Вход   Регистрация

Само в Automedia: Първи снимки и информация за новия Duster

Само в Automedia: Първи снимки и информация за новия Duster
 

Бестселърът на Dacia ще бъде показан на автосалона във Франкфурт

Екипът на Automedia и „Колела” беше единственият български представител на закрита презентация на новото поколение на Dacia Duster в Париж. Официалната премиера на новото поколение на хитовия румънски кросоувър ще се състои на 12 септември в рамките на международното изложение във Франкфурт.

Само в Automedia: Първи снимки и информация за новия Duster

От 2010 г., когато се появи първата генерация, досега по света са продадени над 1 млн. бройки от Duster. Сега в Dacia се надяват, че новото поколение не само ще повтори успеха на предшественика си, но и ще го задмине. За целта модлът запазва големети си предимства – атрактивна цена, сериозни оф-роуд възможности, здравина и дизайн, но и добавя някои нови качества, които би трябвало да го направят още по-популярен.

Само в Automedia: Първи снимки и информация за новия Duster

Само за първите 3 години Duster успя да запише над 450 000 продажби, което го превърна в истинска сензация на пазара. При това кросоувърът се утвърди на едни от най-сериозни пазари в Европа, като успешно си съперничи с всъдеходните модели на най-големите световни производители.

Както и при останалите модели на марката, така и Duster се прицели в клиенти, които искат да получат много неща, но на по-ниска цена. Непрекъснато разрастващият се пазар на SUV-моделите помогна на автомобила да направи огромен скок напред, като през цялото време той продължи да се развива.

Очаквайте подробности за двигателите и оборудването на новата Дачиа Duster

Само в Automedia: Първи снимки и информация за новия Duster

 

Реклама  


Купи Dacia

Виж всички обяви

Коментари ( 33 )

Напиши коментар Влез

от: Germany ( преди 2 седмици )

Анонимен
Каня те на октоберфест в Мюнхен, мисля че ще е в средата на октомври. Сядаме на Баурен платце, там има доста добри бирхалета, и броим в колко дачии има му'ргави мигранти и в колко руси германци.
Ако откриеш поне 1 германец в рамките на 30-40мин почерпката е изцяло от мен!

Иначе ти ще платиш и бирата и наденичките.

ОК?
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: Гробищак ( преди 3 седмици )

При условие че за 15 хилки човек може да си взеке приличен нисан кашкавал кой нормален ще брой пари за туй нещу
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Къде е новия ЗАДРЪСТЕР че не го видяхме

Че това дето го показвате е стария грозен варел... къде е новото?
Отговори
 
+1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

"Извода на паляка на форума е, че бедните карали Дачия. Ами нормално е бедните да карат бюджетен автомобил нали. Ама не са чак толкова бедни, че чак да карат нов внос, като теб нали."

Хаха, бъркаш ме с някой друг. Моята си е от магазина. Новия внос отдавна съм го забравил и се надявам да е винаги така

И пак да го повторя, бедните са с Дачия в немско и навсякъде. Гледайте си статистиките и си мислете колко много са продали в немско.
Немеца дори си взима Тигуан на 2-3г пред Дачия, дори с гар
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Ходил съм в Швейцария и впечатлението ми е, че много повече от където и да е другаде в Европа се карат расови немски бензинови коли от 3.0 нагоре, с високо оборудване. На извити планински пътища такива коли се карат много по-приятно и мотора въобще не се "поти" толкова.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Germany,
щом пътуваш често в тези градове кажи кога си там и може да пием бира в някой биергартен. Някъде, където минават коли. Има ги по кръстовища и оживени улици. Сядаме и пием бира и гледаме колите. 1 бира се пие за 3040 мин. нормално. ако за това време не мине нито една Дачия следващата поръчка е от мен, а ако мине е от теб. Навитак?
Отговори
 
  0
 

Положителни: 3  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

ВАГи, а скъпите и прескъпи ВАГенски модели дето не ги скъсват от каране и дават дефекти още в гаранцията и те карат да си плащаш дори как да ги наречем? Една Дачия е много по-добра оферта от която и да е ВАГ-ина!
Може да си сигурен, че поне гаранцията ще е изтика, макар да гледам доста да се движат на които гаранцията им е отдавна изтекла. А под Мюнхен слизал ли си. В Алпите ходил ли си. Карат си ги хората. Дори горските служби имат такива служебни и пикапи Навара, а не шМАтарици. Капиш!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 4  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

От нова и евтина кола има смисъл само ако ще се скъса от каране за няколко години и след това направо да се хвърля при първа нужда за ремонт на двигател или трансмисия. Иначе от новокупените коли в България има например доста Фордчета на 10-12 години взети от Мотопфое, на смешните 70-80 хиляди км, обаче овехтели, загниващи и поочукани.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: Germany ( преди 3 седмици )

Явно до БГ-дилъра на рено, писал 2-3 пъти долу: живея в Майнхайм вече над 20 години. Често пътувам до Нюрнберг, Инголщад и Мюнхен, така че много добре знам кой какво кара в Германия!

Обикновено малките и средни фирми по изключение купуват пикапи на дачия, но този дръстер е меко казано екзотика.

Иначе точно мигрантите са най-често зад волана на типичната дачия като модела логан.

Но в Германия на 1 дачия се падат поне по 10 VW!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Да караш втора ръка кола не е срамно в цял свят и дори е масово дори и в САЩ. ДАли ще си купиш нов Дъстър или 3 годишен Тигуан си е въпрос на предпочитания. Или ако се чудиш вместо нов РАВ 4 или 3 годишно БМВ-Х5 също. Сори но аз избирам пред такива нови коли три годишните "стари" пък наречетеме ако щете най-тъпия ***. А 20 и кусур годишни коли изобщо не коментриам освен ако не са Макларън Ф1 или нещо от тоя род, но за тях нямам пари дори за застраховката.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 6  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Име ексглокзии водят те от България на тур за една седмица по немските автокъщи, спи се в мизерни и евтини мотелчета ако си избереш и спазариш цена си купуваш и я прибираш на ход. Относно премиум коли втора ръка се продават на добри цени и в България от вносителите, примерно в Бова Кар предлагат доста БМВ-та закупени от клиенти, които по един или друг начин са спрели да си плащат лизинга, колите са нови на по 1-2-3 години обслуежвани в сервиза на марката и на реални километри.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Разликата между "нов внос" в България и втора ръка:

Набелязвам си специфичен модел с още по-специфичен двигател. Години на производство 2003-2007:

В мобиле.бг има общо 5 коли нов внос на цена от 4000 до 7500 лева - всичките под 150 000 км.

В мобиле.де същия модел и задължително на доста повече от 100 000 км започва от 5500 евро и стига до 10 000 евро.

Смятайте това което се продава у нас в какво състояние е купено, на какви километри!
Отговори
 
+11
 

Положителни: 11  Отрицателни: 0

от: Гост ( преди 3 седмици )

Емоции и преразсъдъци са излишни. Развиват се, Рум може да е доволна/горда, че национален капитал е впрегнат градивно. Че брандът е международно разпознаваем. Апропо, Бг май няма вече ни един такъв бранд. Това е тежка присъда. Изненадан не откривам поколенчески разлики Дъстър. Да не бързаме, ще видим, ще пипнем, пък тогава да съдим. Лично никога не съм приемал този модел, назидателно напомпани вежди, а тесно купе, за тази се говореше, че ще е на платформата на Кашкай, но още не може да се види
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Много са факторите при избор между нова бюджетна или стара премиум кола, и не е само до комплексарщина. В Германия много хора ежедневно пътуват до работа на разстояния от порядъка на 100 километра и не могат да си позволят колата им непланирано да влезе в сервиза за една седмица например. Аз като карам по 7-8 хиляди на година, ходя пеша на работа, сервизния труд в БГ е сравнително евтин, едрогабаритни части по моргите под път и над път, защо да не взема нещо с достатъчно останал хляб в него?
Отговори
 
+4
 

Положителни: 6  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Едно е кола втора ръка и съвсем друго е нов внос. Разлика правиш ли изобщо? Ако в Англия колите втора ръка са на средна възраст 5 г. то у нас са 15 г. Усещаш ли тънкият момент? а усещаш ли още по-тънкият, че там контролните органи отговарящи за техническите прегледи няма да допуснат неизправен автомобил на пътя, а при нас това е правило. А случайно да знаеш че новият внос у нас е предимно от удряни евтини таратайки? Не, нали!
Казах ти, че мисленето ти не е от силните ти черти.Спри с глупостите!
Отговори
 
+8
 

Положителни: 8  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

70% от колите които се купуват годишно в Англия са "втора ръка" а това е държавата с най-високи заплати в Европа. Така че нов внос не карат само българи с малко сиво вещество а всъщност доста интелигентни хора по цял свят повярвай ми някой коли втора ръка са дори няколко пъти по-скъпи от от когато са били чисто нови. Втора ръка кола особенно до 3 годишна и до 150К км. е много добър избор ако ти излезе особенно на 50-60% от цената като нова.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Извода на паляка на форума е, че бедните карали Дачия. Ами нормално е бедните да карат бюджетен автомобил нали. Ама не са чак толкова бедни, че чак да карат нов внос, като теб нали. На пари може да не си чак толкова беден, защото тук драйверите на нов внос немски трошки сте все милионерчета, но на сиво вещество си много беден. Всеки ден го доказваш с писаниците, които определено ни забавляват.
И да ти кажа умните хора ще предпочетат нов бюджетен автомобил пред нов внос на 10+ г. во
Отговори
 
+6
 

Положителни: 8  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

По статистика най-много Дачия се кара във Франция и на второ място е Германия. Основен пазар на марката е точно Германия. Може би според форумният „капацитет“ статистиката пна продажбите по държави лъже, а той който не си е подавал носа от махалата ни казва истината. Първо провери документите на водачите и разбра, че били само чужденци от Източна европа, а сега им направи проверки на банковите сметки и установи, че и са бедни.Браво! Чупиш тАпомера отвсякъде!Паляка на форума си!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Дачии в немско имат само бедните, това е абсолютен Факт! При това не са много. Същото е и в Австрия

Масово евтините са деривати на ВАГ, скъпите са на премиум триото.

В големите градове е пълно с автомобили по над 100к лв.

Не знам кой от какво село не е излизал, но си личи кои Германия са виждали само на снимки
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

Някакъв aMбрeaж по-долу кръстил се Germany обяснява кой какво си бил вземал в Germany без да е излизал от селото в което живее.
Ей, такива „капацитети“ карат немски таратайки нов внос и си избиват комплексите на пътя мислейки си, че са по-по-най от другите.
Направо са ми смешни комплексарите с 10-15-20 годишни немски „премиуми“ как гордо гледат останалите и едва ли не се чувстват висша класа, а изобщо даже и не си помислят, че са смешни и жалки. Колата им е по-евтина дори и от Дачия...
Отговори
 
+11
 

Положителни: 13  Отрицателни: 2

от: до: Germany ( преди 3 седмици )

На челата ли им пише, че са чужденци или ти лично им провери паспортите? Аман от комплексари, като теб! Кръстил си се така, а сигурно не си стъпвал в тази държава никога и даже не се интересуваш от нея. Само ще ти кажа, че 100% германци комшии в Германия, където живея от доста време вече имат 2-ра Дачия в семейството. Жената преди години си взе Сандеро. Остана явно доволна, а после мъжът и си продаде старата немска кола и си взе Дъстър.Не съм говорил с тях дали са доволни от избора, но явно са!
Отговори
 
+13
 

Положителни: 15  Отрицателни: 2

от: До Germany ( преди 3 седмици )

Точно германците си купуват Дачии - те са пресметливи и ако не им трябва по-висок клас автомобил не си купуват.

Масово немеца купува комбита а не робува на лафове от рода на - катафалка, работарска кола и т.н.

За средностатистическия шваба колата не се ползва за избиване на комплекси а за вършене на работа.
Отговори
 
+14
 

Положителни: 16  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

рено - лоша дачия за повече пари!
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 6  Отрицателни: 7

от: сЛоган ( преди 3 седмици )

Покажи Коментара
Задръстер - само за задръстеняци!
Отговори
 
 -9
 

Положителни: 3  Отрицателни: 12

от: Germany ( преди 3 седмици )

Покажи Коментара
Ама не германците купуват задръстерите, ами най-вече мигранти и източно-европейски ***, с които за съжаление се задръсти Германия.
Отговори
 
 -9
 

Положителни: 5  Отрицателни: 14

от: ... ( преди 3 седмици )

Хубаво е, че мислиш да не катастрофираш. Трябва повече хора да вземат това решение, а не да стават сутрин и да си казват "Днес мисля да се блъсна в друга кола на кръстовището"
Отговори
 
+8
 

Положителни: 10  Отрицателни: 2

от: Бръм ( преди 3 седмици )

Докато се дърляте ново или старо и колко било зле...някой да ме светне новия Дъстър на снимката по какво се различава от стария? Защото ако е само предстата маска... и то не цялата мноооого е нов ....
Отговори
 
+7
 

Положителни: 10  Отрицателни: 3

от: дон Шопеску ( преди 3 седмици )

Хората произвеждат, продават... А ние лапаме мухите и си дрънкаме по форумите. Можеше и ние да сме производители, ама пусто навеждане на тоя и оня и мераци за комисионни... Най-изпадналата държава станахме.
Отговори
 
+17
 

Положителни: 19  Отрицателни: 2

от: нонон ( преди 3 седмици )

Покажи Коментара
пука ми за тестове на еврокап и т.н. важното че е евтина , не мисля да катастрофирам за да се влияя от тестове
Отговори
 
 -9
 

Положителни: 2  Отрицателни: 11

от: Анонимен ( преди 3 седмици )

EuroNCAP тестовете са за НОВИ автомобили.
При един автомобил нов внос не знаеш какво е правено по него и какви катастрофи е претърпял. Можеш само да се надяваш, че не е удрян, но не можеш да си сигурен НИКОГА. Да предположим, че не е удрян (макар рядко да се вкарват автомобили у нас без удар) влизаме в категорията умора на метала и износване на елементите по конструкцията. Системите за защита също не работят, както, като нови. Една кола с 5 звезди на EuroNCAP след 5-10г.не е същата по надеждност
Отговори
 
+15
 

Положителни: 16  Отрицателни: 1

Страница: 12
Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising