IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Проблеми с блока за управление на Corolla и Matrix

Toyota вика в сервизите си над 1.1 милиона автомобили заради открит дефект в блока за управление на двигателя.

Проблеми с блока за управление на Corolla и Matrix
Този дефект може да доведе до внезапно непредизвикано спиране на двигателя по време на движение. В сервизите са привикани моделите Corolla и Matrix, произведени през 2005-2008 година. 

По аналогични причини концернът General Motors вика в сервизите си 200 000 Pontiac Vibe, които се сглобяват на платформата на Toyota Matrix, съобщава изданието Automotive News. 



Според представител на Тойота, блокът за управление на двигателя доставян от фирмата Delphi, е произвеждан некачествено и е възможно да се получи цепнатина на местата на някои спойки или електронни компоненти. 

В Delphi, на свой ред отбелязват, че „електронния блок за управление е изработен в съответствие с всички изисквания на Toyota". 

От японската фирма уточняват, че първите признаци за възможен дефект се появяват, когато на таблото светва сигналната лампичка „check engine", а водачът усеща затруднения при превключване на скоростите. В такъв случай автомобилът не бива да се кара и трябва веднага да бъде заведен в сервиза, казват от Toyota. 

Новата сервизна кампания на Toyota беше предизвикана след като се появиха 1101 жалби в САЩ от собственици на Corolla и Matrix, изпратени до Националната администрация за безопасност на движението (NHTSA). В жалбите се казва, че двигателят на автомобилите им загасва по време на движение и не може да стартира повторно. 

Според данни на Toyota, по тези причини са възникнали три катастрофи, като е имало пострадали само в един от случаите. От NHTSA твърдят, че заради дефекта предизвиканите катастрофи са 6.  
0 от 500
  • #38
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ДВГ ( преди 15 години )
    Всички минават през сервизите, но това за надежността е мит. На първо място са, заради ниската цена. Тойота не продават продукт на клиентите се, а цени - ниски цени.
  • #37
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ДВГ ( преди 15 години )
    Типично за жалките подобия на автомобили - Тойота. Пълни ***!!!!!!
  • #36
    1 rate up comment 0 rate down comment
    конго ( преди 15 години )
    вие кво си мислите че бмв мерцедес не ги ли привикват в аервизите японците са номер 1 по продажба и надеждност в света разбере го това
  • #35
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Peugeououout ( преди 15 години )
    Те японците отдавна знаят за вилицата и ножа, но ти явно още не си чул за кирилицата. Уважавайте езика си!
  • #34
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Не знам дали е така, но вярвам. Аз съм ходил на преглед 1 време на БМВ Е36 да му видят как му е предницата, пък те като почнаха - нови 4 амортисьора, предни и задни пружини..... в крайна сметка бяха само амортисьорите, ама това в друг сервиз го направих...
  • #33
    2 rate up comment 3 rate down comment
    За сервизните акции ( преди 15 години )
    Приятел, по полека с епитетите! Какво като имаш нова кола? Това ти дава право да наричаш другите лъжци? Аз пък това работя, та знам. И ти казвам: някои сервизни кампании са чист маркетингов трик. Карай си новата кола със здраве и си мери приказките!
  • #32
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Mi16 ( преди 15 години )
    porednata izdynka.......:X:X emi kak da si kupq toyota.....nikoga,a qponcite da se nauchat da se hranqt s noj i vilica i togava da pravqt koli xaxaxaxa :D
  • #31
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Mako ( преди 15 години )
    Приятел,имам нова кола и ти казвам,че си лъжец!
  • #30
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Lexus-Toyota same s.it!
  • #29
    2 rate up comment 5 rate down comment
    За сервизните акции ( преди 15 години )
    Приятел, знам нещата отвътре - повярвай. Привикват се за нещо дребно, което струва малко и се разчита на оборота от продадените покрай него части. Бизнес в чист вид - печелят се пари и имидж. Демек "виж как мислим за клиентите си"