Вход   Регистрация

Кои са най-изгодните за препродажба автомобили

Кои са най-изгодните за препродажба автомобили
 

Германците определиха моделите с най-добра остатъчна стойност след 3 години

Някои автомобили губят до 1/3 от стойността си, веднага щом излязат от автосалона. Други и след 2-3 години могат да бъдат препродадени с малка загуба. Анализаторите от германските маркетингови компании Focus online и Bähr& FessForecasts всяка година представят най-стабилните от гледна точка на загуба на стойност модели, предлагани на вътрешния пазар.

Кои са най-изгодните за препродажба автомобили

Класацията е направена с използването на два способа. Първият е изчисляване на загубата на стойността в проценти в течение на следващите 3 години, а вторият е реалното обезценяване в евро. Така може да се види какъв автомобил е най-добре да бъде купен като нов сега и да бъде препродаден през 2021 г.

ЛИДЕРИ ПО КЛАСОВЕ В ПРОЦЕНТИ


Кои са най-изгодните за препродажба автомобили

Супермини - Opel Karl 1.0 (обезценяване с 53%)

Компактни автомобили - Volkswagen Polo 1.0 (-56,5%)

Голф-клас - Mini Clubman 1.5 (-57%)

Среден клас - Audi A5 2.0 TFSI Sportback (-55%)

Бизнес-клас - Mercedes-Benz E 200Т (-51,5%)

Премиум-клас - Porsche Panamera 4 Hybrid (-49,5%)

Купета - BMW 218i (-56%)

Спортни коли - Porsche 718 Boxster (-57%)

Компактни SUV - Mini One Countryman (-60,5%)

Средноразмерни SUV - Porsche Macan (-60%)

Пълноразмерни SUV - Mercedes-Benz G 350 D (-51%)

Миниванове - Mercedes-Benz B 160 (-53%)

Кабриолети - Mini Cooper (-58%)

Електромобили - Opel Ampera-e (-45%)

ЛИДЕРИ ПО КЛАСОВЕ В ЕВРО

Кои са най-изгодните за препродажба автомобили

Клас A - Citroen C1 1.0 VTi68 (минус 4409 евро),

Клас В - Dacia Sandero 1.0 SCe (-3654 евро)

Клас Golf - Citroen C-Elysee 1.2 (-7060 евро)

Клас D - Opel Insignia 1.5 DIT Grand Sport (-13 125 евро)

Бизнес-клас - Mercedes-Benz E 200 (- 21 217 евро)

Премиум-клас - BMW 218i (-13 051 евро)

Спортни коли - Nissan 370 Z (-18 935 евро)

Малки SUV - Suzuki Vitara 1.6 VVT (-8104 евро)

Компактни кросоувъри - Dacia Duster 1.6 ScE (-5066 евро)

Средноразмерни SUV - Hyundai Santa Fe 2.4 GDI (-17 878 евро)

Комбита - Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI (-9730 евро)

Кабриолети - Mini One Convertible (-9675 евро)

Електромобили - Renault Zoe (-15 108 евро).

Снимки: Focus

Реклама  


Купи кола

Виж всички обяви

Коментари ( 24 )

Напиши коментар Влез

от: C 1 ( преди 8 месеца )

Тая статистика не отговаря на истината,преди една година купих на съпругата си същия който е на снимката Ситроен с1 Аir shine ,нова,4врати,автоматик,отварящ се таван със почти всички екстри за модела без кожа за 11хиляди евро.Базовата най ниска цена при дилъра беше 9000€ Във интернет имаше даже и за по 7500€ ако сметнем че губят по 4500 €както е по таблицата тия коли втора употреба трябва да са между 5 и 3 хиляди евро , да ама не .даже по стария модел до 2015г.стува повече .
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: до бъчваря ( преди 8 месеца )

Ако караш по много разбирам да си вземеш ново. Караш 5 г. и продаваш. А ти ни караш ни нищо. И за какво? Вземай си кола под наем и е сменяй с друг модел всеки месец. Може би ще ти излезе същото горе долу. Или пък някаква употребявана на няколко год. С тези твои км които въртиш и 20 г. може да е караш без някакви особени харчове и проблеми да имаш. Не ти знам нещата и може би са съвсем различни,но от моя гл.т.са такива.Само да вметна,че карам нови коли и им правя много км и са ми на фирмата.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Бъчварче, аз преди годони ти го бях казал, че е доста глупаво твоето решение да си купуваш нова кола (то поне да беше кола, а то Фиеста) заради 12 000 км на година. Вярно е, че кефа цена няма, ама какъв кеф за една Фиеста бе човек. Само, че си скъсал найлоните ли и си пр.ъднал първи на седалките ли? Излагаш се! Сметни каското на година, лихвите, данъците, обслужването и кажи честно колко ти излиза на година колата. Колко са ти харчовете на година по нея?
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 1  Отрицателни: 5

от: бъчваря ( преди 8 месеца )

Та къф е извида. Навремето се смехте на Фиестата ми, ама днес плащате парички за нея, хаха. Кой прав, кой крив, не знам. Затова вече си държа другатая Фиеста и няма да продавам, докато не навърши 15 години.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 5  Отрицателни: 0

от: бъчваря ( преди 8 месеца )

Мани, мани. Аз преди 7 години пуснах обява в Мобилебг за продажба на Фиестата си, де бе на 5 години от магазина и минати 63 000 км. Тогава се абонирах да ми пращат цената и до ден днешен ми пращат средната цена на автомобил Фиеста, производен 2006-та. Днес е около 4500, наверемето бе 5500. само си чета писмото всеки месец и цъкам с език. Егади спада.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: fan. ( преди 8 месеца )

Някой от коментиращите май не са разбрали , че класацията е за коли , които СЕ ОБЕЗЦЕНЯВАТ най-бързо и най-много:))))
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Карам Мазда 3, 2014 септември, 2.0 120к.с , ръчна ск.кут. пробег 36 000км. Реших да видя в нащо мобиле цените но уви! Подобно на мен, никой друг не иска да се разделя с колата си. Няма нито една такава, само едн ащатска версия. В Германия има 17 и започват от 28 000лв което е обезценка за вече 4-а година 34%.В тази класация вече е на 1-во место.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: до: Dido ( преди 8 месеца )

Кви екстри ве ?!
Най-евтините са със сигурност базовите модели. Гледаме най-евтините от къде почват и гледаме средно колко струват. СРЕДНО!!!
Не сравняваме 1 или 2 коли, а хиляди.
Каква 2013 ве ?@ Сега сме 2018-та. Извади 3 години! Изваждане учил ли си? Ха сега прочети статията да видиш за какви коли говорим! И къде го тоя Пасатор за 12500? Къде? Я погледни от колко почват цените. Какъв различен ценови клас е немската талига спрямо Авенсис?!
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Да де в Германия повечето служебни били немски к0чини и заради това после били много евтини, а пък японките били скъпи щото нямало служебни. ОК да приемем, че е така, а защо тогава тези маркетингови компании твърдят точно обратното, че немските държали повече цена?
А сега де!
Хем немските не държат висока цена на вторичният пазар, хем някакви платени компании твърдят обратното, а форумните капацитети фенове на немското ще изкарат от 10 кладенеца вода,за да оправдаят немския ефтинджос.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: Dido ( преди 8 месеца )

Това mobile.de го четете като дявола евангелието!То не е само да сръвняваш ей така с преглед на снимки и цени VW с Хонда, Мазда, все пак има голям диапазон от екстри които при VW да речем вдигат с 50% от първоначалната цена. Ако си направите труда да сръвните съпоставими като екстри коли ще видите, че модели 2013,дизели, около 100 000км, до 150к.с. - Пасат комби 12500, Акорд комби 12500,Авенсис комби 8500. И това пак нищо не значи защото трябва да се знае каква е била цената като нова и колко се е обезценила самата кола!Хонда Акорд в момента не се предлага!Пасат вече е в съвсем различен ценови клас от Авнсис!А ... автоджамбази да не ми говорят за тенденциите на пазара,на всички е ясно бг автоджамбазин какви коли гледа и купва от Германия.А пък за преди 18 години въобще да не говорим!
Отговори
 
+8
 

Положителни: 12  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Съвсем нормално е в Европа и особено в Германия японките да държат цена. Всичко зависи от търсене и предлагане. Проджабата на нови е на доста по-ниски нива и съответно на вторичния пазар има доста по-малко предлагане и ако има търсене цената скача. Също така предполагам че силно мнозинство имат немските и сред служебните и оттам средния пробег на немските е по-висок. Точно по същите причини съм убеден че ако имаше търсачка за япония картинката щеше да е наобратно
Отговори
 
+7
 

Положителни: 9  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Покажи Коментара
ВАГи,
защо цъкаш минус бе пиле шарено?
Хората са ти написали и ти можеш да погледнеш. Не е толкова трудно да пуснеш една търсачка в съответният сайт за употребявани автомобили и сам да се увериш.
Или отново истината не ти изнася?
Предпочиташ хубавите лъжи, като в статията, така ли?
Не случайно онези 80% за които говори професора са все любители на немското.
Виждал съм умни хора, които да са фенове на немското, но проЗд човек да не е любител на немските дараци още не съм видял. Факт!
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 3  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

От изброените автомобили втора употреба най-скъпо винаги се е продавал Accord! В mobile.bg при филтър 2014-2017г. има 4 броя на цена започваща от 15 000 Ерво, до 40 000 Евро!
Отговори
 
+8
 

Положителни: 8  Отрицателни: 0

от: Стига манипулации!!! ( преди 8 месеца )

Пуснах в мобиле.де търсене и филтрирах употребявани коли от 2014 до 2017 г.!
Интересува ме кола от класа на Пасат, Акорд, Мазда 6, Авенсис.
Пасат започват от 4850 евро и повечето са под 10 000 евро.
Хонда Акорд започват от 12 950 евро и повечето са над 15 000 евро.
Мазда 6 започват от 15 480 евро и повечето са над 20 000 евро.
Тойота Авенсис започват от 11 980 евро и повечето са над 15 000 евро.
Всеки да си направи извода! А ако някой не вярва да пусне търсачката в мобиле.де и да се увери сам!!!
Отговори
 
+5
 

Положителни: 11  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Отворете мобиле.де или аутоскоут24.де и ще видите за какво става на въпрос!
Японските коли държат висока цена и много трудно се обезценяват. Немските и особено френските и италиански коли имат много ниска цена след 3 г. Пуснете търсачката за коли на 3 г. И сами ще се убедите, а не някакви измислени маркетингови компании които се издържат от платени проучвания да ви
говорят глупости и да зяблуждават.
Отговори
 
+24
 

Положителни: 29  Отрицателни: 5

от: LosHo ( преди 8 месеца )

Не знам за тези класации...
Искам да си взема РАВ4 нова или на малко километри.Гледах в немските сайтове за коли и излиза, че Равка на 2 години струва с 10% по-малко отколкото същата нова.
Тойотите много малко се обезценяват и държат цена.
Отговори
 
+20
 

Положителни: 24  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Дидо,
Немският пазар на коли го познавам много добре. Повече отколкото можеш да си представиш дори. Вкарвал съм коли от там още по времето, когато беше с визи преди 2000 г. От Германия и Холандия. Най-високите цени и тогава и сега държат японките. Малко са, защото трудно хората се разделят с тях и мал
ко ги продават, а и веднага се купуват поддържаните екземпляри. Евтините немски коли вървяха, като топъл хляб. У нас точно те се търсеха,защото бяха евтини.Само които разбираха караха японки.
Отговори
 
+21
 

Положителни: 27  Отрицателни: 6

от: QV ( преди 8 месеца )

Покажи Коментара
Никой не ти говори за класация за качество,а за остатъчна стойност 3 години след покупката!Нормално е в Германия техните марки да са на почит и да са готови да платят повече!
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 3  Отрицателни: 10

от: Гост ( преди 8 месеца )

Немец да прави класация е че то от немското по добро нема еййййй шваби където чета други класации но от независими немските ви кочини не се срещат като издържливи а напротив вие сте в другата класация на най скапаните тогава как ще се запази продажната цена че като си я купя нова и си вися по сервизите мисля че ще ми е по евтино да я продам много на загуба отколкото да плщам по сервизи и си купувам японска не че ще имам лична кола немска някога това ако стане някога значи съм много пропаднал
Отговори
 
+13
 

Положителни: 16  Отрицателни: 3

от: Dido ( преди 8 месеца )

Аа,има си хас да не е някаква конспирация дето бай Ганя да не разгадае в зародиш!Нищо,че бай Ганя купува 10-15 годишни коли и то основно внос от Италия,какво му пречи да е експерт на тема немски пазар на 3 годишни автомобили!А за по долния математик-3 годишен Macan S за 45 000 Евро(ЧИЙТО ЦЕНА ПОДЛЕЖИ НА КОМЕНТАР и при покупка цената пада поне с 10%!!!) със същите екстри нов от Порше струва над 83 000 Евро!Куца ти математиката-в задачата имаш едно неизвестно-колко ще падне цената от обявата!
Отговори
 
+10
 

Положителни: 14  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Анализатори на този фей
к са немски маркетингови компании. Задачата им е да надуват балона на немската авто индустрия и те
го правят и им се плаща за това. Така че такива "научни изследвания" изобщо не трябва да ви учудват. Все повече ще стават дори.
Отговори
 
+13
 

Положителни: 19  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Нещо не ми се връзва математиката. Порше Макан S по ценова листа е 125х. лева. С някои екстри сигурно ще стане 150х. 3-годишните коли започват от 90х. лева. Това колко процента обезценка е?
Ако смятам правилно 90х са 60% от стойността на новата кола.
А пък изчезналите 60х са -40% обезценка.
Какви са тези -60% в статията?
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 6  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

В Щатите картинката ще бъде съвсем различна.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 8  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Покажи Коментара
Дачия Сандеро и френската
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 3  Отрицателни: 8


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising