IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

С Volvo китайците искат да конкурират BMW и Mercedes

Веднага след като сделката по закупуването на Volvo беше и формално финализирана, новите собственици на шведската марка започнаха да произвеждат новини.

С Volvo китайците искат да конкурират BMW и Mercedes
От китайската фирма Geely обявиха, че една от основните им цели е да създадат луксозни лимузини, които да се конкурират директно с BMW и Mercedes. 

В речта си след поемането на контрола върху Volvo, шефът на Geely, Ли Шуфу заяви, че иска да види шведската фирма „като един от основните производители на автомобили от „премиум клас”, които да конкурират Mercedes S-Class и BMW 7-series”. 

Шуфе заяви на пресконференция в Лондон, че Volvo разполага с технологиите и възможностите за развойна и изследователска дейност, за да бъде силен конкурент в луксозния клас. 



Това важи особено за китайския пазар, където луксозните автомобили завоюват все по-големи територии. Според експерти обаче, във Volvo ще срещнат доста трудности за да приспособят изчистения скандинавски стил на марката към вкуса на китайците, който определено е по-различен. 

Фирмата Geely плати малко над 1.2 милиарда евро за да придобие Volvo и сега обяви, че в близките години иска да удвои продажбите на марката, които през 2009 паднаха до 335 000 автомобила. 

През миналата година загубите на Volvo бяха в размер на около половин милиард евро, но според новите китайски собственици, само с малко повишаване на продажбите фирмата може отново да бъде на печалба.  
0 от 500
  • #16
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Bob ( преди 15 години )
    Е виж сега информацията в днешно време не е лесно достъпна. Виж динамичните им показатели в сравнение с БМВ Ауди и Мерц и пак ми кажи, че са на едно ниво.Да не говорим, че премиум марка с предна предавка (да и Аудита с предна не ги признавам), просто не е сериозно.
  • #15
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Волво е марка със традиции и внушаваща респект, което от мяауди никога не са достигали, и спокойно може да се конкурира с мерц. Бмв традиционно е със по-спортни характеристики... аз също бих си купил такава кола ако ми се отдаде възможност (нова разбира се).
  • #14
    24 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Ти не караше ли БМВ Е30? :) Ако е така, за какво Волво говорим :)
  • #13
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Китайците купиха Волво в подходящият момент, заедно с новите технологии на Волво и Форд. Вече са не едни, а три гърди пред китайските си конкуренти. Вече ще имат възможността да излязат на всички пазари и то благодарение на Форд и Волво.
  • #12
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Форд се отърва от губеща марка, както и много други фирми преди и след Форд. Пазарът след успешната 2008 година стана такъв, че се наложи производителите да се замислят най-напред за оцеляването си, а след това за мечтите си. Нищо не се е разминало. Светът се променя, който оцелее, ще има успех.
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    А ти ак отсъди, че двигателите им не стават? Да не би да си изпитвал новите турбомотори на Volvo, разработени съвместно с Ford? Алооооо! Двигатели вече има, но няма продажби! Половин милиард загуба за година не са малко!
  • #10
    12 rate up comment 1 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Малко е,трябва Ролс и Бентли да конкурират :D
  • #9
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 15 години )
    То е ясно че всички искат да се намесят в голямата битка.Но там освен БМВ и Мерц се наместиха и Ауди.А на Ауди им трябваха много години,много пари и много технологии за което им помогна Фолксваген.А китайците на какво ще разчитат?Пари-да ама нямат нито време нито технологии.Да не говорим за имиджа-там разликата е непреодолима,а все пак говорим точно за имиджови марки.
  • #8
    4 rate up comment 3 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    selianino neden, mar6 ot saita, *** dolen.
  • #7
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Cappa ( преди 15 години )
    С цени като на мецедес много ясно,че няма да имат продажби.Някаква полу фордова,полу френска мешаница.Не,благодаря!