В момента всички големи кросоувъри на Volkswagen Group - такива като VW Touareg, Audi Q8, Porsche Cayenne, Bentley Bentayga и Lamborghini Urus, са построени на модулната платформа MLB Evo. Напълно логично е да се предположи, че косоувърът на марката Bugatti, която е част от концерна, ще използва същата архитектура, но това няма да стане.
Генералният директор на Bugatti - Стефан Винкелман, разкри в интервю за Car Advice, че ако компанията му все пак направи подобен автомобил, той няма да използва съществуващата платформа на VAG. Вместо това ще заложи на архитектура, разработена за високопроизводителни модели, която ще се произвежда в завода на марката във Францияя, а не в някое от останалите предприятия на VW Group.
Споменатите вече кросоувъри Touareg, Q8 и Cayenne се сглобяват в Братислава (Словакия), а Bentayga - в Крю (Англия). Производството на Urus се осъществява Санта-Агата-Болонезе (Италия), така че на Bugatti ще се наложи да разчита на собствената си поточна линия.
Впрочем, Винкелман не пожела да отговори категорично, дали Bugatti ще направи крооувър. Той разкри единствено, че компанията му е готова да добави втори модел към Chiron. Босът на Bugatti обаче не е убеден, че това ще е хибрид, тъй като според него "такъв агрегат е подходящ за намаляване на вредните емисии, но ще направи автомобила много тежък".
"Не съм сигурен, че добавянето на 250 кг към теглото на автомобил си заслужава само заради 50 км пробег повече", коментира Винкелман.
Снимки: Car Advice