IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

И Alfa с нестандартна гаранция, но само за Giulietta

Alfa Romeo ще предлага в Европа пет години гаранция за новата си Giulietta.

И Alfa с нестандартна гаранция, но само за Giulietta
При това не става въпрос за разните уловки с доплащане на годините, каквито напоследък практикуват доста производители. Новата гаранция на Alfа Romeo се отнася за всички автомобили от този модел, продадени от официален дилър на фирмата. 



Освен 5 години, втори критерий за гаранцията е изминаване на 100 000 км. В гаранцията естествено не влизат така наречените консумативи – филтри, чистачки на стъклата, накладки и дискове на спирачките и амортисьори. 

Част от гаранцията е и безплатна помощ на пътя, в която влизат транспортиране на автомобила и разходите за алтернативен начин на придвижване. 



Alfa Romeo се нареди до фирми като Hyundai и Kia, които през последните години атакуват европейските пазари с удължени гаранции. 

Да напомним, Hyundai предлага също гаранция от 5 години, но и неограничени за това време километри и безплатни годишни прегледи на колата. 

Рекордьор обаче е Kia, която дава за всичките си модели гаранция от 7 години, но пък ограничена до 150 000 км. Има и вариант за избор при някои от моделите за 3 години с неограничени километри. 

Повечето други производители остават на равнището на гаранции от 2 или 3 години и възможност срещу заплащане за удължаване с още 2 години.
0 от 500
  • #30
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Meco ( преди 15 години )
    Да ме е яд,че нямаш книжка ли?Мога само да те съжалявам и да се кефя колко си ***!
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Яд ли те е?
  • #28
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Поздрави за всички автоманиаци :)http://vbox7.com/play:4d9acb1a
  • #27
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не, влязох в казармата преди да навърша осемнайсет, а изпита за професионален шофьор изкарах на 17 и половина.
  • #26
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Meco ( преди 15 години )
    имал книжка преди 18-тата си годишнина!Сигурно като си бил на 5 си карал курса....:))))
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Никога не съм казвал, че Алфа не ми харесва. Напротив, МиТо и Giulieta много ми харесват! Казах, че MiTo вози твърдо. Не съм карал, но поне това съм чел. За Giulieta се твърди, че вози доста комфортно - предполагам като Фиеста. Обаче аз съм висок 185 и тежа както казах, доста над 100 кг. Имам дълги ръце и крака. Фиеста 2008 ми пасва идеално на размера. Наистина е леко стискаща встрани, защото във вратата са направили място за бутилка от литър и половина, а левият ми крак опира точно там и е кофти. А за седалката... преи два броя в АБ бяха написали точно за позицията на седене, която не е нито много висока като Шкода, нито много ниска като Мазда. Лично аз предпочитам по-високата позиция на седене и не обичам да се излягам, все едно съм във фотьойл. Във Фиеста позицията на седене си е много добра за мен, а и със всички тия регулировки, може да се постигне доста удобно положение на седене. При моята Фиеста воланът се регулира само по височина, а седалката не мога да я мърдам вертикално. Естествено, че няма как да намеря идеалната позиция, още повече, че седалката е малка за гърба ми. Както и да е, мисля да я сменям догодина, ако дал Господ. Навил съм се на Fiesta 1.6 Ghia 120 PS. Ще ми направят и отстъпка така, че нещата няма да са толкова зле, що се отнася до цена. Колата си е достатъчно добра за мен със сравнително модерен мотор с променливо газоразпределение. Е, не е като TB на Алфа, но по-нови ecoboost мотори ще има вероятно при фейслифта след година-две. MiTo е хубава машинка, но е доста скъпа за моя джоб. А и вече направих годинки така, че искам да карам по-спокойно, без да ми изпадат пломбите. Стига ми вече твърдата возия на моята Фиеста. Време е за малко релакс.
  • #24
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Оф. Карам Фиеста 2006, както може би се досещаш. Новата я пробвах миналото лято. Малко карах - 15-20 километра. Имам книжка от точно 20 години. Всъщност имах книжка, още преди да навърша 18. Направи си сметка на колко съм сега. Хубаво, че се заяждаш, чакайки да стане сеира. Лошо няма.
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    Реголировката на седалките и волана само напасват позицията към размерите на водача но самата позиция нивото на арматурното табло и волана спрямо седалките дълбочината на пода в който е поставена седлаката вече зависят от конструкциата:))Ето това имах предвид под по-добра позиция за шофиране при алфа,тя е като на спортна кола което я прави страсшно удобна и създава истинско удоволствие от шофирането :) При фиеста говоря за най-новия модел пода е по равен седалката се намира по високо и уосештането бие на баничарка :)) Всъшност те разбирам иделано ти просто се кефиш на фиеста така като аз се кефя на Мито :)) и в това лошо няама и ако изключим предразсъдаците и2те коли имат своите предимства и недостатаци :) Фиеста е малко по-практична с по-голямото си пространство отзад вози малко по-меко но пък алфаата е просто по-красива,удобна и динамична :)) Така че всичко е въпрос на вкус :)) но всепак ако сам за себеси се питаш коя кола е по добра просто *** и хвърли един поглед на МиТо може и тестдраив да направиш и ще видиш че си е голяама гъзарика :))
  • #22
    3 rate up comment 1 rate down comment
    .:. ( преди 15 години )
    Писнало му било да отговаря от половин година.Ами за половин година да беше отишъл до някой по-голям град,да направиш един тест драйв,ако имаш изобщо книжка (което дълбоко ме съмнява).Какво ми цитираш списанията.Толкова си елементарен,че дори не можеш да го кажеш с твои думи,***!
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    .:. ( преди 15 години )
    От всяка дума ти личи,че не си доближавал новата фиеста.Истината няма нищо общо с това което си написал.Колицата е въз тясна вътре и задното окачване дори и в маки дупки блъска като дъска.Всички кори по багажника и резервната гума се чуват много силно,дори и радиото да работи.Дори само да се беше возил,щеше да го знаеш това.Ясно е,че черпиш сведения от Аутобилд.Те и Голф 6 го изкараха върха на сладоледа,а на практика се оказа същата пластмасова тояга като предния,с малко повече хром.