Вход   Регистрация

Ще падне ли абсолютният рекорд на "Нюрбургринг"?

Ще падне ли абсолютният рекорд на "Нюрбургринг"?
 

В Mercedes се целят в обиколката на Щефан Белоф от 1983 г.

Шефът на AMG Тобиас Мьорс предположи в интервю за списание Autocar по време на салона в Женева, че новият хиперавтомобил на компанията – Project One, може да е най-бързата кола, стъпвала на „Нюрбургринг”. С оглед на това, че Project One се задвижва от хибридна система, използваща технологии и решения от Формула 1, като това важи и за дизайна на колата, то няма никакъв спор, че Project One ще е бърз. Въпросът е колко точно?

Ще падне ли абсолютният рекорд на

Общата мощност на Project One е над 1000 конски сили, които идват от 1,6-литров V6 бензинов мотор, зает от шампионските болиди на Mercedes във Формула 1, който работи с 4 електромотора. По-скоро става въпрос за около 1100 конски сили, задвижване 4х4 и автоматична трансмисия с максимално бързо превключване на предавките. Максималната скорост на Project One е електронно ограничена на 350 км/ч.

Производствената серия на хиперавтомобила е от 275 коли, всяка една от тях на цена около 2,6 милиона долара, като през 2019 година ще започнат и първите доставки. Дали обаче всичко това ще бъде достатъчно, за да бъде подобрен абсолютният рекорд на Северната отсечка на „Нюрбургринг”?

Ще падне ли абсолютният рекорд на

Защото в AMG имат амбиции да подобрят абсолютния рекорд на „Зеления ад”, поставен от Щефан Белоф с легендарния прототип Porsche 956 през 1983 година.

Феновете на Белоф и състезанията за издръжливост знаят, че 25-годишният тогава пилот поставя два рекорда на трасето, като и двата са в рамките на състезателния уикенд на „1000 километра на „Нюрбургринг” – едно от състезанията в календара на световния шампионат за издръжливост, в който властват прототипите от група С.

В квалификацията Белоф постига 6.11,13 минути, което е достатъчно да осигури на него и на съотборника му Дерек Бел първо място на старта. Авансът им пред втория на стартовата решетка е 5 секунди, а средната скорост на Щефан в обиколката е малко над 202 км/ч.

В хода на състезанието Белоф записва и официалния рекорд на Северната отсечка – 6.25,91 минути в 18-ата обиколка от състезанието, а два тура по-късно Щефан катастрофира и отпада.

Прототипът 956 на Porsche се задвижва от 2,65-литров 6-цилиндров боксер с турбокомпресор, а мощността му е над 620 конски сили. Другият коз на 965 е това, че прототипът използва т.нар. „граунд ефект” – подът на колата е така оформен, че се получава промяна в налягането на въздушната струя, минаваща под него, което създава изключително притискане към пътя.

Ще падне ли абсолютният рекорд на

В началото на 80-те години във Формула 1 колите с „граунд ефект” за забранени, тъй като твърде бързи и опасни, но световният шампионат за издръжливост запазва известно време това правило. 956 дебютира през 1982 година и е един от първите прототипи, който използва „граунд ефекта”.

Мьорс не потвърди информация в германските медии, че в AMG изследват внимателно всички рекорди на най-известните трасета в света. Това може да означава, че освен на „Нюрбургринг”, може да видим Project One в опит за рекорд и на други известни писти.

Но шефът на AMG призна, че един от основните проблеми пред този проект ще е намирането на пилот, който да се справи с Project One и „Зеления ад”, за да подобри рекорда на загиналия през 1985 Белоф.
 

Реклама  


Купи кола

Виж всички обяви

Коментари ( 10 )

Напиши коментар Влез

от: Това показва ( преди 8 месеца )

Къде е било, къде е в момента и къде ще бъде винаги Порше! Трябва да изминат 35 г., да. направят автомобил с над 1100к.с,, да преасфалтират 10- а пъти трасето, за да имат шанс да се доближат до постижението на Порше с 2.65 л. двигател, без електроника на старото трасе. Най великите в този свят на автомобили и спортни автомобили!
Отговори
 
+8
 

Положителни: 9  Отрицателни: 1

от: Гинка Върбакова ( преди 8 месеца )

Луната спии, а някоойй крадеее...
Отговори
 
+1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Изчакай GT версията на Тесла на ринга, пък после пак разправяйте за Голф. За роудстъра въобще да не говорим.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 8  Отрицателни: 9

от: не може да бъде ( преди 8 месеца )

Покажи Коментара
Как не може великото Мъско-творение да измине 8 км.. па един обикновен Голф може.Хахах.чак е комично.Кошник за 120 000 usd ,Иначе е мдоерен,спортен..наказвач на всички супер спортни мпс-та.Опа не бил спортен..било само седан.Без спортни амбиции...
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 2  Отрицателни: 9

от: До Русия ( преди 8 месеца )

Теслата не може да измине цялото трасе със съзтезателно темпо! Даже и половината няма са може.
Отговори
 
+15
 

Положителни: 17  Отрицателни: 2

от: Русия ( преди 8 месеца )

Тислата не ги ли разби всички?
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 2  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

А в Есо-то което е държавно защо като са на загуба дават доста високи заплати и дори по цял ден служителите нищо не работят или стоят в тях, когато има работа наемат и плащат на фирма изпълнител. Всеки иска да работи на държавното, да лежи и да му плащат
Отговори
 
+5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 1

от: Истината! ( преди 8 месеца )

Управляват ни безскрупулни бандити! Завзели изпълнителната, местната, съдебната и медийната власти. При това нискоинтелигентни, агресивни и ненаситни!
Отговори
 
+7
 

Положителни: 10  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

..И Нюрбургринг може и да падне,цената на тока - не.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 11  Отрицателни: 0

от: ИСТИНАТА ЗА ЧЕЗ ( преди 8 месеца )

ЧЕЗ се продава за 200 млн. Евро, стрина Гина дава 300 млн. Евро. Целта е държавата да купи ЧЕЗ уж за 300 млн. Евро като официално цената ще бъде 200 млн. Евро, а останалите 100 млн. евро ще си ги поделят БСП, ГЕРБ и ДПС. Народът ще плати двойна цена за сделката, тъй като дружеството ще бъде обявено в несъстоятелност. Дружество, което купув ток по 2 ст., а го продава по 22 ст. било на загуба!?!?!?!!!
Отговори
 
+12
 

Положителни: 17  Отрицателни: 5


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising