IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai i20 става още по-икономичен и екологичен

Hyundai i20 e един от „най-чистите” модели в своя клас, като всички негови версии имат вредни емисии CO2 под 140 г/км.

Hyundai i20 става още по-икономичен и екологичен
Въпреки това, сега от фирмата подготвиха модернизиране на всички дизелови и бензинови двигатели монтирани на модела. Това бе направено с цел по-нататъшно подобряване на ефективността и намаляване на вредните емисии. Наред с това, беше подобрена аеродинамиката на автомобилите от семейство i20 на Hyundai. 



При най-масовият двигател на i20, бензиновия с обем 1.2 литра, вредните емисии от CO2 са намалени с 5 г/км и вече са под 120 г/км. При по-големия бензинов двигател с обем 1.4, вредните емисии са намалени с 13 г/км. Така по-силният бензинов агрегат има вредни емисии от СО2 от 129 г/км. В същото време средният комбиниран разход на гориво е намален при двата двигателя съответно с 0.3 и 0.5 литра на 100 км. 

При дизеловите двигатели с мощност 75 и 90 к.с. също е подобрена ефективността. Версията на автомобила с по-слабия дизелов двигател има най-ниските вредни емисии от всички модификации на i20 - само 110 г/км. 

Промените във външния вид са трудно разпознаваеми. Появил се е нов малък спойлер, скрит под предната част на колата, който подобрява обтекаемостта и намалява съпротивлението на въздушния поток около колелата. В същото време на таблото се е появила нова индикация, наречена Eco Drive, която показва на водача най-удачното време за смяна на скоростта, за да се постигне икономично управление. 

Наред с това е обогатено и оборудването, като с изключение на базовата версия Classic всички останали са получили Bluetooth връзка с гласови команди и имат промени в осветлението на циферблатите на таблото. 

Макар да не са обявени като фейслифт или модернизация, промените при Hyundai i20 модел 2011 помагат на модела да постига по-висока конкурентоспособност в един сегмент, наситен от модели като Fiesta, Corsa, Clio, Peugeot 207 и др.
0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 5 rate down comment
    :))))))) ( преди 15 години )
    Какакво Пежо,какво ДЗИ,псевдо дилъра като го питаха в кой клон работи и изписа сто реда талаш и нищо конкретно,подви опашка като пършива ***.Такива интернет-отворковци са ми ясни.Точно като насрания казанлъшки ***,с S-класите от София,RS6-цата от "немския дълър"... и на края най-трошливия *** на света,Ауди 80.Една лята джанта струва в пъти повече от тоя ***.***,ти не знаеш как мирише новата кола и никога няма да се изкефиш на ново.Винаги ще го духаш,левак!!!
  • #13
    0 rate up comment 9 rate down comment
    309SW ( преди 15 години )
    *** диария сега се явява като фен на Пежо,ха,ха,ха и винаги го хващам,че е той,с колко и имена да пише,*** ***!"БМВ има разработка..." и как така имат разработка,като същия двигател го слагаха на MINI много преди Пежо.Много си ***,многооооо!Пежо един двигател с дир. впръскване не можаха да направят.Корейците имат и е на пазара от една година,да не говорим за последния 2.0Т 274 коня.Пежо не са и сънували такъв!Да не говорим за Genesis Coupe,нещо напълно непостижимо за тях.
  • #12
    5 rate up comment 9 rate down comment
    .................... ( преди 15 години )
    Ха ха добре беее вече го разпознавате Миризмата, Фиго прав си от село е.А пежото е 100 пъти по-добро за това един тука беше казал,че ДЗИ разкарали всички хюндаи и минали на пежа, въпреки че били по-скъпи и с по-малка гаранция, но просто никой не щял от служителите да кара скапаните саморазпадащи се бараки на хюндай. Миризмата като е видял че никой освен него не харесва смотани и евтини коли и пак се е насрал. Най-ме кефи как сте го хванали в нова лъжа за ADAC. Направо се е подрискал от яд ха ха
  • #11
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Figo ( преди 15 години )
    Ало миризливия, май забрави от какви имена си писал и взе да се бъркаш. Първо това за най-сигурен ти си го писал не аз. Изобщо аз не съм споменавал кой къде какво е давал. Като пишеш от 3 имена и си се оплел в собствените си лъжи не ми казнвай аз какво съм писал, защото такова нещо няма. Я се зачети, ще откриеш че охльова от село с простотиите за сигурност си ти. А не Пежо купуват Двигатели от БМВ а БМВ има разработка с Пежо за малолитражки. За разлика от скапаните Хюндай, които са последни.
  • #10
    1 rate up comment 13 rate down comment
    309SW ( преди 15 години )
    До сега никога френска кола не е влизала дори в десетката по качество.Не само според ADAC.J.D.Power направо са ги отписали,не се вписват в рамките им дори на най-ниското качество. http://***.hyundai-blog.com/index.php/2010/06/30/2010-hyundai-accent-quality-report/ Но няма смисъл да обяснявам това на пъпчивия казанлъшки мазут,който "скача" от Ауди 80 на фиеста '93.Няма такив беден каиш просто!Нито е сядал в 207,още по-малко в i20,в магазините не пускат клошари,ха,ха,ха,...!!!
  • #9
    2 rate up comment 14 rate down comment
    309SW ( преди 15 години )
    Селянчето е толкова невежо,че не е наясно,че ADAC не дава оценка за безопасност,а EURONcap.И я провери пак дали последните три места на дъното на ADAC не заети от Пежо.Точно 207 е най-зле сополанко.*** смешен,голям *** си щом говориш за Пежо.Не могат да правят двигатели и купуват от БМВ,*** смешниците!Корейците не се кооперират с никой и пак френските фирмички им дишат праха!
  • #8
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    То е достатъчно да се прочете това, за да се разбере мнението на Българите за колите. И то потвърждава всеобщото мнение, че никой Българин не харесва Хюндай и че корейците не могат да правят добри коли
  • #7
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Figo ( преди 15 години )
    Мда отворих и четох, наистина си лъгал и защо? Като лъжеш, че АДАК хвалил Хюндая повече какво печелиш? Лжата ти излезе много късоопашата. Чета и не мога да спра да се смея, хюндай е взел последните места в таблицата на АДАК а ти тука ме лъжеш че бил най-добрия според АДАК. Не знам колко си миризлив ама си голям лъжец. А да ти кажа, че мощния 128к.с. дизел на тая пашмага ускорява до 100км. за 11 секунди а Пежо 1.6 ускорява до 100км. за 8,6секунди. А сега излиза и 170к.с. .
  • #6
    17 rate up comment 3 rate down comment
    307SW ( преди 15 години )
    Ти си *** лъжеца, точно Адак дава страхотна оценка за Пежо 207 що лъжеш хората? Да не споменавам за Полото, което дори е избрано за кола на 2010г.? Да не си Миризливия дето все лъже и си измисля и хвали тая калпава марка хюндай? Миризилив виж пак къде е 207 и къде смотаните хюндай според ADAC, виж тука:http://news.automedia.bg/read/9558.html
  • #5
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Frigo ( преди 15 години )
    Какави конски сили,бе убит ***!Виж каква е базата на 207 и се самоубий!Като изкарат 128 к.с. дизел за този клас,тогава се изцепвай за конски,паднахме от смях!Пежо и конски сили,смяяяях,смяяяях,толкова са смотани,че купуват мотори от БМВ,смяяях,смяяяях,за нищо не стават свиркаджиите!