IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кросоувърът на Bugatti няма да има нищо общо с VAG

Ако бъде одобрен, моделът ще ползва нова платформа

Кросоувърът на Bugatti няма да има нищо общо с VAG

В момента всички големи кросоувъри на  Volkswagen Group - такива като VW Touareg, Audi Q8, Porsche Cayenne, Bentley Bentayga и Lamborghini Urus, са построени на модулната платформа MLB Evo. Напълно логично е да се предположи, че косоувърът на марката Bugatti, която е част от концерна, ще използва същата архитектура, но това няма да стане.

Генералният директор на Bugatti - Стефан Винкелман, разкри в интервю за Car Advice, че ако компанията му все пак направи подобен автомобил, той няма да използва съществуващата платформа на VAG. Вместо това ще заложи на  архитектура, разработена за високопроизводителни модели, която ще се произвежда в завода на марката във Францияя, а не в някое от останалите предприятия на VW Group.

Bugatti

Споменатите вече кросоувъри Touareg, Q8 и Cayenne се сглобяват в Братислава (Словакия), а Bentayga - в Крю (Англия). Производството на Urus се осъществява Санта-Агата-Болонезе (Италия), така че на Bugatti ще се наложи да разчита на собствената си поточна линия.

Впрочем, Винкелман не пожела да отговори категорично, дали Bugatti ще направи крооувър. Той разкри единствено, че компанията му е готова да добави втори модел към Chiron. Босът на Bugatti обаче не е убеден, че това ще е хибрид, тъй като според него "такъв агрегат е подходящ за намаляване на вредните емисии, но ще направи автомобила много тежък".

"Не съм сигурен, че добавянето на 250 кг към теглото на автомобил си заслужава само заради 50 км пробег повече", коментира Винкелман.

Снимки: Car Advice

0 от 500
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Пишман шафьор ( преди 5 години )
    Незнам за какъв пазарен дял се борят тези фирми с направата на кросоувъри, но се отдалечават от същността си и девалвират марката към която принадлежат, особено ред ревностните си почитатели. Да срещнеш Порше, Ламборгини, Мазерати или др.спортна марка, вече не буди онова чувство от срещата с рядък спортен автомобил. Станаха и те масовки ... е не като супер масовите, но изгубиха от чара си. Иначе тва бугати си прилича на кю седмица.
  • #12
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Нямма да има нищо общо с ВАГ, точно толкова, колкото Кайен няма нищо общо с Туарег. Пак немски лъжи и партенки. Ако искат да нямат нищо общо с ВАГ да станат самостоятелна компания!
  • #11
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Макарон ( преди 5 години )
    "... от тук, натам за такива безобразия ще има евтаназия." - Хазарта
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Тя и сегашната платформа на бугати не е ВАГ. ВАГ нямат know-how за подобни неща. Фирмата, която произвежда и калибрира шасито е италианска и се казва Dallara.
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    тоя Винкелман си е все същия винкел - верен на себе си да ръси пне по една простотия на всеки три месеца
  • #8
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Ще е на платформа на Дачия Дъстър.
  • #7
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    само Ферари още не са се оджипили... айде бе? ко чекате? то ше мине модата...
  • #6
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Ганчовец ( преди 5 години )
    Той няма да има нищо общо и с Бугати
  • #5
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Ратм ( преди 5 години )
    Що ли не му вярвам на тоя германците гледат всичко да бъде максимално евтино.
  • #4
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Много правописни грешки и пропуски в текста.