Вход   Регистрация

Ford

7

Ford Focus Coupe-Cabriolet

Закупена: 2013г., Пробег: км.
Приложимост в ежедневието
6
Надеждност
8
Оборудване
7
Пространство
5
Цена/Качество
7
Качество на материалите
7
Разход на гориво
7
Удоволствие от шофирането
9
От: Марк
26.12.2016
1915 прочитания
6 коментарa
Какво не ти харесва
малко място отзад

На кое качество на автомобила най-много държиш:

дизайн, комфорт и возия

Начин на ползване:

ежедневна и за уикенда

Начин на каране:

нормално

Допълнителни бележки

По сантиментални причини, колите произвеждани през 1992-2008 са ми любими - това са годините от ранното ми детство до завършването на гимназията ми. Станах автофен чрез Супершоу Невада и марката Форд, която хубавите момичета там рекламираха. Но дори и без тези причини смятам, че тогава колите изглеждаха по-добре. След 2000 година започнаха да стават все по-тумбести, но все пак имаше много модели, които бяха хубави, дори в ниските класове като Фокус, Фиеста, Сеат Леон, Ибиза, БМВ 1, 3, Пежо 107, 207, 307 фейс, Ситроен С1, С2, С4, Рено Клио 2, Фиат Гранде Пунто и т.н. В последните няколко години с някои малки изключения като новата Мазда МХ-5 и Пежо 208, колите са твърде банални и не ми допадат хич. Затова още дълго време ще карам коли, модел 2007-2010 най-късно. А сега към колата - помня този Фокус като го видях за първи път и ми допадна, макар, че не беше революция като първия Фокус, а еволюция. Знаех, че има и купе-кабриолет, но не го бях виждал на живо. Преди време както си вървях зърнах задницата на една кола, която ми се вида доста ретро, като модерна кола, но с линии от 60-те. Оказа се, че това е Фокус купе-кабрио. Дизайнът е на Пининфарина и като го погледнете отзад наистина има нещо с колите от едно време с тази алуминиева лайсна и тези стопове, част от които са под формата на бумеранг. Затова като видях изгодна оферта, веднага се насочих към него, искаше ми се ежедневка, но която да не е съвсем банална, но и да не е от много скъпа марка със скъпа подръжка като БМВ например. Почти всичко е като на стандартния фокус - добро пътно поведение, повратливост, евтина поддръжка. Минус е малкото място на задните седалки, въпреки по-дългата база, но като за кабрио е добре. Багажникът побира учудващо доста като за кабриолет когато покривът е качен, а той е свален само в по-топлите дни през пролетта, лятото и ранната есен. През останалото време колата си е все купе. Апропо в последно време май няма много евтини купета, защото новият Фокус до колкото знам не се предлага във вариант купе и/или кабрио. Е поне Опел държи традицията с Каскада, която си е Астра кабрио. Не мога да се оплача от колата - покривът не тече, неизправности няма, возията е добра. Предницата се беше разтропала, но я оправиха. Двигателя е 2.0 дизел, много икономичен и достатъчно пъргав.

Снимки

Прегледайте техническата характеристика

Реклама  


Коментари ( 3 )

Напиши коментар Влез

от: 112 ( преди 10 месеца )

Евала за избора, не бях обръщал внимание че има и фокус кабрио.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Страшна е поне като дизайн.Ако можеш да сложиш някакув малък спойлер отзад ще стане още по голяма лудница.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 7  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Покажи Коментара
Много невзрачен автомобил
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 3  Отрицателни: 11


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising