IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Идва Audi Q3

Свиването на продажбите на големи SUV модели е факт почти на всички световни пазари.

Идва Audi Q3
За да отговорят на това предизвикателство, производителите на автомобили подготвят нови поколения на компактни, така наречени „soft-roaders”, които ще имат свои нови представители, както при луксозните, така и при по-достъпните сегменти на пазара. 

Ford вече пусна Kuga, Toyota своя Urban Cruiser. Скоро и Audi ще влезе в премиум сегмента на този клас с нов Q модел, разположен под имащия средни размери Q5. Новият компактен SUV на фирмата със седалище в Инголщад ще бъде наречен най-вероятно Q3. 



Ще се произвежда в завода на групата VW в Марторел, Испания от 2011 година. В момента Audi инвестира около 400 милиона евро за да подготви новата линия в завода, на която ще се сглобява Q3, която ще има производствен капацитет от около 80 хиляди автомобила за година. 

Новият Q3 ще има вида на типичен SUV модел – висок клирънс, големи колела, допълнения по каросерията характерни за SUV автомобил. 

На най-новия компютърен образ на колата (на снимката), се вижда и спортен профил, като този на купе модел. Като цяло стилът е взел доста от концепцията, представена през 2007 година Cross Coupe. Очаква се Audi да предложи два варианта на автомобила – с три и с пет врати. 

Новият Audi Q3 ще се сглобява на платформата на Volkswagen Tiguan, като ще има и други общи части с него. Сред двигателите които ще видим при Q3 ще бъдат двулитровия TFSI с мощност 200 к.с., трилитровият турбодизел с мощност 238 к.с. и много вероятно бензиновия компресорен V6 с мощност 333 к.с. 

След успеха на BMW в този сегмент с X1 и очаквания нов Range Rover Evoque, Audi ще пусне Q3, своя конкурент в сегмента, като премиерата ще бъде през март 2011 на автомобилния салон в Женева.
0 от 500
  • #32
    3 rate up comment 0 rate down comment
    male ( преди 15 години )
    ne e idiotska marka - *** e bashta ti 4e te e napravil
  • #31
    2 rate up comment 0 rate down comment
    turboanalen ( преди 15 години )
    ;
  • #30
    2 rate up comment 0 rate down comment
    turboanalen ( преди 15 години )
    alo alo frenskata gimnazia po krotko s izvodite do v4era pravehte svirki na negri dnes na beli a ot utre zapo4vate da prizvejdate avtomobili i ve4e ste mnogo veliki taka li da vi rzbiram mosio *** po polu4ka go karai da ti ne izleze prez ustata ot tolkova mnogo urigvaniq zapo4na da miri6e mnogo lo6o na francuzi
  • #29
    3 rate up comment 0 rate down comment
    АЗ Ф ( преди 15 години )
    Ей пичове да караш Ауди не е просто да въртиш геврека и да слушаш чалга ......... ТОВА Е ФИЛОСОФИЯ така че за какво си говорим какви сравнения правите с VW. За платформенно производство ОК. Но по надолу четох разни сравнения еееее все едно да сравняваме Фабия и Галярдо и двете са на VW. Нали? Стига сте говорили глупости всяка марка от концерна си има място в ейрархията!
  • #28
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Рич ( преди 15 години )
    Прилича на ренде. Много коментари сте изписали, браво.
  • #27
    6 rate up comment 0 rate down comment
    CasTawaY ( преди 15 години )
    Разгледах обстойно написаното от "колегите" потребители на този сайт.. и за пореден път се натъквам на простотии! Не разбирам, защо се получава така? Е да..всеки си има вкус и собствено виждане на нещата, но Моля Ви абстрахирайте се от подобен тип изказвания!!! Като не харесвате, недейте да плюете наред, особено внимание на хората, които дори и не са се качвали на автомобили от този клас! Благодаря за разбирането...или поне се надявам да има такова от ваша страна ! Приятна вечер на всички ! :)
  • #26
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Една марка умира когато отиде под шапката на Вагинщайн и техния водач ВинтерКУХ. Автомобилната марка има тежест само когато е от независим производител това са БМВ , МБ , .............Тойота , Хонда ,Фиат, Рено,Хюндай, и много знайни и незнайни производители , но не и ВАГ. Купуваш си Ауди а кумшията Голф и какво се указва че по шасито и двигателя всичко е еднакво включително и окачването , но за едното си дал 30к а за другото 40к сядаш и се чудиш от каде идва разликата ...идиотска марка.
  • #25
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Като всяка голяма кола с колелета като кръгли маси, тежка като танк, с двигател като на кораб и струваща достатъчно за да я напълнят с изолация. Няма какво да впечатли тук. Виж, кола за 20-30 хил ако не усеща 200 е друго.
  • #24
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    На мен Q3 & Q5 ми харесват. Q7, обаче нещо накуцва. В крайна сметка не е важно да е само красив автомобила, някой гледа ли другите качества? Q7 по магистралата с 200 км/ч не усеща нито скорост, нито нищо!
  • #23
    8 rate up comment 0 rate down comment
    SS ( преди 15 години )
    И аз да се намеся, колегата долу е абсолютно прав. VW и новатори са противоположни понятия. Разчитат на добрe отработени сигурни технологии. PS: BMW е пръв по продажби в премиум класа в последни години