IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota Auris хибрид идва в България

Продажбите на втория пълен хибрид на Toyota стартират през септември.

Toyota Auris хибрид идва в България
Българите, любители на екологичното шофиране ще получат още една алтернатива от Toyota. Става дума за Auris HSD - втория пълен хибрид в портфолиото на японската компания, който ще бъде наличен на българския пазар от месец септември.

Toyota Auris HSD споделя познатата от последното поколение на Prius технология - Hybrid Synergy Drive. Иначе казано, пълнохибридна комбинация от 1.8 литров бензинов двигател (99 к.с и 142 Нм) и мощен електромотор (80 к.с и 207 Нм) с обща сила - 136 к.с.

Пълният хибрид гарантира ускорение от 0 до 100 км/ч за точно 11.4 секунди, а максималната скорост на движение достига 180 км/ч. Разходът на гориво при комбиниран цикъл на движение по данни на Toyota е само 3.8 л/100 км, а емисиите на CO2 – едва 89 г/км.

Auris HSD позволява автономна работа на електромотора или на бензиновия двигател, както и съвместно функциониране на двата агрегата в пълен синхрон. Това е възможно благодарение на безстепенна автоматична хибридна трансмисия, която варира съотношението между бензиново и електрическо задвижване.

Хибридното задвижване на Auris HSD Full Hybrid има четири режима на работа, три от които се избират ръчно – ECO за максимална ефективност, POWER за максимална динамика и EV за работа изцяло на електричество. Четвъртият режим е автоматичен.

Разликите между хибридния Аuris и "обикновените" версии на возилото се изразяват в броните и радиаторната решетка, чийто хромиран акцент допълнително подчертава иновативната визия на модела. Благодарение на минималните промени в екстериора коефициентът на челно съпротивление при Auris HSD е сведен до 0.28.

Auris HSD Full Hybrid с оборудване SOL ще се предлага в България на цена 45 990 лв. с ДДС. Очаквайте подробно ревю на втория пълен хибрид на Toyota още в края на тази седмица!
0 от 500
  • #7
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Pepino ( преди 15 години )
    Беско, промито мозъче, а батериите в този хибрид по каква прородо опазваща технология се правят?!? Някаква нова ще е! Приуса е по-екологичен само в очите на промити мозъци като теб! Ако искаш да направиш нещо за планетата - ползвай градския транспорт или колело и си спри тока! Останалото е реклама и зомбиране!
  • #6
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Pepino ( преди 15 години )
    Ти вярваш ли си? В БГ в момента, данъка е пропорционален на възрастта на автомобила, а ти ми говориш за облекчения за хибридите! И бензиновите автомобили! Ерво5-6-7-8-9??!?! При условие че управляващите бастуни не са вкарали евро1-2! 20к разлика в цената се изплаща за 7-8 години шофиране и разлика в данъците!
  • #5
    0 rate up comment 6 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 15 години )
    ti si mnogo prosto parche, drugo nema kvo da ti kaja!
  • #4
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Пича ( преди 15 години )
    Средният разход на 1.4 D4D е около 5,5/100. Проверено на практика. Изобщо този мотор не може да се каже, яе е един от най-икономичните.Освен това съвсем скоро ще въведат и у нас както е в останалите държави от ЕС 2-3 пъти по-високи данъци за дизелите спрямо бензиновите аналози.Нормата на емисиите на CO2 89 г/км. покрива Евро5, а сигурно и следващите 6,7,8...Така,че като си го купиш ще си актуален доста години на пред и няма да мислиш за по-високи данъци,които така или иначе ще растат.
  • #3
    23 rate up comment 2 rate down comment
    Веско ( преди 15 години )
    ... абе ти някакъв ходещ калкулатор ли си ?! :)... явно и господ е бил икономичен и си е казал абе защо му е толкова мозък и с по-малко ще се справя :)Тази кола е за хора, които мислят за природата и са склонни да ПЛАТЯТ ПОВЕЧЕ, за да го направят :). Не всички на планетата са ходещи калкулатори ... слава богу !
  • #2
    5 rate up comment 12 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Снимката е на фона на вятърни турбини :)По-реалистично щеше да е ТЕЦ Марица с огромните си бълващи комини, че 2/3 от тока ни е от там, ама нейсе.Не се казва дали има промени в големината на резервоара и багажника, например заради батериите. Ауриса е доста скучно возило, хибридното задвижване едва ли ще му направи услуга в това отношение.Все пак цената е прилична за такава машина, но аз лично предпочитам добър дизел.
  • #1
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Badi ( преди 15 години )
    Vsi4ko hubavo no takava kola rentabilna li e 46bona obkinoven Auris struva po4ti 2 pati po malko osven tova ima Auris Dizezl koito ne har4i koi znae kolko pove4e tazi razlika ot 20bona kolko KM trq d aizmine 4ovek dokato se izplati ako 1.4 D4D har4i s 1 litar sredno nad i primerm 4e benzin/dizel struva 2lv/liter toq hibrid po prosti po litar na 100km iknomiq 100*10000litra=1 000 000 km 6te izplati investicqta ako vzemem predvid 4e kato kupi6 po skapa kola ima6 po skapo kasko si vatre.