акаунт MyCITROEN в интернет.
За повикванията, CITROEN eTouch функционира напълно автономно. Системата разполага с модул GPS и SIM карта, които не се нуждаят от абонамент за телефон и нямат лимит на валидността. На борда на автомобила са поставени два бутона - « SOS » за спешни повиквания (в случай на удар повикването може да се активира автоматично) и « Шеврони » за пътна помощ. Тези две услуги са напълно безплатни и достъпни денонощно.
Обновените C4 Picasso и Grand C4 Picasso ще бъдат налични в края на тази година.
.jpg)


4