Вход   Регистрация

Alfa Romeo

8

Alfa Romeo 147

Закупена: 2016г., Пробег: 45000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
7
Оборудване
8
Пространство
7
Цена/Качество
10
Качество на материалите
8
Разход на гориво
6
Удоволствие от шофирането
10
От: Vilislav
26.03.2018
3291 прочитания
11 коментарa
Какво не ти харесва
Прави си поне 10-11 като разход, далеч от тия 7, за които говори производителя
Електрониката има склонност към прецакване
Все някоя светлина ще ти изгори
Twin Spark е добър, но и нежен мотор, иска редовна поддръжка и внимателна ескполатация
Носачите (каквито и да са) се износват бързо и все от някъде ще чуете скърцане

На кое качество на автомобила най-много държиш:

Управление (съединител, волан)

Начин на ползване:

Градско, извънградско

Начин на каране:

Предимно бързо

Допълнителни бележки

Страхотен автомобил, прекрасен дизайн, перфектен за парите си, с добра мощност като за 1.6. Много директно управление, ASR, съединителя е мечта (много лек и приятен), спирачките са перфектни. Изобщо, като динамика и управления колата си е идеална. Иска си обаче поддръжката , мотора си иска Selenia за оптимална работа, окачването има склонност към пеене (скърцане) от време на време, толкова честа смяна на носачи не знам в кой друг модел се среща. TS е и лаком за масло, ако се натиска здраво (а как няма), но все пак е в допустимите норми. Електрониката дразни - все някоя лампичка , стопче, все едно такова ще ти изгори. Все пак, минусите на автомобила са доста под плюсовете ми, които са много. За тази цена получавате прекрасен хечбек със спортни наклонности, носи на газ идеално. Редовната поддръжка и диагностика на компютър (да речем на 3-4 месеца) ще ви спестят големи главоболия, каквито при Alfa струват доста и определено не ги искате.

Снимки

Прегледайте техническата характеристика

Реклама  


Коментари ( 11 )

Напиши коментар Влез

от: Vilislav ( преди 4 месеца )

Забравих да поясня няколко неща към ревюто - волана е директен и това съм го споменал, наистина е удоволствие но има една подробност - колата никак не е маневрена, само 159 е по-голям танк. В паркирането и големите завои никаква я няма, паркиране в тясно, малко ще мязате на аматьори заради повечето маневри "напред-назад" докато я наврете където трябва. На моменти е зверски дразнително при супер тенисни паркинги и блокови пространства. Иначе се компенсира от волана, но не и при паркиране.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Алфичка ( преди 6 месеца )

Вили, да вземеш да спреш с тая Селениа,брат ми с 2.0 ТS превъртя основен лагер,оказа се маслото- на такъв пъргав мотор му трябва Мотул,ще усетиш разликата веднага-двигателя ще стане два-пъти по-тих!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Cuore sportivo ( преди 6 месеца )

Вномавай със Селенията откъде я взимаш. Всъщност това с нея е абс. мит. Мн. по-добре се чувства двигателя с Ени. И друго съм слагал от Стамболийски, зелена тубичка, не помня името. Това за 1.8. Мн. корав модел, моята е 156, 10г. я карам. Успех!
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: Алф ( преди 8 месеца )

Честата смяна на носачи ще ти я сисетматизирам:
- Road Runner - горни и долни: изкараха ме 10хил.км. преди разскърцване, 15 хил.км до разтропване - трашала, но са най-евтините.
- Последва смяна с TRW - горни и долни; горните изкараха 5хил.км, горните 10 хил.км. Отявлено менте.
- Последва пълна смяна с Lemforder, усилени носачи от Squadra Sportiva, Италия(не Германия). До тук - 45 000км, няма мърдане.

Да вметна, че въобще не се щадят(колата редовно е на 3 гуми по завоите).
Отговори
 
+7
 

Положителни: 8  Отрицателни: 1

от: Vilislav ( преди 8 месеца )

Да, най-големия минус е слабото окачване. С качествени части може да се спасиш (носачи и т.н.) но до определено време. Като свърши това време, ще разберете по скърцането, особено на студено. Така те аларамира :D
Всичко друго е наистина добро.
А, нещо малко, но на моменти и леко дразнително - дръжката на жабката е 3 пъти по-голяма и реалния и размер. Едва си гъна и навирам документите там. Наистина е малка. Доколкото разбрах заради airbag-а, но е малка, факт. И запомнете - само масло SELENIA.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 5  Отрицателни: 0

от: Al ( преди 8 месеца )

Имах за 10 години 3 Алфи ,146 т.с 156 т.с.и 147 жтд. Е наистина окачването им е кашкавал и на трите съм подменял носачи,тампони на стаб.щанга и карета. От към двигател никакви грижи единствено една бобина на 146цата смених. Само заради пикливото слабо окачване се разделих с Алфа Ромео. От както си купих кораба майка Ситроен Ц5 хди.проблем с окачването за вече 25к.км нищоо.а возия супер.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 7  Отрицателни: 1

от: Visilav ( преди 8 месеца )

"Конглокента" исках да напиша, не "конглокента" това дори не знам как съм го написал :D
Та мисълта ми е - разхода и от към части , гориво и масло не е като за 1.6 , но и динамиката, и вървежа и не са като на 1.6.
Така, че всеки си прави сметката. Ако търсиш в този клас бързина - това е. Ако търсиш надеждност , сравнително по-евтини части и доста повече места, на които може да ти ремонтират колата качествено - Golf.
При Alfa e "кефа цена няма". Въпрос на избор.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 7  Отрицателни: 1

от: Vilislav ( преди 8 месеца )

Сравнение с конглокента си Golf е много по-динамична и директна на управление, т.е. носи наистина удоволствие, особено за цената си и поведението си. Въпроса е, че - да, иска поддръжка , която ако човек може да си позволи , ще инвестира в "кефа", иначе ако не ти е това на първо място, не е подходяща. Golf като цяло е доста по-непретенциозен, по-надежден, не яде така масло (дори и да настъпваш) и разхода е по-малък. На моменти изнервя с преразхода си на гориво (газта е спасение), за 1.6 е лакома.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 11  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Разбирам да е някаква екзотична кола, на която ще се изкефиш като я видиш на улицата. Но това си е масова кола-ширпотреба Голфов клас в по-лъскава опаковка, с никакви технически предимства. И на всичкото отгоре изисква поддръжка като на премиум марка.
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 9  Отрицателни: 12

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

От много неща в живота няма смисъл,но въпреки това ги правим.Важното е да носят удовлетворение.Щом има тръпка да си я кара човека.Не всичко е пари.
Отговори
 
+21
 

Положителни: 21  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Обективно и грамотно ревю, но в крайна сметка няма голям смисъл да караш малка но капризна количка за 3 хиляди лева, която изисква скъпи масла и с постоянни ядове по електрониката. Ако беше нещо по-бързо и комфортно донякъде е простено, но така просто си хабиш времето и парите.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 11  Отрицателни: 7


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising