Вход   Регистрация

Ford

7.5

Ford Mondeo

Закупена: 2016г., Пробег: 3 000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
8
Оборудване
8
Пространство
7
Цена/Качество
9
Качество на материалите
5
Разход на гориво
7
Удоволствие от шофирането
8
От: Красимир К.
26.05.2016
4253 прочитания
5 коментарa
Какво не ти харесва
елементарен аналогов часовник
евтини, надраскващи се пластмаси
твърди предни седалки, пасажерската не се регулира по височина

На кое качество на автомобила най-много държиш:

Външен вид, открояващи се допълнителни джанти, надежност

Начин на ползване:

Ежедневен, градски, общ

Начин на каране:

Спокоен, търпелив

Допълнителни бележки

Сред младежта често се използва клишето "всичко е ориентирано към водача", като мотив при избора им на автомобилна марка или конкретен модел от нея. Не това е философията на Ford Mondeo естествено, но добро впечатление правят допълнителните функции за настройване на шофьорската седалка, както и обшитият в кожа, приятен на допир, регулируем четириспицов волан. За по-непретенциозен човек, воланът е обикновен "геврек", който се върти, следователно необходимо е още за да бъде впечатлен, но при автомобилистите съществува нещо наречрно оптимална позиция за водача и независимо дали сте висок или нисък, слаб или пълен вие можете да я постигнете. Един от първите уроци при шофиране, е че воланът се държи с две ръце на 10:10ч., ето защо обръщам такова внимание на кормилото, на правилната стойка и на добрата видимост при шофиране. Външно, първото впечатление е одобрително, формите са изчистени и балансирани, открояват се леки очертания и приятни извивки, единствено отзад има рязки скосявания. Стоповете са малко хипнотизиращи, защото във вътрешността им има описвани концентрични кръгове. За протокола и за незапознатите, това е седан версия, съществува и хечбек такава, която съвсем леко се разминава с тази и иай-лесно се разпознава по чистачката на задното стъкло, това е характерно за повечето коли от този клас, явно пазарът го изисква. Това, което пазарът не изисква обаче, е отваряща се, асиметрична спрямо основната поставка за чаша, излизаща магически от централната конзола, но маркетинг отделът явно решава да впечатли потенциалните си клиенти с тази "иновация", като по този начин пасажерът не може да се вози без да мисли едновременно за позицията на левия си крак и за напитката си. Все си мислех, че показатели като 2.0i, 145к.с. и оборотомер, чиято червена граница започва от 6500 об./мин. са много добри за бензинов агрегат, но в действителност, двигателят е толкова рафиниран, че се усеща като 1.5i, не че е маломощен, но на празен ход е едва доловим, а колкото повече го форсирате, толкова повече бучи и усещането е все едно го измъчвате, при kick down е същото. Въпреки това, колата е подходяща за по-динамично шофиране, изпреварване, добре стои на пътя, окачването е стегнато, отзад - независимо, а седалките са си откровено твърди и при по-дълги разстояния изморяват. Габаритите идват малко широки, отнемат от маневреността, особено назад, но пък за сметка на това просветът е добър, клиренсът идва леко вдигнат, помоему - точният, следователно с лекота можете да изкачвате зимата и да къмпингувате лятото. Оборудването е предостатъчно за подобен род автомобил, на разположение са ви централно заключване (и от ключа), пълен ел.пакет стъкла и огледала, ел.регулируема шофьорска седалка по височина, 6 еърбега, ABS, бордови компютър, автопилот, мулти "чупещ" волан, ел.заключваща се вратичка за резервоара и превъзходно стерео. Общо взето, ако сте нормален и зрял човек, работата ви е свързана с пътувания, командировки или пък имате нужда от достатъчно голямо, добре изглеждащо, фамилно МПС, което с лекота може да се управлява и от втори човек, вземете под внимание и се убедете сами за себе си.

Снимки

Прегледайте техническата характеристика

Реклама  


Коментари ( 5 )

Напиши коментар Влез

от: EMOS ( преди 1 година )

Чудесен анализ,перфектно съотношение цена качество.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 1

от: Мондео ( преди 1 година )

Колата е мнооого хубава за парите си, вървене, окачване и управление са чудесни.
За парите си е еталон! Кой е карал такава кола зане плюсовете. Според мен само си сбъркал с автоматика. 4ск не си е работа.
Дано поне е здрав.
Отговори
 
+13
 

Положителни: 14  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 1 година )

Покажи Коментара
Хаха , надеждност и Форд са две различни неща...
Отговори
 
 -16
 

Положителни: 5  Отрицателни: 21

от: Анонимен ( преди 1 година )

От Март 2016г., надеждността оценявам високо 8/10. Мотора е с верига, автоматика е 4 степенен с хидротрансформатор, т.е. по-обикновен, без ръчен режим, окачването и ходовата част служат за основа на тези на X-Type. Безопасността за пътниците е 4/5* според Euro NCAP, каросерията е поцинкована, сглобката е качествена. Зад волана, усещането е че си заложил на сигурен кон.
Отговори
 
+16
 

Положителни: 16  Отрицателни: 0

от: Man ( преди 1 година )

Поздрави за ревюто! От колко време я имаш и как оценяваш надеждността?
Отговори
 
+15
 

Положителни: 15  Отрицателни: 0


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising