IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

И Alfa с нестандартна гаранция, но само за Giulietta

Alfa Romeo ще предлага в Европа пет години гаранция за новата си Giulietta.

И Alfa с нестандартна гаранция, но само за Giulietta
При това не става въпрос за разните уловки с доплащане на годините, каквито напоследък практикуват доста производители. Новата гаранция на Alfа Romeo се отнася за всички автомобили от този модел, продадени от официален дилър на фирмата. 



Освен 5 години, втори критерий за гаранцията е изминаване на 100 000 км. В гаранцията естествено не влизат така наречените консумативи – филтри, чистачки на стъклата, накладки и дискове на спирачките и амортисьори. 

Част от гаранцията е и безплатна помощ на пътя, в която влизат транспортиране на автомобила и разходите за алтернативен начин на придвижване. 



Alfa Romeo се нареди до фирми като Hyundai и Kia, които през последните години атакуват европейските пазари с удължени гаранции. 

Да напомним, Hyundai предлага също гаранция от 5 години, но и неограничени за това време километри и безплатни годишни прегледи на колата. 

Рекордьор обаче е Kia, която дава за всичките си модели гаранция от 7 години, но пък ограничена до 150 000 км. Има и вариант за избор при някои от моделите за 3 години с неограничени километри. 

Повечето други производители остават на равнището на гаранции от 2 или 3 години и възможност срещу заплащане за удължаване с още 2 години.
0 от 500
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Разбира се, че не дрънчи. Няма как да стане, понеже и окачването помага за това - приятно меко и комфортно. Нарочно опипах материалите и обърнах особено внимание на качеството им. Няма скърцане нито при натиск с ръка, нито при движение. Незнам за какво дрънчене ми говориш, но от всичко, което казваш си правя заключението, че не си се кавал на новата Фиеста. А и тия работи ги повтаряш вече половин година. Писна ми все да ти отговарям. Лек ден.
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    За коя Фиеста говориш? Аз съм над 110 килограма и седалката ми пасва идеално. В по-високите нива на оборудване, седалките са различни. И как позицията ще е кофти, след като седалката има хиляди регулировки, а воланът се регулира в дълбочина и височина? Лично аз мисля, че таблото на Фиеста е по-футуристично, изглеждащо по-спортно. Твърдото окачване не е гаранция за стабилност. Напротив. При неравности колата става много нестабилна. А окачването на Фиеста освен че е меко, е и доста спортно. Всички признават, че това окачване е най-доброто в класа си. И англичани и германци. За италианци и французи не знам, защото не чета техни списания.Всъщност като казах, че Фиеста е по-спортна от МиТо имах предвид движението по завои. Здраве да е. Кой каквото иска да кара, все ми е тая.
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    новата фиеста не дрънчи...?!?!Ясно колко си я "тествал",цитираш ми дословно Аутобилд.Ти изобщо книжка имаш ли,или четеш списания и авто-сайтове?
  • #17
    3 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    Най-силниа мотор на МиТо е155к.с като изклиючим ония дето е над 200к.с. но и 130те к.с. са дотатачни:) Аа за друсането си много прав това е единственнот което не ми харесва в МиТо но пък това осигорява по добра-стабилност:))обаче твърдото окачване се компенсира от изключително удобните седалки много по удобни от тези на фиеста които не са лоши но са малко тесни и смятам че ще изморяват :)Плюус това Агрономиата на МиТо е далеч по добра перфектна позициа за шофиране отлични инстументи спортно усештане:) всичко това липсва в фиеста кофти арматурно табло около уредите е гадна пластмаса кофти щофьорска позициа просто фиеста няма това обаяние като МиТо! МиТо е едно умалено спортистстче :)) И не на последно мяасто е сексапилно за малите гаджета определно с такова зверче боядисано в червено гаджелъка ще се лепи като муха на мед хахах :))))
  • #16
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Едва ли ще отнесе Фиеста. Както казах, насочил съм се към версията със 120 к.с. Заключенията ти са малко грешни. Фиеста е критикувана за малкото място отзад. Що се отнася до интериора - меки пластмаси в горната половина на таблото и пластмаси, които не помръдват, не дрънчат. Места във вратите за бутилка от 1.5 литра, както и още поставки за чаши, много удобни седалки. МиТо е зверче, но скъпо и друсащо. Виж Giulieta е друга работа.
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    :)))Хехеее...разбирам че се кефиш на фиеста ама малко провеличи:)) фиестата е по обикновен автомобил:) и нея сам я гледал и то не в АвтоБилд а на живо:))Дизаинат е приатен но даже неможе да се доближи до спортиат дух и елегантност на МиТо:))итериорат и е с кофти пластмаси и не особенно удобен единственото и предимство е по-гоямото пространство отзад но все пак това е кола с4 врати:)Аа относно динамика направи тест и с МиТо и ще видиш каво зверче е дори и с наи слабия мотор отнася всиака фиеста:)
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Естествено на тестдрайв. Фиестата не дрънчи, вози много меко - така не вози никоя друга кола в тоя клас. Моторите наистина не са чудо на техниката, но са икономмични. Може да погледнеш тестдрайвовете в АутоБилд - само преди 2-3 броя имаше едно голямо сравнение, в което участва и Фиеста 1.25. А дали съм карал нова кола...да, карам такава от 4 години и е време да я сменям.
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    SuzukiBaleno ( преди 15 години )
    Къде я кара тая фиеста,бе ***?Само в интернет караш коли ти.Не си помирисвал нова кола никога,дори на тест-драйв.По-голяма тояга от новата фиеста няма.Дрънчи по дупките като ЗАЗ Таврия,аз за спорт и дума не може да става!1.25 и 1.4 са шумни и тегави,но за сметка на това харчат като 1.8.Дизелът отпада автоматично,защото е френски ***.Форд е най-смешната фирма!
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Фиеста е по-спортна и по-красива от МиТо. Карал съм я и догодина ще си купя такава - нова, от Мото Пфое. 120 коня за малко над 20 бона...заслужава си. А МиТо наистина зае предпоследно място в сравнението на спортистите в Ауто Билд. Не се връзвай толкова. Чисто и просто, тя се състезаваше с Galardo, 911, R8, Golf R , Lotus Elise Focus RS ... и нямаше никакъв шанс.
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    "Да напомним, Hyundai предлага също гаранция от 5 години, но и неограничени за това време километри и безплатни годишни прегледи на колата" БЕЗ КОМЕНТАР!ОЧАКВАМ СДУХАНИЯ *** ОТ КАЗАНЛЪШКО ДА СЕ САМОУБИЕ ОТ ЗЛОБА!