IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen склони да преговаря с Fiat

Маркионе трябваше първо да се обърне към нас, а не към медиите, коментира шефът на германския концерн

Volkswagen склони да преговаря с Fiat

По време на автомобилния салон в Женева босът на FCA Automobiles Серджо Маркионе в рамките на два дни получи категоричен отказ от GM и Volkswagen относно преговори за сливане. Сега обаче германците може и да променят мнението си.

Маркионе може и да стигне до разговори с VW

Главният изпълнителен директор на Volkswagen - Матиас Мюлер, призна пред агенция Reuters, че „не изключва разговори с Маркионе”, но не спести критиките си към италианеца.

„Щеше да е много по-добре, ако господин Маркионе беше се обърнал първо и само към мен, за да се уговорим за разговор, вместо да го обявява само пред вас”, уточни Мюлер.

Маркионе може и да стигне до разговори с VW

Миналата седмица той заяви, че в момента VW „има други проблеми”, както и че „не е готов да преговаря за каквото и да е” с Маркионе. Италианският бос на FIAT Chrysler от няколко години се опитва да убеди GM, че едно сливане на двата гиганта ще е полезно и за двете страни.

А след като GM се договори с PSA Group за продажбата на Opel, Маркионе стана още по-настъпателен, но разшири кръга на потенциалните си партньори.

В Женева той обясни, че новият съюз между PSA и Opel „най-много застрашава VW, тъй като се създава „много силен №2 в Европа, който ще е по петите на VW”.

Мюлер обаче направи уточнението, че дори и да има разговори с Маркионе, това все още не означава, че двамата ще преговарят за евентуално сливане.

Преобладаващото мнение в индустрията е, че подобни сделки стават все по-възможни, тъй като развитието на новите технологии като електрическо и хибридно задвижване и особено автономното придвижване, изискват огромни инвестиции и не всеки от големите играчи на световния и континенталните пазари може да си ги позволи.

Тагове: vw fca
0 от 500
  • #31
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Елементарно ( преди 7 години )
    фвагините докато се опитваха да надграждат тяхните двигатели с вътрешно горене ,италянците и французите работиха по електромоторите и сега едните имат двигатели но нямат пазара на демагога фваг та това си е брак по сметка и жабите им предлагат решение без да хвърлят мангизи за разработване и да не забравяме че жабите имат двигатели франсетата окачване а фъшовете-немци пазари
  • #30
    5 rate up comment 2 rate down comment
    none ( преди 7 години )
    На това "сливане" в живота му викат брак по сметка. Фиат не може да продава в Европа, а ФС в САЩ ...
  • #29
    4 rate up comment 5 rate down comment
    уууу ( преди 7 години )
    Вагончик е баба ти ,ясно !
  • #28
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тука като гледам бъка от акционери на VW, и то все големи разбирачи :D
  • #27
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Жалки фЕатаджии ( преди 7 години )
    Много,много жалки!
  • #26
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тоя пък, Ман дишали праха на Ивеко...влез в час малко...
  • #25
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ха ха. Ти ВАГ за *** ли ги смяташ, докато, да не мислиш че ще вземат фиат с непродаваемите им марки а ще оставят Ферари? Те ВФ като гледам и без това не се натискат, така че Маркионе ще сложи всичко на тезгяха, за да ги убеди. Друга тема е че ФВ имат по-добри коли от Тези на Ферари и Порше и Ламбо показват по-добри времена на Нюрбургринг от Фераритата.
  • #24
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ferrari и Iveco са в концерна Фиат Груп, но не и във FCA, коята също е собственост на Фиат Груп, а по документи е холандска фирма също като Рено-Нисан. Просто легално укриване на даници. Както и да е от години "тоя жабар" се опитва да слее FCA с някой друг концерн, защото групата генерира само загуби, за разлика от другите им подразделения които са на печалба. Така че дори да купят FCA, VAG пак няма да се докопат до Ferrari и Iveco и Ламбото, и МАН пак ще им дишат прахта.
  • #23
    13 rate up comment 10 rate down comment
    смях в залата ( преди 7 години )
    хахахада сравняваш Nissan, Mitsubishi и Renault, Dacia с който и да е НЕМСКИ автомобил , е като да сравняваш дървен миндер с нов матрак !
  • #22
    18 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Къде прочетохте за продажба бе ВАГончици?Никой няма да купува никого, а се говори за сливане. Разлика правите ли или не?ВАГ не могат да насмогнат да си платят глобите и заведените дела срещу тях, а вие сте се размечтали, че щели да купуват нещо. И двата концерна не са в блестящо състояние въпреки партенките за рекордните печалби на ВАГ. Тези партенки за пред инвеститорите и за да не им падат още повече акциите на борсите.