IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

Последствията от инцидента показват защо шведската марка е символ на безопасността

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

На страницата 500Plus HP For Sale във Facebook бяха публикувани снимки от катастрофа между Volvo 240, произведено през 1980 г., и Kia Optima от 2015 г.

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

Последствията от сблъсъка са доста любопитни и неслучайно надписът към фотографиите е „Да убиеш Volvo е невъзможно”. На практика шведският модел не е пострадал, като е счупена само декоративната лайсна на задната броня.

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

В същото време корейският седан е със счупена предна броня, разбити фарове и повредени капак на двигателя и радиатор. По-внимателният оглед в сервиз вероятно ще покаже сериозни увреждания и по други елементи от каросерията и агрегати.

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

Не се разкрива как и къде се е случил инцидентът, но най-вероятно водачът на Kia-ата просто не е успял да спре и се е блъснал с по-висока скорост в задната част на скандинавската машина.

Снимки: Facebook

Тагове: volvo 240 kia otima
0 от 500
  • #17
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Майстора ( преди 6 години )
    Пораженията върху киата не са сериозни, както изглежда. Имал съм подобен удар с моята кола от друга марка с подобни щети. Всеки, който не е с 2 леви ръце може да си е оправи сам без да ходи на майстори. По конструкцията няма щети и няма огънати елементи от шасито. Щетата е 2 предни фара, предна броня, капак и евентуално радиатор. Гледам, че е леко деформиран, но май не е спукан и може да се оправи чрез нагряване и огъвяне. Радиатора на климатикя предполагам ще е за смяна. Той не се вижда.
  • #16
    38 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Новите коли са направени да поемат удара като им се огъват броните заради безопастност. Моя врат и глава е по-ценна от скапаната броня.
  • #15
    26 rate up comment 2 rate down comment
    младен ( преди 6 години )
    Нема такъв т.ъпизъм като тоя в статията. Коя и кола да я плеснеш с предницата ти отзаде резултатът ще е горе долу същият. Няколко подобни катастрофи с различни коли имам и все едно и също. Последният път плеснах едно дърто БМВ отзаде и тоя дори боята му не се обели, а аз...фарове, броня, решетка, водачи за фарове....
  • #14
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Давам + на киата.
  • #13
    31 rate up comment 0 rate down comment
    Alex ( преди 6 години )
    Много ясно, но не защото инцидента е между Волво и Киа, а защото Волвото като е забило спирачки е навирило задницата, Кията пък като е набила спирачки е забила носа. Много инциденти по сходната схема завършват винаги с горчиви щети за задния участник.
  • #12
    36 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Шофьорът на волвото със сигурност е с травми на вратните прешлени и сътресение на мозъка. Този от киата може и да не е разбрал, че е ударил нещо.
  • #11
    28 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Въпросът е, че новите коли имат предвидени зони на деформация и са проектират да разпределят енергията на удара по определен начин. Иначе на снимката личи, че този е набил спирачки преди са удари волвото отзад при което предницата е слязла по ниско и е влязъл под въпросното невероятно сдраво волво. Същото съм го виждал с Мерцедес и шкода Октавия, Мерца беше разбит отпред а по Шкодата минимални щети/драскотини по задната броня.
  • #10
    50 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Точно обратно. Ако беше със 110 км/ч. киата щеше да е смачкана до предното стъкло, а хората вътре живи. А волвото щеше се е почти непокътнато, а хората при Светия дух. В Щатите през 60-те е имала ужасяващ брой смъртни случаи при катастрофи, дори леки. Колите били здрави, а хората мъртви. В случая, адмирации за KIA! Важни са хората, не ламарините.
  • #9
    5 rate up comment 28 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тоя удар е бил с около 50 км/ч и Киата е на кайма.А сега си представете да се беше надянала със 110 във Волвото.Хората в Киата щяха да са почти като живи.
  • #8
    17 rate up comment 3 rate down comment
    тираджия ( преди 6 години )
    колата се смачква повече, за да поеме повечето от удара. от друга страна повече намачкани коли означават повече $ за да се оправи после. това е печалба.