IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Как се готви Кен Блок преди Рали Германия

Рали Германия стартира днес. Американецът за първи път ще кара на тармак (бетон).Има и българско участие.

Как се готви Кен Блок преди Рали Германия
Тармак е настилка, близка до бетон, която се използва на самолетните писти и е по-твърда от асфалт. Рали България също се кара на тармак.



Та да се върнем на темата – Кен Блок и неговия навигатор Алекс Гелсомино ще карат на такава настилка за първи път с техния Ford Focus WRC и затова правиха тестове в Германия. Дали това ще е достатъчно, за да се справи Блок добре в състезанието, е съвсем отделен въпрос.

Рали опитът на Блок се свежда до Рали Америка. Той се е състезавал само два пъти на тармак и то не във WRC. “В Рали Америка имам нула състезания на такава настилка. Това е голям недостатък за Алекс и мен“, казва Блок и допълва „Не очаквам да съм на нивото на ветераните в Германия.”



Заводският пилот на Ford WRC Яри Мати Латвала е дошъл на тренировката на Блок, за да му даде някои съвети. „Да седя в една кола с Яри Мати ми дава идея, колко много още трябва да уча за каране на тармак“, обобщава Кен Блок.



България ще бъде представена от Тодор Славов и Добромир Филипов, които ще карат в групата „млади пилоти“ (J-WRC). Състезанието, което е базирано в историческия немски град Триер, е най-дългото и най-трудното рали в календара на WRC. То представлява изключително изпитание за екипажите, тъй като скоростните му отсечки преминават през лозови
масиви, отсечките често сменят настилката си, а през втория ден на рали Германия, състезателите ще трябва да преминат два пъти през най-дългия скоростен етап в шампионата – „Арена Панцерплац”, който е с дължина 48 километра, а настилката е тармак.

Днес (20.08) пилотите карат шест етапа, а в събота предстоят нови осем отсечки. В неделния ден екипажите ще преминат по общо пет етапа. Общата дължина на ралито е 1194,63 километра, от които 407,31 са състезателни.
0 от 500
  • #21
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Сейзър ( преди 15 години )
    Ти си онова *** AZ,дето имитира имена,но не знаехме,че си *** ***.Прави сметка колко си болен!Това знаеш ли откога го има?!ти сега си го открил и си се изкефил,та ти е пръснало на кухата тиква,белким ти потече и по ушите и носа,за да залепиш отворите и да не изтече и останалото малко количество купчина *** наречено в твоя случай мозък!
  • #20
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Нейк ( преди 15 години )
    Анонимно жалко *** си....
  • #19
    3 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ама и ти кви познания имаш самооо...http://***.triforce.homo.com/index_bg.php
  • #18
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Кефи пича, това е истината! Може да не е професионален пилот, но определено има доста познания, които ние тук скоро няма да придобием.
  • #17
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Sigismund Freud ( преди 15 години )
    WRC=World Rally CitroenКъдя по дженти,веее???
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Аха :P
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    the_DJ ( преди 15 години )
    Цял свят му видя възможностите, кво значе че е откровен да не е открил топлата вода с това изказване
  • #14
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    И аз много ти тача Субару, но не могат да се преборят с Льоб, нот със Сордо - не е толкова Ситроен срещу Форд или Субару, щото Ситроен не продават нищо близо до WRX STI :) Но като няма пари, така ще е. Много е тъжно да няма Subaru + Mitsubishi в WRC, но това е положението. Да се направи такава кола просто изисква време, познания и ресурси, последното липсва и на двата отбора.
  • #13
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Милен ( преди 15 години )
    Много ме кефи какъв е откровен. Много добре знае възможностите си и си личи какво голямо уважение има към пилотите от WRC.
  • #12
    14 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Идея си нямаш за какво иде реч. Как ги сравни колите, на външен вид ли?Трябва ли да ти напомням, че когато преди 2 години Субару се отказаха безславно от WRC, не се бяха качвали на подиума от 3 години. Дишаха праха на Форд и Ситроен.И аз уважавам много Субару, ама стига с тия сектантски непросветени изказвания.Между другото, това е едва 3-тото Рали на асфалт за Кен Блок. Чудеса не могат да се очакват срещи тия афалтови машини Льоб и Дани Сордо.Тармак = асфалт, да не се чудите.