+ маневрен автомобил, сигурно поведение на пътя, добро ниво на комфорт, богато серийно оборудване- малко място отзад, лоша видимост, сравнително скъпа поддръжка
История на модела10/98 Представяне на модела с три или пет врати. Два еърбега серия. Мотори: 1.1 литров с 60 к.с., 1.4 литров с 75 к.с., 1.6 литров с 89 к.с., 4/99 Спортна версия S16 с 2.0 литров 16v мотор с 135 к.с.3/00 Нов 2.0 литров турбодизел с директно впръскване с 90 к.с.7/00 Нов 1.9 литров дизел с 69 к.с.11/00 1.6 литровия мотор вече 109 к.с. Нова кабриоверсия 206 CC с електрически сгъваем твърд покрив. Мотори: 1.6 литровия с 109 к.с. (и с автоматик) и 2.0 литров 16v с 136 к.с.3/01 S16 вече с 136 к.с.2/02 Нов дизел: 1.4 HDI с 68 к.с.6/02 Нова каросерия - комби лимузина с означение SW9/03 ESP включен в повечето версии на модела
Световен автомобил: Пежо 206 е най-продаваният автомобил в Европа, благодарение на атрактивния дизайн и съответстваща гама модели, включително Кабрио и Комби.Повече от 40 години Пежо култивира един постепенно еволюиращ дизайн. Трицифрената номенклатура с нулата по средата съществува дори повече от 70 години. Забавлението "206" започва още с базовия 1.1 литров мотор с 60 к.с. и продължава чак до агресивния 2.0 16v с 136 к.с., с който Пежото се доказва като супер спортист. В крайна сметка 206 стана три пъти подред световен рали шампион.Интересна е политиката на Пежо при дизеловите мотори. Обемът на предложените чак през 2000 година дизелови агрегати започва от горната граница на моторите на конкуренцията - при 2.0 литра. Едва през 2002 година компанията предложи 1.4 литров дизел с 68 к.с., който тегли добре и е много култивиран. От малкия дизел обаче не трябва да се очакват невероятни икономии, тъй като разликата в разхода е незначителна. Предлагоното пространство в купето не е сред "шоколадовите" страни на 206. Отзад и особено в багажника доста тясно. Представения през 2002 година 206 SW е 20 см по-дълъг и това се усеща във вътрешното пространство. Типичният за Пежо проблем "меки седалки" е налице и тук: по-тежки и едри хора не могат дза намерят удобна поза на седене. За сметка на това спортните седалки, които се монтират серийно в 206 CC са изключителни. Което впрочем не е единствената причина за пазарните успехи на Кабриото. Удоволствието от карането и надеждният сгъваем твърд покрив също носят отговорност за хитовите продажби.От края на 98 година Пежо 206 се предлагаше серийно с ABS във всички модели, което беше без конкуренция в този клас. От средата на 2000 година се предлагат и странични еърбегове.От гледна точка на разходите Пежо 206 е малко по-неизгодно от конкуренцията, поради високите сервизни цени. Бързата загуба на стойност е приятна при покупката на автомобила на старо, но не и последващата му препродажба. По-бавна е загубата на стойност при по-големите мотори и при 206 CC.
Най-често срещани повредиЗапалване: проблеми в мениджмънта на мотора (особено бензин 99 г.), често мокри свещи и дефектни лулиДефекти на охладителна системаЕлектрика: нефункциониращи имобилайзери и дефектни транспондер-чипове на ключаОбратни повиквания в сервизите на компанията: 2001 година, поради проблем със страничните еърбегове