IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Идва новото Audi A6

След като представи новите A7 и A8, Audi подготвя премиерата и на новото поколение A6.

Идва новото Audi A6
Автомобилът ще се произвежда на новата модулна платформа, на която се сглобяват и по-големите A7 и A8. Докато А8 обаче е отново с алуминиева архитектура на каросерията (ASF), двата по-малки модела А7 и А6 използват комбинация от стомана и алуминий в своята архитектура. 



Външните размери на Audi А6 ще останат подобни на тези при сега актуалния модел. Всъщност няма как да бъде иначе, защото новият Audi A7 запълни изцяло пространството между А6 и А8. 

В същото време обаче, при запазване в общи линии на дължината и широчината, разстоянието между осите на новия А6 нараства с впечатляващите 80 мм. 

Според предварителни и неофициални информации, Audi A6 ще бъде преобладаващо с четирицилиндрови и шестцилиндрови двигатели. Базисен при дизеловите двигатели ще бъде 2.0 TDI (130 kW, 380 Nm), след него идва 3.0 TDI, който ще бъде представен в три версии на мощността - 150 kW и 400 Nm, 180 kW и 500 Nm и на върха 220 kW и 650 Nm. 



Бензиновите двигатели ще започват с четирицилиндровия 2.0 TFSI (132 kW, 320 Nm), след него ще бъде атмосферен двигател с 6 цилиндъра 2.8 V6 FSI (150 kW, 280 Nm), a на върха ще бъде компресорния 3.0 V6 TFSI (220 kW, 440 Nm). 

За „горещата” версия S6 (RS6) засега не се говори нищо, но най-вероятно ще я видим също, около година по-късно. За сметка на това обаче, вече е ясно, че в началото на 2012 ще видим и хибридна версия на A6. Хибридната система ще бъде от четирицилиндров бензинов двигател и електромотор. Трансмисията ще е с осем степени, а прогнозираният среден разход на гориво е от около 3 литра на 100 км.
0 от 500
  • #29
    53 rate up comment 3 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Не съм привърженик на Ауди или поне не такъв, че да ме обвиняваш за сектант. Всъщност, недолюбвам Ауди, но само на маса :) Това важи за почти всички автомобилни марки. Просто си обичам автомобилите, независимо какви са. Това, че съм попаднал на Форд и се опитвам да кажа на някои хора, че тия коли не са за изхвърляне не означава, че не харесвам и другите марки :) автомобил ли е, за мен е нещо ценно и неповторимо1 Тия спорове, дето ги водим са единствено да си чешем езиците. Приятен ден на всички!
  • #28
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Имам, нямам желание. За мен БМВ спряха да правят автомобили през 2002-ра година. Сега очаквам с новата 5-ца нещата да си дойдат на мястото. Все още не съм се качвал, но като имам път към Бургас, ще се отбия в Бова кар при един приятел да я пробвам. Откакто се качих в Ауди А8 и забравих за Мерцедес и БМВ. Не знам защо, може да е някаква мания. Относно дизайна - не те разбрах? Какво общо има Голф от 1980 и Голф от 2010?
  • #27
    4 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Много си ***!Тогава по-добре да не променят изобщо дизайна.Врели некипели!На теб ти е тъпо,че Ауди все повече изпадат и най-силно им личи безсилието в дизайна.
  • #26
    10 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    И да ви задам един въпрос - на теб и 303. Я ми кажете, кога Голф се промени така, че 6-та серия не може да се оприличи с първа и втора? само това ми отговорете и млъкнете!
  • #25
    12 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Абе човек, хубаво имаш нежелание да седнеш в седмицата на BMW, но защо? Не си ли любопитен поне какво е? Или може би нямаш тая възможност?
  • #24
    21 rate up comment 4 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Дизайн има и това никой не може да оспори. Ако ти предпочиташ днес да си с една жена( руса), другият месец с друга( брюнетка), а третият месец с мъж ( ***), нормалните хора не обичат промените и искат за целият си живот да имат една сватба, една жена и да не се занимават с останалите жени, защото са един дол дренки.
  • #23
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    За всичко си има причина. Причината за нежеланието ми е породена от нещо. Не се чуди :)
  • #22
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Да, така е! Революцията беше при сегашното А6 и Кю7. След това направиха А4 и А8 същите и до там. Но няма лошо. Интересно ми е да се повозя в едно такова, ама няма да е скоро :(
  • #21
    7 rate up comment 5 rate down comment
    303 ( преди 15 години )
    Има огромна разлика между револция в дизайна и липсата на дизайн.
  • #20
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    А ти как искаш да изглежда едно ауди? Да вземат да го направят като Лада Гранда, а? Германците никога не са правили революция нито в дизайна, нито в техниката. те просто винаги подобряват нещата. Може да е с малко, но го правят. експериментите са за други - японци, корейци, италианци и французи.