
При най-масовият двигател на i20, бензиновия с обем 1.2 литра, вредните емисии от CO2 са намалени с 5 г/км и вече са под 120 г/км. При по-големия бензинов двигател с обем 1.4, вредните емисии са намалени с 13 г/км. Така по-силният бензинов агрегат има вредни емисии от СО2 от 129 г/км. В същото време средният комбиниран разход на гориво е намален при двата двигателя съответно с 0.3 и 0.5 литра на 100 км.
При дизеловите двигатели с мощност 75 и 90 к.с. също е подобрена ефективността. Версията на автомобила с по-слабия дизелов двигател има най-ниските вредни емисии от всички модификации на i20 - само 110 г/км.
Промените във външния вид са трудно разпознаваеми. Появил се е нов малък спойлер, скрит под предната част на колата, който подобрява обтекаемостта и намалява съпротивлението на въздушния поток около колелата. В същото време на таблото се е появила нова индикация, наречена Eco Drive, която показва на водача най-удачното време за смяна на скоростта, за да се постигне икономично управление.
Наред с това е обогатено и оборудването, като с изключение на базовата версия Classic всички останали са получили Bluetooth връзка с гласови команди и имат промени в осветлението на циферблатите на таблото.
Макар да не са обявени като фейслифт или модернизация, промените при Hyundai i20 модел 2011 помагат на модела да постига по-висока конкурентоспособност в един сегмент, наситен от модели като Fiesta, Corsa, Clio, Peugeot 207 и др.


5