IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Спират Audi RS6

Настоящото поколение на RS6 слиза от поточната линия.

Спират Audi RS6
Още един брутален немски автомобил се оттегля в почивка, след достоен жизнен цикъл. Този път става дума за Audi RS6, чието производство ще бъде прекратено в края на месец септември 2010 година.

Настоящата версия на RS6 бе представена на автомобилното изложение във Франкфурт през 2007 година. Производството стартира през април 2008 г, а в края на същата година видяхме и фейслифт на модела. Към момента няма информация за продажбите на RS6.

Следващото поколение на високоскоростното луксозно возило ще се появи след няколко години. Немците първо ще представят новата А6, вероятно на автомобилното изложение в Женева и малко след това - RS6 версията.

Настоящата RS6 използва twin-turbo V10 двигател с 580 к.с. и 650 Нм. Заместникът й ще заложи на по-малък V8 twin-turbo агрегат с мощност между 550 и 600 к.с.

Запознати твърдят, че бъдещото поколение на Audi RS6 ще се отличава с шаси изградено от специална сплав, гарантираща изключителна здравина и ниско тегло. Конструкцията ще бъде алуминиева, а стомана ще се използва само там, където е необходимо. Тези нововъведения ще гарантират още по-прецизно управление, нисък разход на гориво и по-малко вредни емисии.

Формите на бруталното и обемно возило ще бъдат инспирирани от последното Audi TT.
0 от 500
  • #23
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Пропов ( преди 15 години )
    Новото RS6 ще е 6x6 за още по-вече стабилност.А за най взискателните клиенти(лиглйовците са най-важни за АУДИ)ще има опция-гъсенични вериги за оптимално спокойствие и сигурност.Аре на спортният автомобил...
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    GT-power ( преди 15 години )
    Ха ха ха някой трябва да ти обясни нещата, като си с бедни познания по-добре е да замълчиш, всяка седмица цепиш някаква глупост. липсват ти най-елементарни познания. Ако мен през два дена ме оборват, изобщо няма да пиша. Ти май си от ония по-глупавите, които изобщо не разбират, че отдавна са с етикет "абсолютен лаик". Та питай някой монтьор да ти обясни разликата между спортните и серийни версии на даден модел.Спортните са много по-здрави и сигурни, с двойно подсилени, рами шасита,окачване и т.н
  • #21
    4 rate up comment 3 rate down comment
    V10 ( преди 15 години )
    Коментирах, че на клипа ясно се вижда, че БМВ-то и особенно AMG са почти неуправляеми в завой а RS6 влиза и излиза от завоя без да мръдне сигурно и мощно, та ако трябва да избирам дали да съм с М, AMG или RS6 , изобщо няма да мисля, освен че Аудито е най-бързо, то е и най-стабилно на пътя, много ясно се вижда това а и тестващите го подчертават, те също смятат че Аудито е най-добро а и изглежда най-добре и отвътре и отвън.
  • #20
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Има нещо вярно. За сигурност - някой СААБ или ВОЛВО най-висок клас с най-малкият мотор за модела, примерно S80 на Волво или 95 на СААБ. Колкото да вози там, сигурно и спокойно. В интерес на истината, и аз не бих отказал!!! :)
  • #19
    2 rate up comment 4 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    като търсиш сигурност нито една от тези кои не е за таб ! по добре продължавай да се возиш в градския транспорт!
  • #18
    7 rate up comment 2 rate down comment
    АВДИ ( преди 15 години )
    По-голям *** от теб няма ,парцалано!
  • #17
    4 rate up comment 2 rate down comment
    V10 ( преди 15 години )
    Не са ти верни цените RS6 е много по-скъпо от М5 поне в Германия. Ето ви представяне на 3-те култови бегачки на трите германски конкурента . От клипа видях едно, RS6 е изключително стабилна в завоите, може и да е заради 4Х4 обаче не мръдва докато Мерцедеса и М5 едва ги държат прави в завоя, даже ми се струва че презавиват. Както и да е няма значение, всеки харесва различен тип поведение, аз си падам по сигурноста:
  • #16
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    В много от случаите бих предпочел БМВ пред АУДИ... но не и в този клас. Първо имаме турбиниран мотор - въртящият момент настъпва по-рано! Оттам мотора става по-динамичен. Отделно с тази мощност 4х4 е по-добър вариант, освен ако не си баш-супер-спец-шофера!Но за новото М5, което чакаме... там нещата вече ще са други.
  • #15
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Пичага тези цифри са за предишното поколение на Audi RS6 , а не настоящото!
  • #14
    3 rate up comment 2 rate down comment
    flat6 ( преди 15 години )
    долния коментар е от мен