IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai i20 става още по-икономичен и екологичен

Hyundai i20 e един от „най-чистите” модели в своя клас, като всички негови версии имат вредни емисии CO2 под 140 г/км.

Hyundai i20 става още по-икономичен и екологичен
Въпреки това, сега от фирмата подготвиха модернизиране на всички дизелови и бензинови двигатели монтирани на модела. Това бе направено с цел по-нататъшно подобряване на ефективността и намаляване на вредните емисии. Наред с това, беше подобрена аеродинамиката на автомобилите от семейство i20 на Hyundai. 



При най-масовият двигател на i20, бензиновия с обем 1.2 литра, вредните емисии от CO2 са намалени с 5 г/км и вече са под 120 г/км. При по-големия бензинов двигател с обем 1.4, вредните емисии са намалени с 13 г/км. Така по-силният бензинов агрегат има вредни емисии от СО2 от 129 г/км. В същото време средният комбиниран разход на гориво е намален при двата двигателя съответно с 0.3 и 0.5 литра на 100 км. 

При дизеловите двигатели с мощност 75 и 90 к.с. също е подобрена ефективността. Версията на автомобила с по-слабия дизелов двигател има най-ниските вредни емисии от всички модификации на i20 - само 110 г/км. 

Промените във външния вид са трудно разпознаваеми. Появил се е нов малък спойлер, скрит под предната част на колата, който подобрява обтекаемостта и намалява съпротивлението на въздушния поток около колелата. В същото време на таблото се е появила нова индикация, наречена Eco Drive, която показва на водача най-удачното време за смяна на скоростта, за да се постигне икономично управление. 

Наред с това е обогатено и оборудването, като с изключение на базовата версия Classic всички останали са получили Bluetooth връзка с гласови команди и имат промени в осветлението на циферблатите на таблото. 

Макар да не са обявени като фейслифт или модернизация, промените при Hyundai i20 модел 2011 помагат на модела да постига по-висока конкурентоспособност в един сегмент, наситен от модели като Fiesta, Corsa, Clio, Peugeot 207 и др.
0 от 500
  • #4
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Frigo ( преди 15 години )
    Пежо била ценена марка,...!?!И от кога това?Я си премери температурата,селски!Като гледам,че заедно със другото менте,Строен се сринаха до 9-то място по продажби,а Hyundai са 4-ти направо ме убеди.Пежо ценена марка,... я това е най-късия виц!
  • #3
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Figo ( преди 15 години )
    Е кво четеш АДАК те Франция и Германия се мразят оставаше и да ги хвалят. Достатъчно е да ги сравня на външен вид,обем на купето, двигатели и да преценя. Това i20 с 70-90к.с. ще трябва да слизам и да го бутам, ако ми се наложи да бързам. Само много добра ценова оферта и някакво финансово подпомагане трябва да принудят клиента да избере тая малка въшка пред Пежото. А и като марка Пежо е по-високо ценена в Европа от Хюндай, вероятно и в самата южна Корея е така.
  • #2
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Frigo ( преди 15 години )
    Много просто,i20 е най-сигурния автомобил в Б-сегмента.Дори и новото Поло не можа да го стигне.А според ADAC трите най-лоши модела за 2009 са Пежо 207,407 и 307.И трите са са френски и трите са Пежо.Т.е Пежо са SHIT от всякъде.
  • #1
    9 rate up comment 14 rate down comment
    Figo ( преди 15 години )
    Само не ми е ясно как тая скапания ще конкурира Пежо 207? То нито вид има, нито двигатели. Единствения шанс на тая тенекия да конкурира Пежо 207 е да сложи тройно по-ниска цена и тройно по-висока гаранция, както и някакво заплащане на ръка на клиента, както правят Хюндай в САЩ, от Хюндай ти плащат 1000$ ако си купиш кола от тях.