Това е реклама за някакво американско събитие на Chrysler, наречено „big tent event“. Посланието вътре е нещо от сорта на: „Ако сега си купите някой от тези модели на Dodge, имате 60 дни да размислите, дали искате да го задържите, ако не го искате, ще ви покрием разходите, това събитие не може да стане по-впечатляващо“. (Става дума за Щатите, моля не хуквайте към Балкан Стар, само заради това.)
После гласът добавя „Не, почакайте, има и маймуна, коригирах се.“
Ето оригиналното видео:
Някой от PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) – организация, която се грижи за правата на животните, в буквален превод „Хора за етично третиране на животните“ - обаче го видял и веднага се оплакал. Според техен говорител, който представил аргументи за оплакването, шимпанзета и орангутани редовно са малтретирани и страдат, заради използването им в развлекателната индустрия.
Реакцията на Dodge блести с рядко чувство за хумор – те преработват видеото, изтривайки дигитално маймуната от него. Според експертите, резултатът е по-добър от оригинала.
Другата разлика е, че в последното изречение гласът добавя: „Не, почакайте, има и невидима маймуна, невероятно!“


0