IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Как да победим германците?

Това е новата рекламна кампания на Nissan.

Как да победим германците?
Nissan разпространи информация за новата си рекламна кампанията - "Как да победим германците". Тя е водена от двете спортни предложения на японците - 370Z и GT-R, които са представени като "достъпна алтернатива на германските спортисти, която предлага отлична динамика".

Като част от рекламната кампания, японците са подкарали Audi TT-S по улиците на Лондон. Присъдата им е: "По-скъпо, по-бавно и по-маломощно предложение от Nissan 370Z". Същото се случи и с Porsche Cayman, което "мечтае да ускорява като Nissan 370Z".

Според японците в рекламната кампания няма нищо нередно, защото тя представя само факти - 370Z Coupe (с ръчна трансмисия) ускорява до 100 км/ч. за 5.3 сек. При Audi TT-S и Porsche Cayman времената са съответно 5.4 сек и 5.8 сек.

В Nissan са подготвили и специална таблица, която представя "само и единствено факти".
0 от 500
  • #67
    4 rate up comment 9 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    Лошото е че като събере човек 80-100 хилки и не му се ходи до шоурума на Нисан,чудно ми е защо.....
  • #66
    2 rate up comment 2 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    TURBO
  • #65
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Котоошу ( преди 15 години )
    Най-смотаната кола която съм виждал,чувал и срещал е тоя НИСАН ГТ-Р.
  • #64
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Котоошу ( преди 15 години )
    Знаете ли колко коне още трябват за да се слезе под 4" , а да не говорим под три.Това го могат само големите начело с Бугати, но не и френската *** НИСАН.
  • #63
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Absurde ( преди 15 години )
    Бих се съгласил /до някаде/ с тази таблица освен за модела на БМВ Z4 е шедьовър и не ми се ще да вярвам че един датсун е нещо по-вече от него...
  • #62
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Точно си го написъл...но основното е съотношениеко кг/к.с затова и пиша, че немците са с олекотени шасита откъдето идва и по високата цена.
  • #61
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Д ( преди 15 години )
    Хм, ами Бугати Вейрон e два пъти по-мощен от, да речем, Нисан ГТ-Р, но пък ускорява със секунда по-малко от 0-100: 3.5 секунди за Нисана, 2.5 за Бугатито. Тези цифри, взети буквално, нямат голямо значение. Има автомобили, които са 800 коня и ускоряват пак със секунда по-бързо от гореспоменатите. Тоест, не можеш да търсиш линейна корелация между времената от 0-100 и конските сили. Тя по-скоро е логаритмична заради редица фактори: съпротивление на въздуха, задвижване, въртящ момент на двигателя...
  • #60
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    друо ми прави впечатление-немските коли са с от 50 до 70 к.с. по-малко и само 2,3 стотни по бавни.Смятайте за какви олекотявания говорим/а здравината е запазена/...евала им на тези шваби
  • #59
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Д ( преди 15 години )
    Иначе също ми се иска да коментирам клипчето с драга между БМВ-то и Нисана. Тук отново има разлика: БМВ-то, ако не се лъжа, е със задно предаване (:)), докато Нисана е 4х4. Тези две коли не е уместно да се състезават на драг, защото просто при Нисана има значителни загуби от двигателя до колелата в механиката за задвижването. Въпреки че колата в това отношение е оптимизирана до безумие, тя ще е по-бавна. На този Нисан силата е в завоите и първоначалното ускорение след завой.
  • #58
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Истината е че всяка една от тези коли ще ни кара да се усмихваме ако сме зад волана...сега че едното било по-бавно с 2,3,4 стотни...