IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen уби 10-степенния автоматик

Преди два месеца унищожихме прототипа, признава шефът на концерна по двигателите

Volkswagen уби 10-степенния автоматик

Volkswagen окончателно изоставя плановете за създаване на 10-степенен автоматик и дори е унищожил разработения прототип, разкри шефът по двигателите в концерна Фридрих Айхлер на последния международен автомобилен симпозиум във Виена.

"Преди два месеца унищожихме прототипа", призна Айхлер пред репортер на AN-Europe.

Volkswagen уби 10-степенния автоматик
Бившият шеф на VW Мартин Винтеркорн искаше да замени 7-степенната DSG с 10-степенна. Но Дизелгейт сложи край и на проекта, и на самия Винтеркорн

Амбициозният план за 10-степенна кутия с два съединителя (DSG) бе представена за пръв път на същия симпозиум от тогавашния главен изпълнителен директор на VW Мартин Винтеркорн. Това трябваше да е отговорът на германците на подготвяните от GM/Ford и Hyundai 9- и 10-степенни трансмисии.

Винтеркорн твърдеше, че подобна система има много предимства пред досегашните 6- и 7-степенни DSG. Тя бе предвидена най-вече за новите турбомотори на компанията, и по план трябваше да дебютира в супер хотхеча Golf R400.

После обаче проектът бе замразен заради наложените от Дизелгейт икономии. Сега Айхлер твърди, че самата идея представлявала стария подход на VW "повече е по-добре", който вече не е актуален. Все пак шефът по двигателите е запазил цялата информация по проекта, ако някой ден мениджърите размислят.

В момента на пазара се предлагат няколко 9-степенни автоматични трансмисии, начело с разработената от германската ZF. Последната обаче получи доста по-скептични отзиви от специалистите в сравнение с 8-степенната кутия на същия производител.

 

Тагове: volkswagen zf dsg
0 от 500
  • #8
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    ВАГ,успяха да направят скоростната кутия консуматив.То всъщност по колите им остана ли нещо, което да не е? Дори при някой модели на марката се сменя по-рядко маслото, отколкото основни елементи и възли. А гаранцията е франция. Стане нещо и ти казват, че труда е безплатен, но дефектната част си е плащаш. Това е когато си в гаранция. Като свърши китайската гаранция и започва голямото скубане тогава.А за сервизни акции просто забравете.От тях не печелят немските лоени иди0ти напити с бира.
  • #7
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Добре че са се отказалиПросто ВАГ и автоматик звучат нелепо в едно изречение. Само аз познавам лично 4 (!) Човека с Аудита сблъскали се челно с "хубавите" автоматици на "премиум" колите си. Тази на колегата ми дори е само на 70,000 кмОтделно съм чувал за още няколко случая, а примерите в нета са хиляди.
  • #6
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
  • #5
    19 rate up comment 9 rate down comment
    Пацо ( преди 6 години )
    Хонда преди няколко месеца го патентоваха и показаха работещ ;) Някой от редакторите да се сети да напише това? Мне....
  • #4
    18 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    То само ДСГ-тата да им бяха проблема на тея с мед да ги намажеш.То по колите им почти няма елемент, който да става и да е както трябва. Всичкото им е с китайско ниско качество. Те не случайно не печелят толкова от продажбата на коли, колкото после от продажбата на резервни части, ремонти и обслужване.Феновете на компанията се кефят,когато са си увеличили печалбите,но не мислят,че тези печалби са резултат от прецакани клиенти.При ВАГ зависимостта еповече печалби=повече ремонти и рез.части
  • #3
    17 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тея DSG-та са такъв провал - синоним на ненадежност. Да вземат пример от ZF как се правят скоростни кутии и да спрат да се мъчат тея.
  • #2
    12 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Обаче ме кефи Рулетката как е цъфнал. Направо си е повярвал чак на прототипите които са нищо друго освен купчина желязо за вторични. Също като колите им правени и мерени с рулетка. Японците вадят точности с хилядни от милиметъра, а за рулетката сантиметрите са важни. +/- 1-2 см е ок. Немска точност е това,постигната дървен метър и теслаха-ха-ха!
  • #1
    23 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Типично за селската компания.Народна марка, като народен салам. Продават ти някакво подобие на кола/салам, но какво има вътре можеш само да гадаеш. Едното е сигурно, че вътре е б0клук. При народната марка и отвън. Приглошиха ни ушите как щели да правят 10 степенен автоматик, как щели да забият к0нКУРенцията,как горивото едва ли не ще се връща,а то както винаги нещата са на чертожната дъска и шанса да излязат нищожни.Сега ще чакат другите,за да могат да е откраднат трансмисията.Нещастници!