
Външните размери на Audi А6 ще останат подобни на тези при сега актуалния модел. Всъщност няма как да бъде иначе, защото новият Audi A7 запълни изцяло пространството между А6 и А8.
В същото време обаче, при запазване в общи линии на дължината и широчината, разстоянието между осите на новия А6 нараства с впечатляващите 80 мм.
Според предварителни и неофициални информации, Audi A6 ще бъде преобладаващо с четирицилиндрови и шестцилиндрови двигатели. Базисен при дизеловите двигатели ще бъде 2.0 TDI (130 kW, 380 Nm), след него идва 3.0 TDI, който ще бъде представен в три версии на мощността - 150 kW и 400 Nm, 180 kW и 500 Nm и на върха 220 kW и 650 Nm.

Бензиновите двигатели ще започват с четирицилиндровия 2.0 TFSI (132 kW, 320 Nm), след него ще бъде атмосферен двигател с 6 цилиндъра 2.8 V6 FSI (150 kW, 280 Nm), a на върха ще бъде компресорния 3.0 V6 TFSI (220 kW, 440 Nm).
За „горещата” версия S6 (RS6) засега не се говори нищо, но най-вероятно ще я видим също, около година по-късно. За сметка на това обаче, вече е ясно, че в началото на 2012 ще видим и хибридна версия на A6. Хибридната система ще бъде от четирицилиндров бензинов двигател и електромотор. Трансмисията ще е с осем степени, а прогнозираният среден разход на гориво е от около 3 литра на 100 км.


7