IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault Zoe е най-продаваният електромобил в Европа

Втори и трети се нареждат Nissan Leaf и BMW i3

Renault Zoe е най-продаваният електромобил в Европа

Френският компактен модел Renault Zoe е най-популярният електромобил на пазара в Европа за първата четвърт от 2017 г. Това сочи статистиката на организацията European Alternative Fuel Observatory (EAFO), съобщава изданието InsideEVs.

Renault Zoe е най-продаваният електромобил в Европа

За първите 4 месеца от годината от модела са продадени 9083 бройки, като те са предимно от обновената версия, показана на автосалона в Париж през миналата есен. Електромобилът е оборудван с акумулатори с увеличен капацитет, благодарение на което пробегъг на Zoe с едно зареждане е увеличен от 240 на 400 км.

Второто място е за Nissan Leaf, чийт резултат е 5940 единици, а на трето се нарежда BMW i3 с 3956 продажби (в тази бройка не влизат версиите на модела с двигател с вътрешно горене, който зарежда батериите).

В Топ 5 по продажби на електрически коли в Европа попадат още Tesla Model S и Model X, от които са продадени съответно 3715 и 2902 автомобила.

Експертите от EAFO уточняват, че на първите 5 автомобила в тази класация се падат около 75% от общите продажби на електрически машини на Стария континент.

Снимка: Renault

Тагове: renault zoe
0 от 500
  • #4
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да предположим си купиш електричка от м***лоумниците Рено. Всичко е ок и си плащаш наем за батерията. Идва обаче един момент и решиш да продадеш колата. Как ще е продадеш? Тя е без батерия!!! Да продадеш електричка без батерия е предполагам същото все едно да продадеш на ескимос хладилник. Няма кой да е купи и никой не би е купил,което е повече от логично.Смешна и жалка история!От държавната перачница рено, както и от другата немска перачница ВАГ, съвсем се мъчат да правят клиентите си на бАлАци
  • #3
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да си купиш електричка без батерия е все едно да си купиш недвижимо имущество. Хем имаш кола, хем не можеш да е караш. Сключваш договор за наем и започва голямото цакане. А наемът е такъв, че все едно караш кола с ДВГ и си плащаш горивото. И са направили наема да се определя според изминатите километри. Направо, като такси ставаш. Тарифа на километър. Имам чувството, че нарочно го правят,за да не се купуват електромобили.Не намирам друга логична причина за това мал0умие.
  • #2
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    От години говоря за М***лоумната им политика спрямо батериите. Точно поради нея, продажбите им са такива мижави. Не зная що за идиотия е това. Имах намерение за закупуване на Зое, но, когато разбрах за какво става на въпрос на момента се отказах. Тези продажби, които са реализирали са само за фирми и вътрешни продажби в представителствата за служебни коли. Никое частно лице не би си взел подобно нещо за частно ползване. Никой! Освен разбира се, ако никак не го слуша главата.
  • #1
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да бе ама след наема на батериите какво праим? Много *** и недомислена политика от страна на Рено. Хора са получавали писма, че трябвало да си върнат колата ... А те са си я платили само батериите под наем ги взимат уж...Ако включат в наема "изплащането" на батерията е ок, ама те не са го направили и твърдят, че батерията си е тяхна.