IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volvo иска в „лигата на премиум производителите”

Volvo иска да използва новата си „независимост”, за да се утвърди като производител на луксозни автомобили.

Volvo иска в „лигата на премиум производителите”
Новият шеф на фирмата, бивш шеф на VW USA, Щефан Джейкъби казва, че фирмата трябва да влезе в „лигата на премиум марките” много бързо. Джейкъби пое поста на шеф на шведската фирма миналия понеделник, само около три седмици, след като Volvo стана собственост на китайската фирма Geely. 

Той засега отказва да назове целите за обем на продажби на Volvo, но заяви, че „фактът че Volvo вече не е обвързан с голям световен производител,  дава някои предимства ”. „Ние имаме едно предимство, да, нещо като малък „Давид” в света на автомобилните гиганти. Това ни дава възможност да сме еластични и бързи, едно предимство което трябва да използваме умно, като намерим интелигентни решения за бъдещето”, заяви Джейкъби на своята първа пресконференция като шеф на Volvo. 



Според него, Geely ще даде добри шансове за водещо място на Volvo на китайския пазар. За него главната цел е да се вкара Volvo там където му е мястото – в групата на топ производителите на премиум модели. Джейкъби заяви, че няма начин Geely да погълне и обезличи Volvo, защото китайската група разбира добре автомобилната индустрия и оценява достойнствата и завоюваното от Volvo място в нея. 

„Няма логика да поглъщаш марка като Volvo, трябва да я развиваш по-нататък и аз съм сигурен, че това нещо се разбира добре от Geely”, заяви Щефан Джейкъби.
0 от 500
  • #16
    4 rate up comment 1 rate down comment
    123 ( преди 15 години )
    карал съм два пъти S60R, мощността е 305 к.с. Определено има малко повече емоция и динамика, но е далеч от нивото на едно брутално AMG например. Това което ми направи впечатление в S60R , беше че дори и вътрешната част на джобовете на вратите беше тапицирана с кожа. Безпорно не лоша кола :) Между другото, това беше първата кола с 300+ к.с която карах и опредлено ще остане незабравимо :) ама това са си лични впечатления :)
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    KOKO ( преди 15 години )
    ДО 123аКО СИ КАРАЛ ВСИЧКО НЕ ГОВОРИ ТАКА ЗАЩОТО СЕ ИЗЛАГАШ. ПРОБВАЙ S60 R 315 КОНЯ ИЛИ S60 Т5 211 AWD.АКО НЕ СИ КАРАЛ ЕЛА ДА ТЕ ПОВОЗЯ
  • #14
    10 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Аудимедия, липсва ви нещо в заглавието. "...иска в..." Какво иска? НЕГРАМОТНИЦИ! Отделно, че Волво винаги са били премиум марка и съответно луксозна! Ако не вярвате, моля посочете ми Волво, което да е конкурентно на Голф, на Лагуна, на Фиеста.
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    SJ ( преди 15 години )
    Линка:http://***.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100818/ANE/308189964/1257
  • #12
    3 rate up comment 0 rate down comment
    SJ ( преди 15 години )
    Какво точно значи "лига на премиум марките", кои са в нея, как се влиза и излиза. Пълни простотии. В пресконференцията се говори за съвсем други неща. Ето го оригинала. Открийте накоя прилика акоможете.
  • #11
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Хаха ( преди 15 години )
    Твоята езикова култура е крайно посредствена, пич! И не говори за разминаване между нея и производител на автомобили, защото аналогията е изключително скудоумна!
  • #10
    11 rate up comment 3 rate down comment
    M ( преди 15 години )
    Волво не е за всеки! Така че не е нужно да се харесва на всеки!
  • #9
    6 rate up comment 6 rate down comment
    123 ( преди 15 години )
    виждаш ли , от къде идва разминаването ... и моята езикова култура не е в премиум сегмента , но не се опитвам да я вкарам там , за разлика от претенциите на Волво :)
  • #8
    6 rate up comment 4 rate down comment
    re ( преди 15 години )
    И на теб ти липсват знания по български език, ама гледам се пробваш да пишеш. Та и те така.
  • #7
    7 rate up comment 3 rate down comment
    123 ( преди 15 години )
    Липсва им модерна техника , няма една свясна автоматична скоростна кутия , а тя е стандарт в премиум сигмента. Нямат един високотехнологичен двигател с голям обем , като исключим 4.4 i , който определено вече е остарял доста и е напълно излишен на XС90. Липсва и купе от типа GT и много други елементи за да се качат във "премиум" сегмента