IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota Auris хибрид идва в България

Продажбите на втория пълен хибрид на Toyota стартират през септември.

Toyota Auris хибрид идва в България
Българите, любители на екологичното шофиране ще получат още една алтернатива от Toyota. Става дума за Auris HSD - втория пълен хибрид в портфолиото на японската компания, който ще бъде наличен на българския пазар от месец септември.

Toyota Auris HSD споделя познатата от последното поколение на Prius технология - Hybrid Synergy Drive. Иначе казано, пълнохибридна комбинация от 1.8 литров бензинов двигател (99 к.с и 142 Нм) и мощен електромотор (80 к.с и 207 Нм) с обща сила - 136 к.с.

Пълният хибрид гарантира ускорение от 0 до 100 км/ч за точно 11.4 секунди, а максималната скорост на движение достига 180 км/ч. Разходът на гориво при комбиниран цикъл на движение по данни на Toyota е само 3.8 л/100 км, а емисиите на CO2 – едва 89 г/км.

Auris HSD позволява автономна работа на електромотора или на бензиновия двигател, както и съвместно функциониране на двата агрегата в пълен синхрон. Това е възможно благодарение на безстепенна автоматична хибридна трансмисия, която варира съотношението между бензиново и електрическо задвижване.

Хибридното задвижване на Auris HSD Full Hybrid има четири режима на работа, три от които се избират ръчно – ECO за максимална ефективност, POWER за максимална динамика и EV за работа изцяло на електричество. Четвъртият режим е автоматичен.

Разликите между хибридния Аuris и "обикновените" версии на возилото се изразяват в броните и радиаторната решетка, чийто хромиран акцент допълнително подчертава иновативната визия на модела. Благодарение на минималните промени в екстериора коефициентът на челно съпротивление при Auris HSD е сведен до 0.28.

Auris HSD Full Hybrid с оборудване SOL ще се предлага в България на цена 45 990 лв. с ДДС. Очаквайте подробно ревю на втория пълен хибрид на Toyota още в края на тази седмица!
0 от 500
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    Не отричам,че в по-далечно бъдеще ще се използват и други източници на енергия-водород, магнитни двигатели,протонни двигатели и т.н.Но това е след втората стъпка,а именно електрическия двигател.Причини:*** като конструкция (ротор и статор),евтин за поддръжка,на практика вечен.Единственият проблем все още са батериите.Но с времето сме свидетели на прогрес и тази област-вече правят полимерни батерии,които не са вредни за околната среда и са с по-голям капацитет:)
  • #16
    1 rate up comment 2 rate down comment
    az ( преди 15 години )
    otvutre e gadna...
  • #15
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ако ляматя САЩ си свиеха малко потреблението и осъзнаят, че освен бензин, има дизел, метан, пропан бутан - светът ще забрави за хибридите! В момента сащ са най-големият консуматор на горива!!!!!!!!!!!!
  • #14
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Пълното електрозадвижване е мит! Концепциите на тези модели са да покачажт, че може да се направи нещо подобно! Но не е задължително! Но истината е водорода - неизчерпаем, евтин - ако се усвои комерсиалният добив и се обезопаси системата!
  • #13
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Това не е машина за БГ! Кой ще я обслужва? какви са цените начастите? Колко струва една батерия, която има цикличен живот? Бъдещето на двигателят за БГ е високотехнологичният дизел, метана, и в по далчено бъдеще - водородните клетки!
  • #12
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    Макари и по-скъпи,хибридите са първата стъпка от промяната-крайно време беше да се махне двигателя,изгарящ изчерпаем ресурс.Следващата стъпка е пълен електрик-тогава да ги видя петролните змеьове какъв огън ще избълват:)
  • #11
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Пича ( преди 15 години )
    Ще стане вЕрвай ми!До година или 2 най-много законодателството ни в това отношение ще се синхронизира с европейското.При това не защото ние ще искаме,а защото ще ни кажат,че така трябва.Дори се учудвам как все още не са ни дърпали ушите.Нещата се променят много бързо въпреки нас.Иначе за данъка в момента си абсолютно прав и понеже е несправедливо нещата пак казвам ЩЕ се променят.
  • #10
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Веско ( преди 15 години )
    По-умни сте от дизайнерите на ТОЙОТА, милионите хора, които са си купили Хибрид или от ТопГиър, които го наградиха ?! Има и теоритичен шанс да сте, но поради геополитическите и климатичните особености на региона да сте се задържали прекалено дълго на село и да сте загубили шанса да направите гениален пробив в дизайна на автомобили :) хахахахахахаНямам нужда от обяснения и разяснения :)
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Pepino ( преди 15 години )
    данъка не е пропорционален, а обратнопропорционален...
  • #8
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Pepino ( преди 15 години )
    и под "изплаща" се има предвид - изравнява се инвестицията! Това не включва пропуснатите ползи - 20 к за 7-8 години носят още 10к доход само от киснене в банката.. Да не говорим ако се сравняват цени с оскъпяване от лизинг и т.н.