Той засега отказва да назове целите за обем на продажби на Volvo, но заяви, че „фактът че Volvo вече не е обвързан с голям световен производител, дава някои предимства ”. „Ние имаме едно предимство, да, нещо като малък „Давид” в света на автомобилните гиганти. Това ни дава възможност да сме еластични и бързи, едно предимство което трябва да използваме умно, като намерим интелигентни решения за бъдещето”, заяви Джейкъби на своята първа пресконференция като шеф на Volvo.

Според него, Geely ще даде добри шансове за водещо място на Volvo на китайския пазар. За него главната цел е да се вкара Volvo там където му е мястото – в групата на топ производителите на премиум модели. Джейкъби заяви, че няма начин Geely да погълне и обезличи Volvo, защото китайската група разбира добре автомобилната индустрия и оценява достойнствата и завоюваното от Volvo място в нея.
„Няма логика да поглъщаш марка като Volvo, трябва да я развиваш по-нататък и аз съм сигурен, че това нещо се разбира добре от Geely”, заяви Щефан Джейкъби.


0